بازی Candy Crush Saga در سال گذشته 1 میلیارد دلار درآمد داشته است
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 26 بهمن 1393 ساعت 14:8 | بازدید : 496 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

بازی Candy Crush Saga در سال گذشته ۱ میلیارد دلار درآمد داشته است

بازی Candy Crush Saga در اصل اپلیکیشنی است که می توان به آسانی و به رایگان آن را از فروشگاه های مختلف دانلود کرد و ساعت ها با آن سرگرم شد. این بازی محبوب در سال گذشته درآمدی ۱.۳۳ میلیارد دلاری را برای کمپانی توسعه دهنده اش یعنی King به همراه داشته و نکته ی جالب اینجاست که این رقم قابل توجه تنها از طریق خرید های درون اپلیکیشنی حاصل گشته است.

در ادامه با سینماگیم همراه باشید.

 

در حالیکه آمار و ارقام های درآمدی مرتبط به برترین اپلیکیشن کمپانی King به شدت جذاب و قابل توجه به نظر می رسند ولی بررسی ها نشان می دهد که میزان خریدهای درون اپلیکیشنی کاربران در حین بازی Candy Crush Saga رو به کاهش بوده و این روند نزولی سرعت بالایی به خود گرفته است.

بازی مورد بحث در شش ماهه انتهایی ۲۰۱۳ به تنهایی درآمدی ۱.۰۴ میلیارد دلاری را برای توسعه دهندگانش به همراه داشت و در سه ماهه سوم ۲۰۱۳ درآمد حاصله از آن برابر با ۵۵۱ میلیون دلار بود. اما تقریباً از انتهای همین بازه زمانی Candy Crush و درآمد آن دچار تنزل شده اند و در هر سه ماهه ارقام اعلام شده نسبت به فصل قبلی کمتر بوده اند.

در سه ماهه چهارم ۲۰۱۳ شرکت کینگ درآمدش از اپلیکیشن پیش تر اشاره شده به ۴۹۳ میلیون دلار رسید و در فصل های مالی مرتبط به ۲۰۱۴ نیز ارقام به دست آمده به ترتیب برابر با ۴۲۹.۵ میلیون، ۳۶۰.۵ میلیون، ۲۷۷.۴ میلیون و ۲۶۳.۸ میلیون دلار بوده اند.

معمولا وقتی اپلیکیشن هایی مانند Candy Crush دچار افت درآمد می شوند کمپانی های مرتبط به آنها دچار چالش هایی جدی می گردند و نیازمند این هستند که این درآمد را به نحوی جایگزین نمایند. مشکل در اینجاست که ۹۷.۷٪ از کاربران کینگ گیم به صورت مجانی بازی را دنبال می کنند و تنها ۲.۳٪ از آنها هستند که سبب می شوند کسب درآمد کمپانی مذکور ادامه داشته و حیاتش بقا یابد.

تحلیل گرانی که خوشبین تر هستند معتقدند اهالی کینگ هنوز فرصت دارند و می توانند از پتانسیل آن ۹۷.۷ درصد کاربران استفاده کرده و به شکلی راضیشان نمایند تا برای تفریح بیشتر هزینه کنند. باید منتظر ماند و دید خالقین Candy Crush می توانند راه حل مناسب را پیدا کنند و یا خیر.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازی , Candy Crush Saga , در سال گذشته , 1 میلیارد دلار , درآمد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب