اولین ساعت هوشمند سواچ در راه است : گجتی که نیاز به شارژ باتری ندارد !
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 20 بهمن 1393 ساعت 15:27 | بازدید : 415 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Swatch-smartwatch-1

شرکت ساعت‌سازی سوئیسی Swatch به دلیل ارائه ساعت‌های عادی و نسبتاً مقرون‌به‌صرفه معروف است. حالا مدیرعامل این شرکت، Nick Hayek تأیید کرده که این شرکت طی ۳ ماه آینده پا به دنیای ساعت‌های هوشمند خواهد گذاشت.

ساعت ساز مشهور سوییسی یعنی سواچ، در حال کار بر روی ساعت هوشمندی است که هیچ وقت نیاز به شارژ باتری ندارد. به گفته Bloomberg این ساعت بیشتر قابلیت های دیگر ساعت های هوشمند بازار را دارد و می تواند حتی بااپل واچ رقابت کند. به عنوان مثال سواچ برای این ساعت امکان اتصال به اینترنت و پرداخت فاکتورهای خرید در فروشگاه ها را نیز در نظر گرفته است. ساعت هوشمند سواچ می تواند به سیستم عامل های اندروید و ویندوز فون متصل شود.

بدون نیاز به شارژ مجدد برای ساعت هوشمند سواچ قابلیت منحصر به فردی محسوب می شود و می تواند این ساعت را با فروش خوبی مواجه کند. استفاده از Bluetooth low energy در این ساعت محتمل است اما پیش بینی ها خبر می دهند احتمالا این ساعت به علت نیاز نداشتن به شارژ باتری، از مشخصات سخت افزاری ضعیفی برخوردار است. از جمله مواردی که احتمالا در آن شاهد نخواهیم بود NFC است و طبیعتا ساعت هوشمند سواچ تنها از طریق اینترنت واپلیکیشن داخلی خود می تواند پرداخت فاکتور را انجام دهد.

این حقیقت قابل انکار نیست که شرکت های سنتی ساعت ساز بعد از ظهور تلفن های هوشمند و بخصوص ساعت های هوشمند احساس خطر زیادی کرده اند. تمایل بازار به سمت این دستگاه ها می تواند میزان فروش و سود شرکت های ساعت ساز را با خطر جدی مواجه کند. چندی پیش نیز خبری منتشر شده بود که Fossil Group نیز در فکر تولید ساعت هوشمند است. حال باید دید سواچ و دیگر شرکت های ساعت ساز تا چقدر پتانسیل تغییر جهت بازار به سمت خود را دارند. سواچ اعلام کرده که ظرف دو الی سه ماه آینده ساعت هوشمند خود را رونمایی خواهد کرد و مشخص خواهد با چه محصولی از این شرکت سوییسی مواجه هستیم.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اولین ساعت هوشمند , سواچ , راه , گجتی , نیاز به شارژ , باتری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب