متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 21:3 | بازدید : 1011 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

تصویر جدید «هیتمن: مامور 47» با بازی «روپرت فرند»

 

گروه اخبار سینما جهان - مرتضى فلاح نیا

کمپانی فاکس یک تصویر دیگر از «روبرت فرند» در «هیتمن: مامور 47 Hitman: Agent» را منتشر کرد.در این عکس نیمی از تصویر چهره روبرت فرند و نیمی جهره کاراکتر هیتمن در بازی هیتمن است.

بازی ویدئویی هیتمن در سال 2000 باعنوان هیتمن: مامور 47 رونمایی شد و درست وقتیکه این بازی چند قسمتی در حال تجربه موفقیت های لذتبخش خود بود هالیوود تصمیم گرفت تا این شخصیت محبوب را بروی پرده ی نقره ای بیاورد.

سری اول این فیلم با بازی «تیموتی اولیفانت»با عنوان «هیتمن» در سال 2007 وارد سینما شد که توانست توجه مخاطب و منتقدان را جلب کرد. اما قسمت دوم با کارگردانی الکساندر باخ و نقش آفرینی «روبرت فرند» بازیگر سریال هوملند در نقش مامور 47 در راه است.

باید به انتظار نشست و دید که آیا «روبرت» از عهده نقشی با فیزیک خاص خود و همچنین جنب و جوش های قاتل حرفه ای کچل بر خواهد آمد یا نه.

«هیتمن: مامور 47 Hitman: Agent  در حال حاضر در مرحله تولید می باشد و در 27 فوریه 2015 روی پرده سینما ها میرود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: روبرت فرند , فیلم مامور 47 - 2015 - Agent 47 , استودیوی فاکس قرن بیستم 20TH Century Fox , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 13:12 | بازدید : 744 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

کمپانی وینستین دو تصویر از فیلم «چشمان بزرگ» را منتشر کرد

 

کمپانی وینستین دو تصویر از فیلم جدید تیم برتون یعنی«چشمان بزرگ Big eyes» را منتشر کرد.

این فیلم که بر زندگی هنری مارگرت (امی آدامز) و والتر کِین (کریستوف والتز) تمرکز دارد. والتر در دهه 50 و 60 میلادی بواسطه نقاشی یک دختر بچه با چشمانی درشت مشهور میشود.

این عکس باعث خجالت مارگرت همسر والتر میشود و سرانجام این مساله به طلاق وی می انجامد و کار به نبردی در دادگاه می کشد تا او اثبات کند که نقاشی ها بدست او کشیده شده است. 

این فیلم پتانسیل آنرا دارد که برتون را به جهان و داستان هایی که همیشه دوست دارد بازگرداند.در این فیلم علاوه بر امی آدامز و کریستوف والتز بازیگرانی چون کریستن ریتر،ترنس استمپ،جیسون شوارزتزمن و دنی هیوستون حضور دارند و فیلم در تاریخ 25 دسامبر همین سال اکران خواهد شد. 

کریستوف والتز طی مصاحبه ای با USA Today گفت:‌

"اگرچه والتر در قبال اقدامات نامطلوب رفتار میکند اما من با این شخصیت ابراز همدردی میکنم. من والتر کین را بخاطر کارش تحسین میکنم،او را تحسین میکنم بدلیل مقاومتی که در کلاهبرداری طولانی مدت و گذراندن پله های ترقی یکی پس از دیگری از خودش نشان داد،من هرگز با او کاملا مخالف نیستم چون او قسمتی از داستان است و میداند که میتواند هرچیزی را تغییر دهد." 

امی آدامز نیز گفت: "مارگرت به این باور رسیده که او زنی‌ست که مردم هنر او را نمیخرند.والتر او را متقاعد میکند که زندگی آنها بواسطه رهبری او قابل ادامه پیدا کردن بوده زیرا هنرمندی مردی‌ست که نسبت به یک زن میتواند هنرهای زیادی را به بالاترین قیمت بفروشد." 

به نظر می آید که فیلم بیشتر بر پایه مارگرت میچرخد زیرا بینندگان به سرقت های ادبی تمایلی ندارند،البته وجود دو بازیگر مستعدی همچون والتز و آدامز در قلب فیلم نشان میدهد که عوامل با قدرت در حال ساخت چیزی هستند که بیننده به آن اهمیت میدهد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: امی آدامز , کریستوف والتس , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 12 مرداد 1393 ساعت 20:7 | بازدید : 735 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«کتاب جنگل» به کارگردانی «اندی سرکیس» تاریخ اکران گرفت.

 

برداشت جدید از «کتاب جنگل» ساخته «اندی سرکیس» در قالب یک فیلم سه بعدی، روز بیست و یکم اکتبر 2016 به سینماها می‌رسد. دومین «کتاب جنگل» سال 2016 ورق می‌خورد  به گزارش سینما خبر؛

کمپانی برادران وارنر روز جمعه اعلام کرد که برداشت جدید اندی سرکیس از «کتاب جنگل» برای فصل پاییز سال 2016 مهلت اکران گرفته است. این فیلم سه بعدی که «کتاب جنگل: خاستگاه‌» نام دارد، روز 21 اکتبر سال 2016 بروی پرده سینما میرود.

تنها فیلم دیگری که در حال حاضر قرار است در همان روز به نمایش دربیاید، یک فیلم ژانر وحشت ساخته کمپانی یونیورسال است که هنوز عنوانی برایش تعیین نشده است. 

این پروژه «کتاب جنگل» یکی از دو پروژه بزرگ در حال ساخت تحت این عنوان است. فیلم لایو اکشن «کتاب جنگل» کمپانی دیزنی که توسط جان فاورو کارگردانی شده است نیز یک سال زودتر از فیلم سرکیس در تاریخ 9 اکتبر سال 2015 اکران می‌شود. 

«کتاب جنگل» که تاکنون اقتباس‌ های گوناگونی از آن شده است، بیش از همه برای انیمیشنی که در سال 1967 با اقتباس از آن ساخته شد، شناخته می شود. یک فیلم سینمایی نیز در سال 1994 با اقتباس از این کتاب ساخته شده است. 

کمپانی برادران وارنر برای ساخت این فیلم ابتدا به سراغ آلخاندرو گونزالس ایناریتو رفت و پس از ناموفق بودن مذاکراتش با وی، با ران هاوارد برای کارگردانی آن  وارد مذاکره شد و سرانجام این پرژه را به اندی سرکیس سپرد. 

بازیگران فیلم سرکیس هنوز مشخص نشده‌اند. سرکیس علاوه بر فیلمسازی برای نقش‌آفرینی‌های خاصش در فیلم‌های سه گانه «ارباب حلقه‌ها» و همچنین «ظهور سیاره میمون‌ها» نیز شناخته شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم کتاب جنگل The Jungle Book 2016 , اندی سرکیس , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 20:30 | بازدید : 1049 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«سکوت» فیلم جدید «اسکورسیزی» صحبت هایی پیرامون آن

 

با شروع ماه سپتامبر مارتین اسکورسیزی برای شروع "ماموریت" خود به تایوان می‌رود و «سکوت» را جلوی دوربین میبرد. 

«سکوت» اسکورسیزی به اکران در نوامبر ۲۰۱۵ نزدیک شد 

شخصیت‌های مذهبی و غیر مذهبی فراوانی در پروژه حماسی اسکورسیزی دخیل هستند. افرادی چون جمیز مارتین، راهب یسوعی مجله «آمریکا» و رِنزو دِ لوسیا، راهب یسوعی آرژانتینی که چندین دهه را در ژاپن سپری کرده و مدیر موزه «۲۶ شهید ناگازاکی» است.

دِ لوسیا تا بحال چند بار با اسکوسیزی ملاقات داشته و ساعت‌ها درباره این پروژه با او به گفت و گو پرداخته است. از دیگر افراد دخیل در این پروژه می‌توان به استادان فرهنگ و تاریخ ژاپن در دانشگاه های تایوان و ژاپن، و کارشناسان ژاپنی که جزئیات تاریخی ژاپن قرن هفدهم را در اختیار تیم کارگردان قرار داده‌اند اشاره کرد. 

یکی از عوامل سرعت بخش به این پروژه، کمپانی سینمایی و تلویزیونی کوانگچی تایپه وابسته به یسوعی‌ها بوده است. بالاخص پدر فِری مارتینسون که قریب به ۵۰ سال است در آسیا سکونت دارد و شبکه‌های ارتباطی گسترده‌ی او به رونق دادن به این پروژه کمک شایانی کرده است. 

اسکورسیزی با پدر آنتونی اوچرلِر، استاد یسوعی تاریخ ژاپن در دانشگاه سوفیای توکیو و دانشگاه سن فرانسیسکو کالیفرنیا، به عنوان مشاور خود درباره جوانب تاریخی جامعه ژاپن و ماموریت یسوعیان در خلال دوران «ستم بزرگ» همکاری می‌کند.

پدر اوچرلِر در خصوص این پروژه می‌گوید:

"مراحل پیش از تولید فیلم بسیار طولانی شد – حداقل هشت تا ده سال طول کشید – [و] چندین قرارداد با بازیگران مختلف به تعویق افتاد."

او تا بحال دیدارهای متعددی با تیم تولید و از جمله «بنیسیو دل تورو» – یکی از بازیگران پروژه در آن زمان - داشته است. به علت کندی روند پیشروی مراحل پیش از تولید و تعویق های متعدد، گروه بازیگران اولیه کنار رفتند و جای خود را به بازیگران مطرح جدیدی چون«لیام نیسون»، «کِن واتانابه»، «آدام درایوِر» و «اندرو گارفیلد» دادند. 

پدر اوچرلر ادامه می‌دهد:

"نگرانی من از نحوه تاثیر گذاشتن این پروژه بر روی کلیساهای ژاپنی‌ست: این فیلم در نهایت چه طور فیلمی خواهد بود؟ این فیلم واقعا باید به اعماق فرهنگ ژاپنی و به کوچکترین جزئیات نفوذ کند؛ [چراکه] ژاپنی‌ها به کوچکترین جزئیات فیلم های مربوط به آن زمان ها توجه زیادی می‌کنند.امیدواریم این محصول در حد و اندازه شهرت اسکورسیزی ظاهر شود." 

او در ادامه در نتیجه‌گیری از صحبت‌هایش افزود:

"اما مهمترین چیز نفوذ به هسته این داستان و پیام داخل آن است. هم داستان واقعی و هم رمان (که تفاوت هایی دارند) چیزهایی هستند که نیازمند توجه بسیار زیادند، نه از سوی ما یسوعیان، بلکه از سوی تمامی مسیحیان. این داستان به اعماق خیانت و ارتداد نفوذ می‌کند، و پس از تراژدی مشقت و آزار و اذیت، به این درک می‎رسد که خداوند بر هر خیانتی غالب است."



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مارتین اسکورسیزی , فیلم سکوت Silence 2015 , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 20:29 | بازدید : 2647 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«ترانسپورتر 4» بدون «جیسون استاتهام

 

«اد اسکرین» بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» نقش فرانک مارتین در چهارمین فیلم «ترانسپورتر» را بازی خواهد کرد که در سه قسمت قبل بر عهده جیسون استاتهام بود. 

بنا بر گزارش سایت بیگ اسکرین فرانک مارتین شخصیت جذاب سلسله فیلم های ترانسپورتر است که نقش وی را تاکنون جیسون استاتهام بازی کرده بود و به دلیل مهارت های رزمی توانسته بود به خوبی از عهده آن برآید. 

با توجه به این که اد اسکرین رزمی کار نیست این سوال پیش آمده که فرانک مارتین جدید چه جایگاهی در فیلم دارد و آیا «اد اسکرین» خواهد توانست از عهده این نقش دشوار که استاتهام را تا پای مرگ نیز برده بود برآید یا نه؟ 

هنوز از داستان فیلم خبری نیست اما «اسکرین» قرارداد خود را امضا کرده و این نشان می دهد که فیلمنامه آماده تولید است.

سومین فیلم ترانسپورتر 108 میلیون دلار فروش جهانی داشت و باید دید بخش چهارم آن بدون حضور استاتهام فروش خواهد کرد یا نه؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جیسون استاتهام , اد اسکرین , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 20:23 | بازدید : 853 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

مصاحبه ای با مورگان فریمن و اطلاع از فیلم های جدیدش

 

 

مورگان فریمن در پیری نیز فعال و پر کار است و شاید به این خاطر که مثل جیس روباردز دیر وارد کار بازیگری شد و سینما جوانی او را به چشم ندیده و با «افتخار» و «رانندگی برای خانم دیزی» در اواخر دهه 1980 بود که سینما روها به سیمای آرام و معمولاً مهربان فریمن سیاهپوست خو گرفتند و پذیرفتند که او هم می تواند قهرمان قصه ها و یا در اکثر اوقات عامل آرامش و مرد دوم برای داستان هایی باشد که در آنها چهره های جوان تر از فریمن هم برای رسیدن به سطوح او مشکل دارند.

یکی از آخرین فیلم های فریمن آمریکایی که فیلم جنایی - پلیسی «هفت» ساخته دیوید فینچر و «عزیز یک میلیون دلاری» کلینت ایست وود را هم در کارنامه اش دارد، یک کار علمی - تخیلی به نام «برتری Transcendence» است که اوایل امسال اکران شد و اولین تجربه والی فیستر در ساخت کارهای بلند سینمایی به حساب می آید.

شما در عمرتان با کارگردانان بزرگ متعددی کار کرده اید، آیا در آنها یک ویژگی مشترک یافته اید و چیزی که بتوان در همه آنها نشان کرد؟

"کارگردانان بزرگ براساس طرز تفکرات خود از دیگران متمایز می شوند و نه فقط بر مبنای خوبی یا بدی کارهایشان باید بدانید که روش های کاری آنها بسیار متفاوت است. یکی پیدا می‌شود که به همان تیک اول قناعت می‌کند ولی کسی را هم داریم که از فرط وسواس و کمال طلبی بعد از برداشت بیست و پنجم هم ابراز نارضایتی می‌کند.

برخی فیلمسازان به سرعت به پیش می روند و آنچه را که می خواهند، می گیرند و کار را تمام می‌کنند و حاصل کارشان هم خوب است و معمولاً زیر بودجه مقرر هم خرج می‌کنند و یا درست در زمان تعیین شده یا زودتر از آن فیلم را تحویل می‌دهند. کلینت ایست وود نمونه خوبی است و کریستوفر نولان نیز همین طور.اگر کار نولان به دو سه تیک بکشد شاکی خواهد شد و معمولاً روی همین اعداد توقف می‌کند.

در عین حال سازنده مشهور «اودیسه فضایی» را به یاد بیاورید! *استنلی کوبریک را می گویید؟! - بله، او و دیوید لین سازنده «لارنس عربستان» آن قدر یک صحنه را می گرفتند که از شمارش می گذشت و وقتی دچار چنین وضعی شوید، شاید کیفیت کارتان به جای ارتقاء پایین هم بیاید. "

«لوسی» کار جدید لوک بسون هم که شما در آن نیز شرکت دارید، چیزی کاملاً متفاوت است؟

"درست است. بسون 25 سال است که فیلم های غیر متعارف می سازد و سبک خاص قصه گویی خودش را دارد او بسیار سریع هم کار می‌کند. چون پیشتر صحبت تعداد برداشت های کارگردانان از هر صحنه به میان آمد بد نیست بدانید بسون در سخت گیرانه ترین شرایط نیز بیشتر از 3 تیک را بر نمی دارد و اغلب به یک یا دو مورد اکتفا می‌کند."

می گفتند در فیلم «لندن سقوط کرده است» که به نوعی ادامه ای بر «اولیمپوس سقوط کرده است» به شمار می آید، بازی خواهید کرد؟

"خیر، تصمیمی عکس این را گرفتم و دلایل حرفه ای هم برای این کار داشتم و به همین سبب بهتر است که این پروژه را از جریان صحبت مان خارج کنیم."

پس طرح بعدی تان چیست؟ 

"قرار است یک کار کمدی - اجتماعی حدود 40 سال پیش به نام «رفتن به کلاسی بالا» بازسازی شود و من یکی از سه رل اصلی را خواهم داشت.

فیلم اوری ژینال از بازی بزرگانی مثل لی استراسبرگ، آرت کارنی و جورج برنز بهره می برد و اگر موضوع را بخواهید بدانید این است که این سه پیرمرد قصد زدن یک بانک را می‌کنند و موفق هم می شوند و سپس به شکلی با کلاس و راحت می روند و کسی هم آنها را نمی گیرد و آینده زندگی آنان عوض می‌شود.باید ببینیم چقدر می توانیم با آن بزرگان کلاسیک بازیگری برابری کنیم."



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مورگان فریمن , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 11:12 | بازدید : 790 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«جیمی فاکس» در نقش «مایک تایسون»

 

«جیمی فاکس» در نقش «مایک تایسون»

کمپانی فاکس قرن بیستم قصد دارد فیلمی بر اساس زندگی «مایک تایسون» بوکسور معروف آمریکایی با بازی «جیمی فاکس» در نقش اصلی تولید کند.

«جیمی فاکس» بازیگر سرشناس و برنده اسکار در جدیدترین محصول کمپانی فاکس قرن بیستم قرار است در فیلم زندگینامه «مایک تایسون» بوکسور معروف آمریکایی با فیلمنامه‌ای از «ترنس وینتر» نویسنده فیلم «گرگ وال استریت» مقابل دوربین برود. 

این بازیگر 47 ساله قرار است به کمک جلوه‌های بصری و ایجاد تغییرات در چهره‌اش در نقش جوانی «مایک تایسون» یکی از خشن‌ترین بوکسورهای تاریخ ایفای نقش کند. 

«جیمی فاکس» در سال 2004 برای بازی در فیلم «ری» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد و در همان سال بود که نقش‌آفرینی وی در فیلم «وثیقه» او را نامزد دریافت جایزه اسکار نقش مکمل مرد کرد. 

از مهم‌ترین فیلم های «جیمی فاکس« میتوان به فیلم «جانگوی رها شده» اثر کارگردان مشهور آمریکایی، «کوینتین تارانتینو» اشاره کرد که جیمی در آن نقش جانگو، برده‌ی سیاه‌پوستی را بازی میکند که از بردگی آزاد شده و به دنبال همسرش میرود. 

«فاکس» امسال در فیلم جدید «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» نقش‌آفرینی کرده بود.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جیمی فاکس , استودیوی فاکس قرن بیستم 20TH Century Fox , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 11:11 | بازدید : 777 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

شایعات ساخت قسمت دوم «لئون : حرفه‌ای»

 

شایعات ساخت قسمت دوم «لئون : حرفه‌ای»

لوک بسون کارگردان فیلم مشهور «لئون: حرفه‌ای 1994» در پاسخ به شایعه ساخت ادامه این فیلم با نام «ماتیلدا» گفت:

"احتمال ساخت این فیلم وجود دارد و همیشه ذهن مرا به خود مشغول کرده اما در حال حاضر فقط یک طرح است و اگر قرار باشد پس از این همه سال ادامه فیلم لئون را بسازم ماتیلدا که در آن فیلم دختری خردسال بود در این فیلم باید مادری جاافتاده باشد که حوادث پیرامون وی می گردد اما این که شخصیت اول فیلم ماتیلدا باشد کمی دور از ذهن است.

برای همین بارها به این فکر کرده ام که چه شخصیتی به وجود آورم تا از سویی خاطره لئون را زنده کند و از سوی دیگر به ماتیلدا ارتباط داشته باشد."

«لئون: حرفه‌ای» معروفترین ساخته بسون فرانسوی در امریکاست و داستان آن درباره یک قاتل حرفه ای با بازی  «ژان رنو» است که با آشنایی با یک دختر خردسال و نجات او زندگی اش دستخوش تغییرات زیادی می شود. 

فیلم اقتباسی آزاد از «سامورایی» ژان پیر ملویل با بازی «آلن دلون» است و بعدها جیم جارموش اقتباس آزاد دیگری از آن با عنوان «گوست داگ» و با بازی «فارست ویتاکر» ساخت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: خبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 8 مرداد 1393 ساعت 16:55 | بازدید : 768 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

فیلم چینی «آواتار» هم در راه است!

 

فیلم چینی «آواتار» هم در راه است!

به نقل از هالیوود ریپورتر، چین قصد دارد نسخه سه بعدی «آواتار» خودش را بسازد. این فیلم که «Bainiaoyi» نام دارد بر اساس داستان‌های فولکلور اقلیت قومی ژوانگ فرهنگی که توسط وزارت فرهنگ چین به عنوان یکی از میراث ملی نام‌گذاری شده است ساخته خواهد شد. 

داستان این فیلم درباره مرد جوانی به نام گوکا است که سعی دارد باینیائویی – یک تکه لباس جادویی – را پیدا کند تا بتواند به کمک آن اژدهای شریری که مردم قوم ژوانگ را اذیت می‌کند نابود کند. 

در مراسمی که برای تبلیغ این فیلم برگزار شد، تهیه‌کنندگان فیلم اعلام کردند که کار فیلمبرداری از ماه می سال 2015 در منطقه خودمختار گوانژی ژوانگ آغاز خواهد شد. پیش‌نمایش این فیلم در پایتخت منطقه‌ای نانینگ در اواخر سال 2016 خواهد بود. 

کمپانی چاینیز سنچوری میدیا مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و برای تبدیل کردن این فیلم به یک حقیقت، افراد با استعداد بسیاری از جمله کارگردانان جلوه‌های ویژه از فیلم‌های‌«آواتار» و «دزدان دریایی کارائیب» و یک فیلمنامه‌نویس از فیلم‌های «ترمیناتور2» و «چگونه اژدهای خود را آموزش دهید» استخدام شده‌اند.

ژائو سانگ مدیر کل کمپانی چاینیز سنچوری میدیا گفته است: "هدف اصلی تیم ما این است که بتوانیم این فیلم را تبدیل به یک فیلم حماسی فانتزی شرقی کنیم که با «آواتار» رقابت کند. او همچنین در ادامه اظهار امیدواری کرد که این فیلم تبدیل به بهترین نمایش سینمایی فرهنگ کلاسیک چین در سراسر جهان شود"



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبا , ر سینمای جهان , اواتار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 12:16 | بازدید : 953 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

10 ژوئن 2016 تاریخ اکران فیلم «آنچارتد»

 

سونی تاریخ اکران فیلم «آنچارتد» را اعلام کرد.

طرفداران بازی ویدئویی«آنچارتد(نامعلوم )» مشتاق برای دیدن داستان پرماجرای«اناتان دریک»شخصیت اصلی این بازی بر روی پرده نقره ای هستند. 

فیلم«نامعلوم Uncharted»به کارگردانی «ست گوردون» که از اوایل سال آینده کار ساخت خود را آغاز میکند در تاریخ 10 ژوئن 2016 روی پرده سینماها میرود.

تا کنون بازیگران این فیلم معرفی نشده اند اما خبرهای ضد و نقیضی از انتخاب «مارک والبرگ» برای نقش اصلی فیلم یعنی «اناتان دریک» به گوش میرسد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کمپانی سونی , فیلم نامعلوم Uncharted 2016 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 12:14 | بازدید : 1122 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

مارول تاریخ اکران فیلم های آینده خود را اعلام کرد

 

اعلام 5 تاریخ اکران از کمپانی مارول

مارول تاریخ اکران فیلم های آینده خود را اعلام کرد!

تاریخ اکران های جدید مارول

«انتقام جویان: عصر آلترون» 1 می  2015  

«مرد مورچه ای» 17 جولای 2015  

«کاپیتان آمریکا 3» 6 می 2016    

بدون عنوان - 8 جولای 2016 

بدون عنوان - 5 می  2017    

بدون عنوان - 28 جولای 2017   

بدون عنوان - 3 نوامبر 2017       

بدون عنوان - 6 جولای 2018 

بدون عنوان - 2 نوامبر 2018     

بدون عنوان - 3 می   2018  (احتمالا انتقام جویان 3

بدون عنوان - 3 می   2019   

 ابرقهرمانان کمپانی مارول

با وجود اینکه تا کنون به‌طور رسمی بیشتر این تاریخ‌ها به فیلم خاصی نسبت داده نشده، اما با توجه به شایعات و اخباری که پیش از این منتشر شده بود، می‌توان انتظار داشت این تاریخ ها به فیلم های زیر برسند. 

قسمت دوم «محافظین کهکشان Guardians Of Galaxy», قسمت چهارم «مرد آهنی Iron Man», قسمت جدید «هالک Hulk», «بیوه‌ی سیاه Black Widow», «دکتر استرنج‌ Doctor Strange», قسمت جدید «تور Thor» و «انتقام جویان 3 Avengers»



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کمپانی مارول , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 26 تير 1393 ساعت 21:1 | بازدید : 5718 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

عکس های بی مصرف ها در حاشیه جشنواره کن منتشر شد.

 

عکس های بی مصرف ها در حاشیه جشنواره کن منتشر شد.

عکس های ستارگان فیلم«بی مصرف ها 3» که چندی پیش در بخش جانبی جشنواره فیلم کن اکران افتتاحیه اش را تجربه کرد منتشر شد. 

در این تصاویر که متاسفانه «تری کروز» و «جت لی» وجود ندارند دیگر بازیگران از جمله «سیلوستر استالونه», « آرنولد شوارتزنگر» و «جیسون استاتهام» در حال گپ و گفت با یکدیگر و «مل گیبسون» و «هریسون فورد» نیز در حال نوشیدن چای هستند.

قسمت سوم بی مصرف ها به کارگردانی «پاتریک هیوز» از 15 اوت روی پرده می رود.

عکس های بیشتر در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم بی مصرف ها 3 The Expendables , سیلوستر استالونه , جیسون استاتهام , هریسون فورد , مل گیبسون , وسلی اسنایپس , آرنولد شوارتزنگر , روندا روزی , دولف لاندگرن , آنتونیو باندراس , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 24 تير 1393 ساعت 22:34 | بازدید : 914 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

92979537972702552254 دانلود مجله تصویری سی و پنج شماره اول

 موضوع (ژانر) : برنامه سینمایی

محصول : ایران

سال ساخت :۱۳۹۲

کارگردان : فریدون جیرانی

بازیگران  :

گفت‌وگوهایی ویژه با مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی , مهدی فخیم زاده  رضا عطاران دارد

خلاصه داستان  :

فریدون جیرانی  اتفاقات سینمای ایران را مرور میکند این مجله تصویری مشابه برنامه سینمایی هفت میباشد اما این بار تیم فریدون جیرانی به شبکه نمایش خانگی آمده اند تا...

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اخبار , مجله تصویری , ,
:: برچسب‌ها: مجله , دانلود , سی و پنج , تصویری , دانلود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 20 تير 1393 ساعت 16:47 | بازدید : 1004 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

اسامی نامزدهای 66 مین دوره جایزه امی اعلام شد

اسامی نامزدهای 66 مین دوره جایزه امی اعلام شد

اسامی نامزد های 66 مین دوره جایزه امی امروز اعلام شد و شبکه تلویزیونی HBO با سریال بازی تاج و تخت و کاراگاه واقعی بیشترین نامزدی را بدست آورده.

شصت و ششمین جوایز امی (66nd Annual Primetime Emmy Awards) در تاریخ 25 اوت 2014 توسط آکادمی هنرها و علوم تلویزیون آمریکا در سالن تئاتر نوکیا شهر لس آنجلس، کالیفرنیا بر‌گزار خواهد شد. این مراسم برای بزرگداشتِ برترین برنامه‌های تلویزیونی پخش‌شده بین 1 ژوئن 2013 تا 31 می 2014 است.

برنامهٔ مراسم نسبت به سال‌های پیش، زودتر بر‌گزار می‌گردد. همواره سال‌هایی که ان‌بی‌سی پخش کنندهٔ برنامه است، به علت تداخل با ان‌بی‌سی فوتبال یک‌شنبه‌ها زودتر بر‌گزار می‌شد، امسال نیز به دلیل تداخل با مراسم جوایز ام‌تی‌وی 2014 دچار تاخیر بیشتر شده است. جوایز امی هنرهای خلاقانه نیز در 16 اوت بر‌گزار می‌گردد.

آکادمی علوم و هنرها تلویزیون اعلام نمود که امسال از رای‌گیری برخط (آنلاین) استفاده خواهد نمود. این رای‌گیری برای انتخاب نامزدهاست و برندگان همچنان از رای‌گیری کاغذی مشخص می‌شوند. 

فهرست اسامی سریال ها و بازیگران نامزد شده 2014 در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اسامی , نامزد , 66 مین , جایزه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 20 تير 1393 ساعت 2:41 | بازدید : 897 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

نقش اول زن «ماموریت غیرممکن 5» به «ربکا فرگوسن» رسید

«ربکا فرگوسن» بازیگر فیلم «ملکه سفید The White Queen 2013» برای نقش اول زن «ماموریت غیرممکن 5» معرفی شد.

«فرگوسن» در حالی برای بازی در این نقش انتخاب شده که مذاکرات استودیو با «جسیکا چاستین» برای ایفای نقش اصلی زن به سرانجام نرسید. 

فرگوسن بازیگر سوئدی با اجداد انگلیسی است که از سال 2004 با بازی در مجموعه های تلویزیونی معرفی شد. مهمترین پروژه تلویزیونی او «ملکه سفید» ‌است که در نقش اصلی ظاهر شد.او به زودی با فیلم «هرکول» روی پرده سینماها می رود. 

«کروز»‌ که آخرین بار در سال 2011 نقش افسر «اتان هانت» را در «مأموریت غیر ممکن : پروتکل روح» تجربه کرده، بار دیگر با حفظ نقش به این فیلم باز می گردد. او در قسمت پنجم با «سیمون پک»، «پائولا پیتون» و «جرمی رنر» همبازی خواهد شد.«دن آیکرود» نیز برای ایفای نقش مامور سیا وارد مذاکره شده است. 

«مأموریت غیر ممکن 5» به کارگردانی «کریستوفر مک کوایری» از 25 دسامبر 2015 روی پرده سینماها خواهد رفت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ماموریت غیرممکن 5 - 2015 - Mission: Impossible 5 , ربکا فرگوسن , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 20 تير 1393 ساعت 2:40 | بازدید : 759 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«هری پاتر»، 34 ساله به سینما ها باز میگردد

جی کی رولینگ، نویسنده بریتانیایی مجموعه هری پاتر پس از 7 سال داستانی با کاراکترهای مجموعه پر فروشش نوشت.

این داستان کوتاه که در وبسایت پاترمور منتشر شده است 1500 کلمه دارد و داستانی از هری پاتر و دوستانش را در سنین میانسالی روایت می‌کند. 

این داستان در واقع مقاله‌ای از روزنامه جادویی دیلی پرافت به قلم ریتا اسکیتر، یکی از منفور ترین کاراکترهای مجموعه هری پاتر است.در این داستان، هری پاتر 34 ساله یک بار دیگر با اعضای ارتش دامبلدور ملاقات می‌کند

پیش از این هم رولینگ در مقاله‌ای جام جهانی کوییدیچ را پوشش داده بود اما این نخستین داستانی است که پس از 7 سال توسط رولینگ نوشته می‌شود و در آن شخصیت های اصلی هفت گانه هری پاترش حضور دارند. 

نویسنده سرشناس بریتانیایی البته هنوز اعلام نکرده که آیا می‌خواهد داستان هری پاتر را در میانسالی کاراکترش هم ادامه دهد یا خیر؟

اما در حال نوشتن فیلمنامه‌ای مشتق شده از دنیای هری پاتر و بر مبنای کتاب «هیولاهای تخیلی و کجا میتوان آنها را پیدا کرد Fantastic Beasts and Where to Find Them» برای کمپانی برادران وارنر است که البته نخستین باری است که رولینگ در قامت نویسنده فیلمنامه ظاهر می‌شود.

هیولاهای تخیلی و کجا میتوان آنها را پیدا کرد Fantastic Beasts and Where to Find Them

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم هیولاهای تخیلی و کجا میتوان آنها را پیدا کرد Fantastic Beasts and Where to , هری پاتر , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 11 تير 1393 ساعت 15:38 | بازدید : 897 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

مذاکره «تام کروز» برای بازی در «جنگ ستارگان7»

به نظر می رسد یک بازیگر شناخته شد دیگر به جمع بازیگران فیلم جنگ ستارگان7  افزوده شده است. پایگاه اطلاع رسانی IBM درخبری از آغاز مذاکرات تام کروز برای بازی در یک نقش کوچک فیلم جنگ ستارگان 7 خبردارد.

بازیگر 50 ساله فیلم ماموریت غیر ممکن طی سفری که هفته گذشته به لندن داشت با عوامل و تهیه کنندگان این فیلم دیدار کرد. این مذاکرات پشت درهای بسته انجام شد و کروز تا کنون پاسخ قطعی برای بازی در این فیلم ارائه نکرده است. 

تولید فیلم «جنگ ستارگان 7» پس از مصدومیت "هریسون فورد" تا حدودی متوقف شده است ولی برخی سکانس های پیش پا افتاده این فیلم در باکینگهام شایر ادامه یافته است. 

«لوپیتا نیونگو»، «گوئن کریستی»، «آدام درایور»، «اسکار ایزاک»، «اندی سرکیس»، «دامنال گلیسون»، «مکس فون لیدو»، «جان بویگا»،‌ «دیزی ریدلی»، «هریسون فورد»، «کری فیشر»، «مارک همیل»، «آنتونی دنیلز»، «پیتر میهو»، «کنی بیکر»، «لوک اسکای واکر»، «هان سولو»‌، و «پرنسس لیا» بازیگران این فیلم هستند.

قسمت هفتم جنگ ستارگان به کارگردانی جی جی آبرامز از 18 دسامبر 2015 روی پرده سینماها می رود.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جنگ ستارگان 7 - Star Wars 7 - 2015 , تام کروز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 17:32 | بازدید : 1308 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

3 انگشت فیلم «عطش مبارزه» نماد اعتراض در تایلند شد

ارتش تایلند، کشوری که در چند ماه اخیر صحنه اعتراض های مردمی بوده، به معترضان هشدار داده هر کس از نشان سه انگشت که از فیلم « عطش مبارزه» گرفته شده است، استفاده کند، دستگیر می شود.

ظاهراً معترضان تایلندی علاقه زیادی به این علامت پیدا کرده اند و آن را، از زمانی که ارتش در یک کودتای آرام، خانم یینگلوک شیناواترا را برکنار کرد و قدرت را در دست گرفت، استفاده می کنند.

سه انگشت جنیفر لارنس

سخنگوی ارتش تایلند می گوید: "ما می دانیم که این علامت از یک فیلم گرفته شده است. اما معترضان (همانند فیلم) از این علامت به عنوان سمبل مقاومت و اعتراض استفاده می کنند. بنابراین ما هرکس را که سه انگشت خود را بالا بیاورد، دستگیر می کنیم. خواه تنها باشد یا به صورت جمعی این کار را انجام داده باشند."

در فیلم «عطش مبارزه» که با اقتباس از سری رمان هایی با همین ساخته شد، ساکنان شهر خیالی پانم با بالابردن سه انگشت خود دست به یک نوع اعتراض خاموش علیه حاکمان مستبد خود می زنند.

چندی پیش شماری از معترضان تایلندی در توییتر خواهان به کار رفتن این سمبل برای بیان اعتراض خود به خونتای نظامی شدند. آنها اعلام کردند ما از یک فیلم تخیلی برای نبرد حقیقی خود الهام گرفتیم.

معترضان در تایلند

جمع معترضان اولین بار این علامت را زمانی به کار بردند که شش هزار نیروی پلیس آنها را محاصره کرده بودند. ابتدا تعداد اندکی از معترضان دست به این کار زدند اما خیلی سریع همه انگشتان خود را بالا بردند.

نتیجه این کار واکنش شدید ارتش را به دنبال داشت. خونتای تایلند از زمانی که دست به کودتا زده برای جلوگیری از بازتاب های آن فعالیت کانال های تلویزیونی خارجی مثل بی بی سی، سی ان ان، اچ بی او و حتی کانال دیزنی را ممنوع اعلام کرده است.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم عطش مبارزه: آتش گرفتن The Hunger Games: Catching Fire 2013 , جنیفر لارنس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 17:31 | بازدید : 801 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

8 هفته برای بهبود شکستگی پای «هریسون فورد»

هریسون فورد به مدت 8 هفته از فیلمبرداری جنگ ستارگان7 عقب ماند.فورد که چند روز قبل در صحنه فیلمبرداری مچ پایش شکسته بود، راهی بیمارستان شد.

پزشکان اعلام کردند که 8 هفته کامل برای بهبودی فورد 71 ساله زمان لازم است و او در این مدت از فیلمبرداری سکانس های هان سولو  کنار خواهد ماند. 

هالیوود ریپورتر گزارش داد، علی رغم متوقف شدن سکانس های هان سولو با بازی هریسون فورد، فیلمبرداری سکانس های دیگر این فیلم ادامه خواهد یافت. 

بر این اساس هریسون فورد از بازیگرانی است که در سه گانه جنگ ستارگان در نقش اصلی هان سولو  بازی کرده و در قسمت هفتم این فیلم با حفظ نقش در ظاهر خواهد شد. 

«لوپیتا نیونگو»، «گوئن کریستی»، «آدام درایور»، «اسکار ایزاک»، «اندی سرکیس»، «دامنال گلیسون»، «مکس فون لیدو»، «جان بویگا»،‌ «دیزی ریدلی»، «هریسون فورد»، «کری فیشر»، «مارک همیل»، «آنتونی دنیلز»، «پیتر میهو»، «کنی بیکر»، «لوک اسکای واکر»، «هان سولو»‌، و «پرنسس لیا» بازیگران این فیلم هستند. 

قسمت هفتم جنگ ستارگان به کارگردانی جی جی آبرامز از 18 دسامبر 2015 روی پرده سینماها می رود.  

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جنگ ستارگان 7 - Star Wars 7 - 2015 , هریسون فورد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 25 خرداد 1393 ساعت 11:58 | بازدید : 790 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«مونا فریمن»، ستاره دهه ی 50 درگذشت

«مونا فریمن»، ستاره دهه ی 50 درگذشت

مونا فریمن، ستاره ی نوجوان فیلم های دهه ی ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ پس از سال ها رنج بیماری در ۲۳ مِی در منزل اش در بورلی هیلز درگذشت.این خبر را مونی اِلیس، دختر وی، در مصاحبه با لس آنجلس تایمز اعلام کرد.  

وی نقش آفرینی در فیلم های بسیاری را در کارنامه ی خود ثبت کرده است:

Miss Junior ۱۹۴۵، بازی در نقش لوئیس گِرِیوز، دختر بچه ی سیزده ساله ای که به همراه خواهر بزرگ ترش در ماجراهای عاشقانه ی دیگران دخالت می کند.

Girl nBrenna ۱۹۴۶، بازی در نقش زیگی، دختری که رفتارهای عجیبی را از مادرش یاد می گیرد.

Ruth Dear ۱۹۴۷، بازی در نقش میریام ویلکینز، دختر نوجوانی که در جنگ جهانی دوم از طریق نامه  نگاری ماجرای عاشقانه ای را با سربازی به نام ویلیام هولدن آغاز می کند و نامه های اش را همیشه با نام خواهر بزرگ ترش امضا می کند.

Tights Wore Mother ۱۹۴۷

Heiress The ۱۹۴۹

Wife Dear ۱۹۴۹

۱۹۵۰ Shoplifter a Was I 

Brat Dear ۱۹۵۱ 

Face Angel ۱۹۵۲

وی برای آخرین بار در تله فیلم Bristol Johnny, Home Welcome در ۱۹۷۲ ظاهر شد. 

جالب است که بدانید وی به نقاشی نیز علاقه مند بود و پرتره ای که از مِری سی، کارخانه دار معروف شکلات کشید، سال ها در مراکز فروش این برند خودنمایی می کرد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 19 خرداد 1393 ساعت 21:2 | بازدید : 781 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

«بچگی» بهترین فیلم جشنواره سیاتل

«بچگی» بهترین فیلم جشنواره سیاتل

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سیاتل» روز گذشته (یکشنبه ۹۳/۳/۱۸) با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه داد و فیلم «فیلم بچگی Boyhood» جدیدترین ساخته «ریچارد لینکلیتر» موفق به کسب عنوان بهترین فیلم و کارگردانی از این رویداد سینمایی شد. 

جایزه بهترین مستند جشنواره بین‌المللی فیلم سیاتل نیز به «ادامه بده» ساخته «آلن هیکس» رسید و «دیوید اوگرادینک» نیز برای ایفای نقش در فیلم «زندگی خوب است» جایزه بهترین بازیگر مرد و «پاتریشا آرکت» برای فیلم «بچگی» جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره را بدست آورد. 

همچنین «کارلوس مارکز آرست» جایزه نقدی هیئت داوران را برای بهترین کارگردان نوظهور بدست آورد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم بچگی 2014 Boyhood , پاتریشا آرکت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 19 خرداد 1393 ساعت 1:48 | بازدید : 895 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

بروس‌ لی با «تولد اژدها» به پرده سینماها باز میگردد

فیلم زندگی نامه «بروس‌لی»، ستاره افسانه‌ای سینمای رزمی جهان با عنوان «تولد اژدها» به سینما می‌آید. 

به گزارش ایسنا، «تولد اژدها» نام فیلمی به کارگردانی «جورج نولفی» خواهد بود که به زندگی «بروس‌لی»، یکی از سرشناس‌ترین ستاره‌های تاریخ سینما خواهد پرداخت.

این فیلم به زندگی «بروس لی»، استاد ورزش‌های رزمی در دوران اوایل دوره جوانی و مبارزات واقعی او با «وونگ جک من»، معروف‌ترین کونگ‌فو‌ کار چین می‌پردازد و بعدها با پیوستن به هم به مقابله با گروهی از تبهکاران در محله چینی‌ها می‌پردازند.

بروس لی، کونگ‌فوکار افسانه‌ای در سال 1973 بر اثر عوارض ناشی از ورم مغزی در 33 سالگی درگذشت. بسیاری او را یکی از تاثیرگذارترین رزمی‌کاران قرن بیستم و نماد فرهنگی شناخته شده‌ چین می‌دانند.

او در سال‌های حضورش در فیلم‌های سینمایی مشهوری از جمله «رئیس بزرگ»، «مشت خشم»، «راه اژدها»، «اژدها وارد می‌شود» و «بازی مرگ» به یک ستاره تبدیل شد و به محبوبیتی چشمگیر در کشورهای مختلف جهان دست یافت.

به گزارش ورایتی، مراحل فیلمبرداری فیلم «تولد اژدها» از بهار سال آینده میلادی آغاز می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بروسلی , لی , اژدها , می آید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 19 خرداد 1393 ساعت 1:47 | بازدید : 725 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

«پیتون رید Peyton Reed»به طور رسمی به عنوان کارگردان فیلم «مرد مورچه‌ای» برگزیده شد

«پیتون رید Peyton Reed»به طور رسمی به عنوان کارگردان فیلم «مرد مورچه‌ای» برگزیده شد و با آدام مک‌کای به عنوان فیلمنامه نویس همکاری خواهد کرد. 

این خبر در روز شنبه به طور رسمی بر روی وبگاه کمپانی مارول قرار گرفت. پس از اینکه ادگار رایت به طور ناگهانی در روز بیست و سوم ماه مه از پروژه کناره گیری کرد،

کمپانی مارول جلساتی را با افراد مختلف برگزار نمود به امید اینکه بتواند فیلم را در موعد مقرر اکرانش یعنی هفدهم جولای سال 2015 میلادی آماده کند.

از افرادی نظیر مک‌کای، روبن فلیشر و راوسن مارشال به عنوان گزینه‌های اصلی کارگردانی این فیلم نام برده می‌شد، که در نهایت پیتون رید و دیوید وین به عنوان اولویت های اصلی مطرح شدند. از آثار پیتون رید می‌توان به «قهر 2006 The Break-Up» با حضور جنیفر انیستون نام برد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم مرد مورچه ای Ant-Man 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 12 خرداد 1393 ساعت 15:38 | بازدید : 904 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«لندن» لوکشین «مأموریت غیر ممکن 5» شد

«لندن» لوکشین «مأموریت غیر ممکن 5» شد

«تام کروز» از فیلمبرداری قسمت پنجم «مأموریت غیر ممکن» در شهر لندن خبر داد. در حالی که قسمت چهارم «مأموریت غیر ممکن» در شهر دوبی مقابل دوربین رفته بود، «مأموریت غیر ممکن 5» بیشتر سکانس های خود را در شهر لندن تجربه خواهد کرد. 

«کروز» روز گذشته همزمان با افتتاحیه اکران فیلم «لبه فردا» به «دیلی تلگراف» گفت:‌ "قسمت پنجم «مأموریت غیر ممکن» اواخر سال جاری در پایتخت انگلیس فیلمبرداری می شود." 

وی در ادامه افزود:‌ "تاکنون عنوان خاصی برای قسمت پنجم انتخاب نشده است ولی حتما تا پایان فیلمبرداری عنوان آن انتخاب خواهد شد." 

«کروز»‌ آخرین بار در سال 2011 نقش افسر «اتان هانت» را در «مأموریت غیر ممکن : پروتکل روح» تجربه کرده است. او در قسمت پنجم با «سیمون پک» ، «پائولا پیتون» و «جرمی رنر» همبازی خواهد شد. 

«مأموریت غیر ممکن 5» به کارگردانی «کریستوفر مک کوایری» از 25 دسامبر 2015 روی پرده سینماها خواهد رفت.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تام کروز , جرمی رنر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 12 خرداد 1393 ساعت 15:35 | بازدید : 887 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

آنجلینا جولی و صحبت در مورد «کلئوپاترا» 

آنجلینا جولی و صحبت در مورد کاراکتر «کلئوپاترا»

آنجلینا جولی ستاره هالیوودی تصمیمات مبنی بر نقش آفرینی‌اش به عنوان «کلئوپاترا» در فیلم جدیدی که بر اساس زندگی او ساخته می‌شود را بالاخره تایید کرد.

بازیگر ۳۸ ساله عنوان کرد که کارگردانان بسیاری برای این پروژه پیشنهاد شده‌اند، اما آنگ لی که پیش از این گمان می‌شد بخت اصلی به دست گرفتن این پروژه باشد به نظر می‌رسد هم اکنون مشغول پروژه دیگری است: 

"مدتهاست داریم بر روی این موضوع کار می‌کنیم. نظرات بسیار زیادی در مورد کارگردانی مطرح شده و بحث های زیادی صورت گرفته است. فیلمنامه توسط اریک راث نوشته شده که از دوستان نزدیک من و یک نویسنده بسیار باهوش است."    

ستاره «شیطان Maleficent» همچنین بیان کرد که کلئوپاترا شخصیتی "پیچیده" است و اضافه کرد که باید برای این نقش آمادگی ویژه‌ای کسب کند: 

"او [کلئوپاترا] و درست ایفا کردنش بسیار پیچیده است. به نظرم داریم به مقصد می‌رسیم. داریم نزدیک می‌شویم. فکر می‌کنم آماده شدن برای آن کار بزرگی باشد."    

پیش از این صحبت هایی مبنی بر خداحافظی آنجلینا جولی با بازیگری به گوش می‌رسید، او حتی عنوان کرد که ایفای نقش کلئوپاترا آنچنان در کارنامه هنری‌اش تعیین کننده خواهد بود که پس از آن دیگر نیازی به بازی کردن نخواهد داشت: 

"این از آن [نقش]هایی است که با خود می‌گویید این همانی است که باید هر چه در چنته دارید را در آن ارائه کنید و به کار خود پایان دهید.این همان جایی است که می‌توانید به طرز فوق العاده‌ای به آخر برسید.از آن به بعد دیگر چه کاری می‌ماند که بخواهید انجام دهید؟"    

آنجلینا جولی در پایان اضافه کرد که از این پس ترجیح می‌دهد بر روی کارگردانی تمرکز کند و البته به همکاری‌هایش با سازمان ملل بیش از پیش ادامه دهد.  

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آنجلینا جولی , فیلم شیط‌ان‌ Maleficent 2014 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 7 خرداد 1393 ساعت 11:22 | بازدید : 831 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

اعلام افزایش بودجه «فیلم سریع و خشن 7» از سوی یونیورسال

اعلام افزایش ۵۰ میلیونی بودجه «فیلم سریع و خشن 7»

تولید فیلم «فیلم سریع و خشن Fast & Furious 7» با بودجه اضافی ۵۰ میلیون دلاری ادامه پیدا کرده است.  

در حالی که 200 میلیون دلار برای تولید قسمت هفتم این فیلم اکشن در نظر گرفته شده بود ،‌با مرگ ناگهانی «پل واکر» و تأخیر تولید چند ماهه، بودجه این فیلم تا 250 میلیون دلار افزایش یافته است.  

بر این اساس ، علاوه بر قرارداد جدید با «کودی واکر» بازیگر جایگزین «پل واکر» که برادر او نیز است، مسئولان تولید کننده این فیلم برای جلوگیری از هرگونه خطای تصویری ناشی از تغییر چهره کاراکتر «واکر»‌ مجبور به استفاده از فناوری «سی جی آی» و از سرگیری پیش تولید سکانس های «پل واکر» شدند.  

همچنین استودیوی یونیورسال به دنبال مرگ ناگهانی «واکر» مجبور به پرداخت بخشی از بیمه بازیگری او شد.

قسمت هفتم سریع و خشن, با 9 ماه تاخیر در 10 آوریل 2015 اکران می شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم سریع و خشن 7 - 2015 - Fast and Furious 7 , پل واکر , کودی واکر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 4 خرداد 1393 ساعت 17:52 | بازدید : 849 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
 

فیلم «خواب زمستانی 2013 Winter Sleep» اثر نوری بیلگه جیلان نخل طلا را تصاحب کرد 

لیست برندگان بخش مسابقه: 

نخل طلا: نوری بیلگه جیلان برای «خواب زمستانی» 

جایزه بزرگ: آلیس رورواچر برای «عجایب» 

بهترین کارگردان: بنت میلر برای «شکارچی روباه» 

بهترین بازیگر مرد: تیموتی اسپال برای «آقای ترنر» 

بهترین بازیگر زن: جولیان مور برای «نقشه‌ی ستارگان» 

جایزه هیات داوران: مشترکا زیویر دولان و جان-لوک گدار به ترتیب برای «مامان» و «خداحافظی با زبان» 

بهترین فیلمنامه: آندری زویاگینتسف برای «لویاتان»   



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم شکارچی روباه 2014 Foxcatcher , فیلم نقشه هایی برای ستاره ها Maps to the Stars 2014 , جولیان مور , بنت میلر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 17:37 | بازدید : 858 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

بی مصرف ها با تانک به جشنواره کن رفتند-2

اکران تازه ترین قسمت سری فیلم اکشن بی مصرف ها The Expendables از ماه آینده در سرتاسر دنیا آغاز خواهد شد.

اما این فیلم در یکی از بخش های جانبی جشنواره فیلم کن اکران افتتاحیه اش را تجربه کرد و ستارگان این فیلم از جمله سیلوستر استالونه , آرنولد شوارتزنگر و جیسون استاتهام با تانک به مراسم فرش قرمز فیلم رفتند.

بی مصرف ها با تانک به جشنواره کن رفتند-1



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: سیلوستر استالونه , آرنولد شوارتزنگر , جیسون استاتهام , فیلم بی مصرف ها 3 The Expendables ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 ساعت 12:26 | بازدید : 962 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

 

بتمن و بتمبیل

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بتمن , سوپرمن , فیلم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 19 ارديبهشت 1393 ساعت 22:49 | بازدید : 1478 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
  • مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 در چین رکورد زد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مرد , عنکبوتی , چین , فروش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ساعت 21:58 | بازدید : 1095 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

«پلیس بیورلی هیلز 4» در سال 2016 اکران می شود

کمپانی پارامونت سازنده این فیلم پرطرفدار کمدی اعلام کرد 25 مارس 2016 یک فیلم جدید دیگر از این مجموعه را اکران می‌کند. جری بروکهایمر تهیه این پروژه را برعهده دارد و بار دیگر ادی مورفی را در نقش اکس فولی پلیس دیترویت از مجموعه «پلیس بورلی هیلز» به این قصه بازمی‌گرداند. 

جاش اپل‌باوم و اندری نیمک نویسندگان فیلم «ماموریت: غیرممکن-پروتکل روح» با بازی تام کروز، فیلمنامه این فیلم را نوشته اند. برت راتنر برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. در ماه آوریل، روند اتمام فیلمنامه به پایان رسید و تابستان یا پاییز احتمالا کار فیلمبرداری آغاز خواهد شد. 

سازندگان این فیلم گفته اند قصد دارند ادی مورفی را دوباره به دیترویت بازگردانند. او بار دیگر در بورلی هیلز خواهد بود و بار دیگر می توان شاهد تماشای کارهای خنده‌دار این پلیس بود. 

کمپانی پارامونت چند سال پیش اعلام کرده بود قصد دارد چهارمین قسمت «پلیس بورلی هیلز» را به کارگردانی برت راتنر که سازنده مجموعه فیلم کمدی اکشن «ساعت شلوغی» است، تولید کند. 

سه فیلم از پلیس بورلی هیلز در سال های 1984، 1987 و 1994 ساخته شد و در سراسر جهان بیش از 735 میلیون دلار فروش کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم , پلیس بیورلی , هیلز 4 , ادی مورفی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت 17:32 | بازدید : 1201 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
 







:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شغل , عجیب , بازیگران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت 17:29 | بازدید : 1162 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: خانه , مجلل , هالیوود , بازیگران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 ساعت 23:45 | بازدید : 913 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

کریستیانو رونالدو هنرپیشه میشود.

کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال جهان در سال 2013 اعلام کرد قصد دارد پس از بازنشستگی از فوتبال تمام وقت خود را صرف هنرپیشگی کند.

این مهاجم که اکنون هم از سوی چند کارگردان و تهیه کننده برای بازی در فیلم های مختلف پیشنهاد دارد، گفت: اکنون وقت هنرپیشگی نیست. فقط باید تمرکزم را بر روی فوتبالم بگذارم. پس از اینکه از فوتبال خداحافظی کردم بهتر می توانم به هنرپیشگی فکر کنم.  

وی افزود: واقعیت این است که من به هنرپیشگی علاقه خیلی زیادی دارم و چندبار هم وسوسه شدم در یک فیلم بازی کنم اما فکر می کنم بهترین کار ممکن را انجام دادم و هنرپیشگی را به دوران بعد از بازنشستگی موکول کردم.  

وی خاطر نشان کرد: نمی دانم چقدر استعداد دارم اما هر چه هست علاقه بسیار زیادی به این کار دارم و می خواهم شانس خود را در این زمینه هم امتحان کنم.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کریستیانو , رونالدو , بازیگر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 ساعت 23:43 | بازدید : 954 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

«لیگ عدالت» با کارگردانی زاک اسنایدر در سال 2018 اکران خواهد شد.

از آنجا که «مردی از فولاد» به عنوان یکی از سرگرم کننده‌ترین بلاکباسترهای 2013 به کار خود پایان داد، سخت می‌شود موفقیت آن را نادیده گرفت. این فیلم پر خرج که رقمی بالغ بر 225 میلیون دلار هزینه برداشته بود، با فروش جهانی 670 میلیون دلار نشان داد که برادران وارنر پول خود را در جایی مناسب سرمایه گذاری کرده بودند.

این رقم بالا برای محکم کردن جای پای زاک اسنایدر به عنوان کارگردان ادامه آن یعنی «بت‌من در مقابل سوپرمن/Batman vs. Superman»کافی بود و حالا با خبرهایی که منتشر شده است خیالش از بابت کارگردانی «لیگ عدالت» نیز باید راحت باشد.

این خبر از سوی مجله وال استریت منتشر شده است، که خبرش را از جایی جز رئیس بخش تولید جهانی استودیو برادران وارنر یعنی گرگ سیلورمن مخابره نکرده است.

در کنار تایید این که اسنایدر کارگردانی «لیگ عدالت» را بر عهده خواهد داشت، این گزارش همچنین اضافه می‌کند که فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز در حال نوشته شدن است و اینکه بن افلک، هنری کویل و گال گَدوت قرار است به ترتیب نقش‌های بتمن، سوپرمن و زن شگفت‌انگیز را ایفا کنند.

هنوز هیچ تاریخ اکرانی مشخص نشده است، اما این بار انتظار اتمام و عرضه این اثر تا پیش از سال 2018 (دو سال پس از «بتمن در مقابل سوپرمن») را نباید داشت. سیلورمن در مورد این پروژه گفته است: "گستره‌ی بیشتری از این دنیا وجود خواهد داشت. بتمن علیه سوپرمن به لیگ عدالت منتج خواهد شد." 

این گزارش همچنین عنوان می‌کند که هم اکنون جستجو برای دیگر قهرمانان دنیای سینمایی این کتاب کمیک ادامه دارد، که به ملحق شدن ری فیشر در نقش سایبورگ اشاره دارد. این گزارش از ارائه نظر در مورد دیگر قهرمانانی که در این فیلم شاهد حضورشان خواهیم بود خودداری می‌کند، اما برای شخصیت‌های کلیدی این کمیک‌ها نظیر صاعقه، فانوس سبز، آکوا من و مارشن من هانتر هنوز بازیگران مورد نظر مشخص نشده‌اند. 

در کنار صحبتهایی در مورد «لیگ عدالت»، این گزارش اشاره‌ی مختصری به تولید فیلم انفرادی زن شگفت انگیز(واندر وومن) می‌کند. گمانه‌زنی ها در مورد یک پروژه بالقوه در ژانویه آغاز شد، زمانی که مشخص شد که گال گَدوت قراردادی برای ایفای نقش «شاهزاده دیانا» در سه فیلم امضا کرده است.

از گزارش مجله وال استریت می‌توان برداشت کرد که این فیلم – اگر به وقوع پیوندد – زودتر از «لیگ عدالت» عرضه نخواهد شد. رئیس بخش بازاریابی جهانی استودیو برادران وارنر در مورد امکان ساخت یک فیلم انفرادی در مورد زن شگفت انگیز عنوان کرد: "امیدواریم اینگونه شود. با یک فیلمنامه مناسب امید به موفقیت آن زیاد خواهد بود. دنیا برای او آماده است."   

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: لیگ , عدالت , / فیلم , 2018 , اکران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393 ساعت 20:17 | بازدید : 969 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

یخ زده ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما

انیمیشن یخ زده Frozen که اخیرا عنوان پرفروشترین انیمیشن هزاره را به دست آورده است و نام خود را در جایگاه ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما ثبت کرد. یخ زده از نوامبر 2013 در سینماهای آمریکا و جهان روی پرده رفت و از معدود فیلم هایی است که فروش آن در گیشه بین الملل به یک میلیارد دلار رسیده است.

به نظر می  رسد رکورد زنی این انیمیشن همچنان ادامه داشته باشد. این انیمیشن زیبا با کسب رکورد یک میلیارد و 129 میلیون دلار، فیلمهایی همچون ترانسفورمز: ماه تاریک، را پشت سر گذاشت. یخ زده دومین فیلم میلیاردی استودیو دیزنی در سال 2013 پس از فیلم مردآهنی3 است که در حال حاضر عنوان پنجم را دارد.

این انیمیشن چندی قبل جایزه اسکار بهترین انیمیشن را از آن خود کرد.گفتنی است، موسیقی و ترانه این انیمیشن به مدت 10 هفته در فهرست 200 ترانه برتر بیلبورد بوده است.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: یخ , زده , پرفروش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393 ساعت 20:15 | بازدید : 1013 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

 200 میلیون دلار بودجه تولید فیلم «جنگ ستارگان7»

جنگ ستارگان7 وارد مرحله تولید شده است و طرفداران این فیلم نه تنها منتظر اخبار جدید از این فیلم هستند بلکه مشتاقانه منتظر اکران آن نیز هستند. در جلسه امروز استودیو دیزنی، آلن هورن سخنگوی استودیو دیزنی اظهار داشت که این فیلم در ابوظبی مقابل دوربین رفته است ولی این مقام نسبت به معرفی کامل بازیگران این قسمت از جنگ ستارگان خودداری کرد. 

هورن در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر مقدار بودجه این ابرفیلم گفت: جنگ ستارگان یکی از پروژه های مشترک دیزنی است که از مشاوره های استودیو مارول و همچنین کارگردان سابق آن جورج لوکاس نیز بهره خواهد گرفت و به نظر می رسد این فیلم بین 175 تا 200 میلیون دلار هزینه در پی داشته باشد. 

دیزنی در حالی چنین بودجه ای را برای تولید جنگ ستارگان7 در نظر گرفته است که فیلم ابرقهرمانی "انتقامجویان : عصر آلترون" مارول قرار است با بودجه 220 میلیون دلاری ساخته شود.  دیزنی اعلام کرده زمان اکران فیلم «جنگ ستارگان 7» نباید با زمان اکران فیلم های بزرگی همچون «انتقامجویان2» در تابستان 2015 تداخل داشته باشد چرا که می تواند فروش این فیلم را کاهش دهد .

بنابراین قسمت هفتم جنگ ستارگان اولین اکران خود را روز 18 دسامبر 2015 خواهد داشت. این فیلم به کارگردانی «جی جی آبرامز» به گونه ای ادامه «بازگشت یودی» است و ماجراهای «لوک اسکای واکر» ، «هان سولو»‌ ، «پرنسس لیا» و بقیه را به تصویر می کشد. 

دیزنی در سال جاری با 5 فیلم به استقبال گیشه تابستان می رود که فیلم خبیث با بازی آنجلینا جولی مطرحترین آنها است. 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: 200 , میلیون , هزینه , فیلم , هایبت , هایبت 7 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 1 ارديبهشت 1393 ساعت 15:25 | بازدید : 1342 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

جکی چان با «شمشیر اژدها» وارد می شود

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جکی , چان , اژدها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 31 فروردين 1393 ساعت 13:27 | بازدید : 1512 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

اورلاندو بلوم سفیر صلح یونیسف در سوریه

اورلاندو بلوم بازیگر بریتانیایی فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» با کودکان مهاجر سوری در اردوگاه‌ مهاجران دیدار کرد.  این بازیگر مشهور که برای بازی در فیلم‌هایی چون «ارباب حلقه ها» و «هابیت» شهرتی جهانی دارد گفت این کودکان تنها می‌خواهند زندگیشان به شرایط قبل بازگردد. 

بلوم که سفیر حسن‌نیت یونیسف است با کودکان مهاجر و خانواده هایشان در کمپ مهاجران اردن که نزدیک مرز سوریه دایر شده، دیدار کرد.  وی هفته گذشته یک روز به کمپ زعتری رفت و روز بعد با خانواده های سوری در شهر اربید ملاقات کرد. مانند همه مهاجران دیگر، این خانواده ها نیز از زندگی‌ای که هر روز ادامه آن سخت تر می‌شود، شکایت داشتند.

عکس ها در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اورلاندو , بلوم , سفیر , سوریه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 31 فروردين 1393 ساعت 13:25 | بازدید : 1239 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

پس از اینکه مراسم هشتاد و ششم بدلیل المپیک زمستانی چند روزی به تاخیر افتاد اما 87مین مراسم اسکار به تاریخ معمول خود بازگشت. این مراسم یکشنبه 22 فوریه 2015 (سوم اسفند ماه 1393) برگزار خواهد شد. آکادمی علوم و هنرهای سینمایی همچنین لیستی از تاریخ های مرتبط با این مراسم را منتشر کرد

مراسم جوایز هیات رییسه اسکار: این بخش مربوط به اسکار افتخاری است که هیات رئیسه اسکار در سه بخش جوایزی را به صورت افتخاری تقدیم می‌کنند. این مراسم در روز شنبه 8 نوامبر 2014 (17 آبان ماه) برگزار خواهد شد. 

مهلت ثبت نام فیلمها برای بررسی: این بخش مربوط به روز پایانی ثبت نام فیلم هاست که در چهارشنبه،3 دسامبر 2014 (12 آذر ماه) خواهد بود.  آغاز رای گیری برای نامزدها: برگه های رای از ساعت 8 صبح روز دوشنبه،29 دسامبر 2014 (8 دی ماه) ارائه خواهند شد. 

پایان رای گیری: این رای گیری اولیه ساعت 17 روز پنج شنبه،8 ژانویه (18 دی ماه) خاتمه پیدا خواهد کرد. 

اعلام اسامی نامزدهای اسکار: صبح روز پنج شنبه،15 ژانویه (25 دی ماه) نامزدهای اسکار 2015 معرفی خواهند شد. 

مراسم ناهار نامزدهای اسکار: رقبای مراسم هشتاد و هفتم در ضیافت ناهارِ بعد از ظهر دوشنبه،2 فوریه (13 بهمن ماه) در کنار یکدیگر جمع خواهند شد. 

آغاز رای گیری نهایی: ارائه برگه های رای از ساعت 8 صبح روز جمعه،6 فوریه (17 بهمن ماه) آغاز می شود. 

ارائه جایزه دست‌آورد علمی و فنی: در این مراسم به افرادی که در زمینه فیلمسازی (از بُعد فنی) دست می‌یابند جوایزی اهدا می‌شود. این مراسم در روز شنبه،7 فوریه (18 بهمن ماه) برگزار خواهد شد. 

پایان رای گیری: رای گری در ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه،17 فوریه (28 بهمن ماه) خاتمه می یابد. 

مراسم اسکار: این مراسم پنج روز بعد از پایان رای‌گیری یعنی یک شنبه،22 فوریه (3 اسفند ماه) همچون سالهای گذشته در سالن دالبی هالیوود برگزار میشود و شبکه ABC نیز پوشش دهنده آن خواهد بود.   

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , , ,
:: برچسب‌ها: فیلم , فوریه , جوایز , اسکار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب