بیش از ۷۲۰ هزار ساعت هوشمند در سال 2014 به بازار عرضه شده است
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
پنج شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 11:9 | بازدید : 516 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

بیش از ۷۲۰ هزار ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است

کمپانی تحقیقاتی Canalys امروز اعلام کرد که در سال ۲۰۱۴، بیش از ۷۲۰ هزار دستگاه Android Wear توسط کمپانی های تولید کننده به بازار سرازیر شده است. از میان این تولید کنندگان، موتورولا با طراحی زیبای Moto 360 به طور مسلم نفر اول بوده و محصول شرکت LG هم نسبت به تلاش اول شان در فضای اندروید پوشیدنی بهتر عمل کرده.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

این شرکت ادعا می کند که تصمیم سامسونگ مبنی بر پشتیبانی از هر دو سیستم عامل تایزن و Android Wear -مخصوصا تایزن- پاسخ مثبت به همراه داشته و چشم بادامی ها را در موقعیت خوبی قرار داده است.

البته کریس جونز، معاون مدیرعامل Canalys به مسئله کمبود نرم افزارهای موجود روی سیستم عامل تایزن اشاره کرده. سامسونگ برای آنکه بخواهد مشتریان خود را از دست ندهد باید توسعه دهندگان بیشتری را مجاب به ساخت اپلیکیشن برای تایزن کند.

این ۷۲۰ هزار دستگاه، آمار ساعت های هوشمند ارائه شده به بازار است و معنای فروش و رسیدن به دست مشتری را ندارد. ماه گذشته، Pebble اعلام نمود از سال ۲۰۱۳ که ساعت به بازار عرضه شده، بیش از ۱ میلیون دستگاه فروش داشته اند.

بر اساس گفته های مدیرعامل Pepple، اریک میگیکووسکی، مردم همچنان نسبت به محصولات شرکت اش علاقه مند هستند، چرا که به لطف آپدیت های مکرر و اضافه کردن ویژگی های جدید به ساعت پبل و پبل استیل، آمار فروش با افت مواجه نشده.

اما در هر دو صورت، اعداد نشان می دهد که ساعت های هوشمند تا چه حد با جریان زندگی ما فاصله دارند. این امکان وجود دارد که هیچ وقت یک ساعت هوشمند همانند تلفن همراه به الزامی در زندگی ما تبدیل نشود اما در نظر بگیرید که عمر بازار ابزارهای پوشیدنی چندان زیاد نیست.

اپل هنوز ساعت هوشمند خود را به بازار نفرستاده و دستگاه های جدید مبتنی بر اندروید پوشیدنی هم در راه اند. اعداد و ارقام ۲۰۱۴ چندان خیره کننده نیست اما با توجه به رقابتی که در سال ۲۰۱۵ شکل خواهد گرفت، شاید تغییرات عمده در بازار مشاهده شود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بیش از , 720 هزار ساعت هوشمند , در سال 2014 , به بازار , عرضه شده ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب