متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 15:19 | بازدید : 543 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فیلم «کلاغ» بدون لوک ایوانز بازسازی می شود 

خبر تائید شده ای مبنی بر اینکه لوک ایوانز از عنوان “کلاغ” (The Crow) خارج شده به گوش می رسد. حال کارگردان فیلم آقای کورین هاردی به دنبال نقش اول جدیدش خواهد بود.

بنابر گزارش اختصاصی سینماگیم، اخیرا گزارش شد که لوک ایوانز تصمیم دارد خود را از بازسازی فیلم “کلاغ” (The Crow) کنار بکشد. حال خبر می رسد که این بازیگر سرشناس رسما خود را از این پروژه کنار کشیده است. پروژه ای به کارگردانی کورین هاردی که آماده می شود به زودی بازیگران خود را انتخاب کند و فیلم جدیدش را بعد از اولین تجربه خود در کارگردانی یعنی فیلم The Hallow که در جشنواره Sundance امسال رونمایی می شود.

با توجه به اینکه فعلا استودیو سازنده حاضر به انتشار خبرهای وضعیت کنونی فیلم نیست. اما مدیر برنامه های لوک ایوانز تائید کرد که عنوان The Wrap فیلمی است که وی می خواهد در آن ایفای نقش کند. اگر چه عنوان “کلاغ” از اولویت بالاتری نسبت به بقیه فیلم ها برخوردار است و همچنین به نظر می رسد پتانسیل بیشتری نیز داشته باشد. به ویژه با توجه به وضعیت نسخه اصلی در سال ۱۹۹۴ که به عنوان فیلمی کلاسیک شناخته می شود.

لوک ایوانز به طور رسمی در بازسازی فیلم “کلاغ” به عنوان ستاره اصلی این فیلم هنگامی که هنوز خاویر گوتیرز هنوز به عنوان کارگردان این عنوان شناخته می شد به این عنوان پیوست. اما باوجود اینکه گفته می شد این فیلم در بهار امسال فیلمبرداری مراحل اکشن خود را شروع خواهد کرد با تاخیرات پیش بینی نشده ای روبرو شد و تاریخ شروع دوباره ای نیز مشخص نشد. با بازگشت به عقب و دسامبر سال ۲۰۱۴ زمانی که لوک ایوانز هنوز به نظر نمی رسید با این شرایط به عنوان “کلاغ” بپیوندد خبرهای جدید مبنی بر سفر وی همه را شگفت زده کرد و هیچکس نیز بازگشت وی را پیش بینی نمی کرد. اما با این حال این اتفاق افتاد و او خودش را متعاقد کرد که کمی دست نگه دارد.

خاویر گوتیرز نیز مجبور شد تا روی پروژه بازسازی یا ادامه عنوان “The Ring” تمرکز کند. همینجا بود که کورین هاردی یک کارگردان موسیقی جای وی را در دسامبر سال ۲۰۱۴ گرفت. اما مشغله وی برای کارهای پس از تولید عنوان “The Hallow” وی را از تمرکز روی فیلم “کلاغ” بازداشت. تا جایی که مجبور شد از جیمز اوبارز نویسنده اصلی کمیک بوک این عنوان کمک بگیرد. حال با رفتن لوک ایوانز ستاره اصلی فیلم کارگردان جدید تمرکزش را بر روی دیدگاه های اصلی خودش گذاشته است بدون اینکه نگرانی درباره بازیگران داشته باشد و به طرح های کارگردان قبلی فکر کند.

تام هیدلسون که قرار بود به طور رسمی به عنوان “کلاغ” ملحق شود. اما با اینکه از تست این فیلم نیز موفق بیرون امده بود کنار گذاشته شد. حتی قبل از این نیز بردلی کوپر قرار بود در نقش اریک دراون ظاهر شود. البته این ماجرا قبل از این بود که دو بازیگر معرفی شده بتواتند موفقیت های بزرگی در دیگر پروژه ها کسب کنند.

عنوان “کلاغ” به کارگردانی کورین هاردی در مرحله تولید می باشد.



:: موضوعات مرتبط: مجله تصویری , ,
:: برچسب‌ها: فیلم کلاغ , بدون لوک ایوانز , بازسازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 16 شهريور 1393 ساعت 13:17 | بازدید : 714 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

به گزارش سینما گیم سعید خانی، مدیر پخش شرکت نسیم صبا درباره آخرین وضعیت مقدمات اکران فیلم «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله گفت: مقدمات اکران این فیلم از هفته‌های گذشته آغاز شده است و برای اکران آمادگی کامل داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: مواد تبلیغی اعم از آنوس و پوسترهای فیلم آماده شده و از روز گذشته 15 شهریور تیزرهای تلویزیونی این فیلم از صدا و سیما پخش شده است. ما از مدت ها قبل تبلیغات محیطی خود را آغاز کردیم و اگر به سطح شهر نگاه کنید، بنرها و پوسترهای این فیلم را در اتوبان ها و خیابان های شهر تهران می‌بینید.

خانی درباره اکران همزمان فیلم‌های «آرایش غلیظ» و «آتش بس 2» و تاثیر بر فروش یکدیگر گفت: امیدوارم که اکران گرمی پیش روی ما باشد و مخاطبان به سال های سینما بروند و فیلم ها را به تماشا بنشینند. اگر سینماداران در نحوه چینش سانس‌های سینما تعادل لازم را برقرار کنند، قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد و همه فیلم هایی که در این مقطع زمانی روی پرده می‌روند می توانند رقابت سالمی داشته باشند، آرزو می‌کنم که همه فیلم های در حال اکران و دو فیلم «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله و «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی که از این هفته به چرخه اکران اضافه می شوند، اکران گرمی و پر شوری داشته باشند.

«آرایش غلیظ» عنوان سومین كار حمید نعمت الله در مقام کارگردان است که این فیلم از روز چهارشنبه 19 شهریور اکران خود را در سینماهای تهران آغاز

خواهد کرد. نویسندگی فیلمنامه این فیلم برعهده حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست بوده است.

آخرین ساخته حمید نعمت الله «بی پولی» نام داشت که از زمان ساخت این فیلم تا امروز پنج سال می‌گذرد. لیلا حاتمی برای این فیلم سیمرغ بلورین بهترین

بازیگر نقش اول زن را از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

«آرایش غلیظ» در سی و دومین جشنواره توانست نظر منتقدان سینمای ایران را به خود جلب کند و این فیلم مورد توجه اهالی رسانه قرار گرفت.


یکی از نکته های جالب درخصوص این فیلم این است که همایون شجریان تیتراژ پایانی این فیلم را اجرا کرده و آلبوم موسیقی این خواننده با عنوان همین فیلم

در بازار منتشر شده است.

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی و هومن برق نورد در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , معرفی فیلم , مجله تصویری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 24 تير 1393 ساعت 22:34 | بازدید : 911 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

92979537972702552254 دانلود مجله تصویری سی و پنج شماره اول

 موضوع (ژانر) : برنامه سینمایی

محصول : ایران

سال ساخت :۱۳۹۲

کارگردان : فریدون جیرانی

بازیگران  :

گفت‌وگوهایی ویژه با مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی , مهدی فخیم زاده  رضا عطاران دارد

خلاصه داستان  :

فریدون جیرانی  اتفاقات سینمای ایران را مرور میکند این مجله تصویری مشابه برنامه سینمایی هفت میباشد اما این بار تیم فریدون جیرانی به شبکه نمایش خانگی آمده اند تا...

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اخبار , مجله تصویری , ,
:: برچسب‌ها: مجله , دانلود , سی و پنج , تصویری , دانلود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد