متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:36 | بازدید : 345 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تجربه پرواز در کنار آل پاچینو با قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار

آل پاچینو بازیگر برنده اسکار، با پرداخت ۲۵ هزار پوند معادل ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار از سوی شما یک صندلی از هواپیمای اختصاصی اش را در اختیارتان قرار می‌دهد و البته چند برنامه مفرح دیگر هم دارد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، یک تور انگلیسی برنامه دیدار متفاوتی را با آل پاچینو ترتیب داده است. در قالب این دیدار آل پاچینو امکان همراه شدن با او را در یک سفر هوایی از گلاسکو تا لندن فراهم کرد. به این ترتیب دوستداران او از این موقعیت برخوردار شدند تا به مدت ۸۰ دقیقه با این چهره مشهور معلق در ابرها همراه شوند و با او حرف بزنند.

آل پاچینو بازیگر مشهور «پدر خواده» از طرفدارانش دعوت کرد تا با پرداختن این مبلغ با او همسفر شوند. این بازیگر مشهور که در سال ۲۰۱۳ هم در یک برنامه متفاوت در لندن روی صحنه تئاتر رفته بود، در برنامه‌ای به عنوان «یک بعدازظهر با آل پاچینو» روی صحنه نشست و اجازه داد تا طرفدارانش از او سوال بپرسند. بلیت شرکت در این مراسم بسیار گران بود، اما شبی متفاوت برای علاقه مندان به او رقم خورد.

هر چند بلیت آن رویداد ۲۵۰ پوند و گران بود، اما قابل مقایسه با قیمت برنامه او در سال ۲۰۱۵ نیست که ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار آب می خورد. در هر حال او در این برنامه جت شخصی اش را برای پروازی از گلاسکو به لندن اختصاص داده و برای همراه شدن در این پرواز باید مسافر خوشبخت امکان پرداخت این هزینه را داشته باشد. البته این مبلغ شامل بازگشت به گلاسکو این بار بدون آل پاچینو، اقامت در هتلی پنج ستاره در لندن به مدت ۳ شب و بلیت رایگان برای شرکت در هر دو نمایش او در این دو شهر هم می‌شود.

نمایش آل پاچینو در گلاسکو ۱۹ ماه می برگزار می شود و سه شب اقامت در لندن از ۲۰ تا ۲۲ ماه می را در بر می‌گیرد و او سپس همین اجرا را در لندن خواهد داشت. هر دوی این نمایش‌ها به معنی حضور روی صحنه و نشستن و پاسخ دادن به سوالات دوستداران درباره یک عمر فعالیت حرفه‌ای هنری است. در این بعدازظهر او با دوستدارانش از اولین سال‌های تجربه هنری‌اش در دهه ۱۹۶۰ در برادوی تا به امروز صحبت می کند.

سازمان توریستی «ایونت تراول» این برنامه پنج بخشی را ترتیب داده است.

 اگر امکان مالی بیشتر داشته باشید می‌توانید از برنامه‌های بیشتری هم استفاده کنید یعنی پرداخت ۱۲ هزار دلار برای یک قرار ناهار و ۴ هزار دلار برای ملاقات با او با لباس منزل برای ۲۰ دقیقه. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تجربه پرواز , در کنار آل پاچینو , با قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 11:21 | بازدید : 331 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
کمپانی دیزنی «پینوکیو» را زنده می کند

کمپانی دیزنی تصمیم گرفته تا در ادامه بازسازی مجموعه انیمیشن های کلاسیکش، حالا سراغ «پینوکیو» (Pinocchio) برود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، کمپانی دیزنی تصمیم گرفته تا در ادامه بازسازی مجموعه انیمیشن های کلاسیکش، حالا سراغ فیلمنامه ای از پیتر هجز بر مبنای اثر مشهور «پینوکیو» برود. نکته قابل تامل این است که مثل فیلم های «مالفیسنت» و «آلیس در سرزمین عجایب» این اثر هم قرار نیست کاملا به انیمیشن کلاسیک خودش وفادار بماند و قرار است تغییراتی داستانی در آن اعمال شود. البته هنوز مشخص نیست که این تغییرات به نسبت کتاب سال ۱۸۸۳ کارلو کلودی خواهد بود یا فقط مربوط به انیمیشن سال ۱۹۴۰ دیزنی است.

جالب است بدانید که این تنها پروژه پینوکیو در چند سال آینده نخواهد بود. همین الان گیرمو دل تورو با همراهی سازندگان انیمیشن «کتاب زندگی» در حال کار بر روی نسخه ای سیاه تر از «پینوکیو» هستند که قرار است به صورت انیمیشن باشد و در آن از تکنیک استاپ- موشن استفاده شود.

گفتنی است دیزنی در حال حاضر فیلم هایی مبنی بر انیمیشن های «مولان»، «دیو و دلبر» و «وینی پو» را هم در دست ساخت دارد. این کمپانی مشهور که حق ساخت آثار سینمایی دنیای ابرقهرمانی مارول را هم دارد در حال حاضر با برادران وارنر برای ساخت فیلمی بر مبنای انیمیشن «کتاب جنگل» رقابت نزدیکی دارد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: کمپانی دیزنی , پینوکیو , را , زنده می کند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:24 | بازدید : 450 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال ۹۴ ساخته می‌ شود

حمید مدرسی همزمان با پایان پخش «کلاه قرمزی» نوروزی با انتشار متنی ضمن تشکر از مردم خبر داد که فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال ۹۴ ساخته می‌شود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، تهیه‌ کننده مجموعه «کلاه قرمزی» گفته است: «بار دیگر ۹۰ روز کار شبانه روزی گروهی دست چین از بهترین‌ ها ، دست‌چینی از دستان جادوگری عروسک‌ گردان‌ها و جمع حنجره‌ طلایی‌ هایی که به ۲۰ شخصیت ملی و ماندگار عروسکی این مجموعه روح و زندگی می‌ بخشند تا ما آنها را باور کنیم، سپری شد.

باوری که زوج هنری تلویزیونی و سینما طهماسب و جبلی ثابت کردند که آمار پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌ تاریخی کودک و نوجوان (کلاه قرمزی) اتفاقی نیست؛

گروه پرآوازه و بی‌ادعا که طی سال‌های گذشته هنر می‌آفرینند و شادی را در هر نقطه جهان که ایرانی است به ارمغان می‌آورند و بی هیچ ادعایی در این شادی با مردم شریک هستند و حالا دوباره قضاوت می‌شوند.

انتخاب مجموعه کلاه قرمزی ۹۴ به عنوان پربیننده‌ترین برنامه نوروزی از سوی مردم مسیر دشواری را پیش‌روی ما سازندگان این برنامه ترسیم می‌کند تا بتوانیم انتظار بیش از سی میلیون تماشاگر را این‌بار در فیلم جدید سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در سال ۹۴ برآورده کنیم.

از طرف پروژه کلاه قرمزی از اعتماد مردم متشکریم.»

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری بخش‌هایی از مجموعه کلاه قرمزی که قرار است در اعیاد خاص پخش شود،ادامه دارد و هفته آینده پیش تولید فیلم سینمایی آغاز می‌شود و ترجیح تهیه‌کننده این مجموعه این است که جزییات بیشتر درباره‌ی فیلم سینمایی را متعاقبا منتشر کند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم سینمایی , کلاه قرمزی و دوستان , در سال 94 , ساخته , می‌ شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:23 | بازدید : 468 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
پخش «پایتخت ۴» و دو سریال‌ دیگر در ماه رمضان ۱۳۹۴

«پایتخت ۴»، سری دوم «دردسرهای عظیم» و «گاهی به پشت سر نگاه کن» سه مجموعه نمایشی مصوب سیما هستند که قرار است در ایام رمضان از شبکه‌های مختلف سیما پخش شوند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در ۲۶ قسمت قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

نویسندگی این مجموعه به عهده محسن تنابنده و خشایار الوند است و احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در کنار محسن تنابنده، ریما رامین فر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی هستند. بخش اعظم قصه سری جدید پایتخت در شیرگاه و حواشی آن رخ می‌دهد.

paytakht-4-china1

مجموعه “دردسرهای عظیم” به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام نیز برای پخش در ایام مباه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است. در این مجموعه مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی به عنوان ایفاگر نقش لطیف نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه ومه لقا باقری در این مجموعه حضور دارند.

در خلاصه داستان “دردسرهای عظیم” آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار باردیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آن‌ها را حل و فصل کند.

علیرضا کاظمی و امیر عربی به عنوان نویسندگان سری دوم این مجموعه نگارش فیلمنامه را برعهده دارند.

“گاهی به پشت سر نگاه کن” عنوان مجموعه‌ای است که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. محور اصلی قصه این مجموعه امانتداری و رعایت حلال و حرام در کسب درآمد است شخصیت اصلی قصه جلال تابش است که یک کارگاه کوچک سیلندر سازی دارد که از درآمد اندک آن زندگی خانواده‌اش می‌گذرد. جلال از پدر مرحومش آموخته که رزق و روزی حلال ولو اندک بر سر سفره‌اش ببرد و ذره‌ای در کارش دچار وسوسه و کسب مال شبهه ناک نشود.

رضا انصاریان تهیه‌کننده و مازیار میری کارگردان “گاهی به پشت سر نگاه کن” هستند و نگارش آن بر عهده محمدمسعود سلطانی است.

از بازیگران این مجموعه نمایشی می‌توان به امین تارخ، هدایت هاشمی، محمد متوسلانی، الیکا عبدالرزاقی و بهاره کیان‌افشار اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پخش , پایتخت 4 , و , دو سریال‌ دیگر , در ماه رمضان , 1394 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:18 | بازدید : 417 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تاریخ برگزاری سه اسکار بعدی اعلام شد

آکادمی علوم و هنرهای اسکار تاریخ برگزاری سه دوره بعدی این جوایز مهم سینمایی را اعلام کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای اسکار با همکاری شبکه تلویزیون «ای‌.بی.‌سی» اعلام کرد تاریخ برگزاری مهمترین جوایز سینمایی جهان تا سال ۲۰۱۸ مشخص شده است.

در این خبر آمده است: هشتادوهشتمین دوره اسکار در ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ و دوره بعدی آن ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد. چهارم مارس ۲۰۱۸ نیز به عنوان تاریخ برگزاری نودمین دوره جوایز اسکار اعلام شده است. انتخاب این تاریخ برای جلوگیری از تداخل این مراسم هنری با مسابقات المپیک زمستانی صورت گرفته که قرار است از نهم تا ۲۵ فوریه در «پیونگ‌ چانگ» کره‌جنوبی برگزار شود.

به گزارش اسکرین دیلی، مراسم اعطای جوایز سینمایی اسکار در سالن دالبی هالیوود برگزار می‌شود. در این گزارش همچنین آمده است که نامزدهای برگزیده دوره هشتادوهشتم، روز ۱۴ ژانویه ۲۰۱۶ معرفی می‌شوند و آخرین تصمیم‌گیری در ۲۳ فوریه اتخاذ خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تاریخ برگزاری , سه اسکار بعدی , اعلام , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:18 | بازدید : 341 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

daniel-radcliffe 

کمپانی بی‌بی‌سی تصمیم گرفته تا فیلمی در رابطه با زندگی “سام هاوزر” موسس کمپانی Rockstar Games بسازد.

 

کمپانی بازی‌های ویدیویی Rockstar Games عمده‌ی شهرت خود را مدیون مجموعه‌ی فوق‌العاده موفق Grand Theft Auto بوده و این فیلم نیز بر روی دعوای حقوقی “سام هاوزر” (دنیل رادکلیف) با وکیلی از میامی به نام “جک تامپسون” تمرکز خواهد داشت.

تامپسون از اولین وکلایی بود که تصمیم به غیرقانونی کردن اعمال خشونت در بازی های ویدیویی گرفت، هرچند اندکی بعد در پرونده‌اش موفقیتی بدست نیاورده و در دادگاه شکست خورد.

این فیلم که به احتمال زیاد در سال 2016 اکران می‌شود، قطعا با استقبال خیل عظیم طرفداران این بازی محبوب رو به رو خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دنیل رادکلیف , در نقش خالق GTA , حاضر , خواهد شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:16 | بازدید : 415 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
رییس هیات داوران فستیوال کن مشخص شد

«ایزابلا روسلینی» به عنوان رییس هیات داوران جایزه «نوعی نگاه» فستیوال فیلم «کن» (Cannes) برگزیده شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، جشنواره بین‌المللی «کن» فرانسه ایزابلا روسلینی بازیگر، کارگردان و نویسنده ایتالیایی را به سمت ریاست هیات داوران جایزه «نوعی نگاه» این دوره برگزید. در این بخش ۲۰ فیلم برگزیده شده‌ است که نامشان روز ۱۶ آوریل اعلام خواهد شد.

ایزابلا دختر «روبرتو روسلینی» کارگردان نامدار ایتالیایی و «اینگرید برگمن» ستاره هالیوودی است که در این دوره از جشنواره کن مورد تقدیر قرار می‌گیرد. فرزند این دو هنرمند، اولین حضور پررنگش را در فیلم‌هایی چون «شب‌های سپید»، «مخمل آبی» و «قلب وحشی» تجربه کرد. روسلینی پس از ایفای نقش در دو فیلم «تدفین» و «دو عاشق» در سال ۲۰۰۸، به درخواست «رابرت ردفورد» مینی‌سریالی را کارگردانی کرد.

این هنرپیشه و فیلمساز علاوه بر فعالیت در سمت ریاست هیات داوران «نوعی نگاه»، در رویدادی که به مناسبت بزرگداشت مادرش در فستیوال کن ۲۰۱۵ ترتیب داده شده است هم همکاری دارد. طی این مراسم، فیلم مستند «اینگرید برگمن از زبان خودش» به کارگردانی «استیگ بیورکمن» به نمایش درمی‌آید.

وی همچنین برنامه‌ای را برای گرامیداشت صدمین سال تولد مادرش ترتیب داده است. روسلینی جایزه بخش «نوعی نگاه» را روز ۲۳ ماه می به برنده‌اش اعطا خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: رییس هیات , داوران فستیوال کن , مشخص , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 27 فروردين 1394 ساعت 12:15 | بازدید : 488 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
والت دیزنی «وینی پو» را بازسازی می‌ کند

کمپانی والت دیزنی پس از موفقیت نسخه‌های بازسازی شده «سیندرلا» و «آلیس در سرزمین عجایب» در گیشه، اکنون به سراغ انیمیشن «وینی پو» (Winnie the Pooh) یا «پو خرسه» (Pooh Bear) رفته تا آن را بازسازی کند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از فارس، انیمیشن «وینی پو»، یکی از انیمیشن‌های جذاب و موفق تاریخ سینما است که کمپانی والت دیزنی تصمیم گرفته تا آن را در قالب انیمیشنی زنده و اکشن بازسازی کند. رؤسای کمپانی «والت دیزنی» پس از مشاهده موفقیت نسخه‌های بازسازی شده انیمیشن‌های «سیندرلا» و «آلیس در سرزمین عجایب» تصمیم به این کار گرفته‌اند.

نسخه بازسازی شده نسبت به نسخه اصلی ساخته شده در کمپانی والت دیزنی به داستان‌های کلاسیک «وینی پو» (پو خرسه) روایت شده در کتاب «ای‌ای میلن» نزدیک‌تر خواهد بود. فیلمنامه این پروژه سینمایی را «الکس روس پری» خواهد نوشت.

بنا بر این گزارش، کمپانی والت دیزنی اولین بار سال ۱۹۷۷ با انیمیشن سینمایی «داستان‌های زیادی از وینی پو» به سراغ این داستان رفت و پس از آن نیز در سال ۲۰۰۰ با «فیلم ببر»، سال ۲۰۰۳ با «فیلم بزرگ پیگلت»، سال ۲۰۰۵ با «فیلم هفالامپ پو» و سال ۲۰۱۱ با «وینی پو».



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: والت دیزنی , وینی پو , را , بازسازی , می‌ کند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 26 فروردين 1394 ساعت 14:38 | بازدید : 333 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
شلوغ ترین روز سینمای چین/ هفتمین «سریع و خشمگین» رکورد زد

قسمت هفتم «سریع و خشمگین» برای بزرگترین فروش در یک روز، در سینمای چین رکورد گذاشت.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از مهر، «خشمگین ۷» (Furious 7) با فروش ۶۸.۶ میلیون دلار در یک روز پرفروش‌ترین فیلم در یک روز در تاریخ سینمای چین شد. مردم چین چنان استقبالی از این فیلم به عمل آوردند که انتظار می‌رود این فیلم بتواند رکورد پرفروش‌ترین فیلم چین یعنی «ترانسفورمرز: دوره انقراض» با فروش ۳۱۰ میلیون دلار را بشکند.

آمارها نشان می‌دهد این فیلم با نمایش در ۹۵ هزار و ۶۰۴ سالن سینما و با جذب ۱۰.۱۶ میلیون تماشاچی در روز یکشنبه، شلوغ ترین روز تاکنون را در تاریخ سینمای چین رقم زده است. پیش‌بینی‌ها این است که آمار فروش این فیلم در چین به ۳۵۰ میلیون دلار برسد.

استقبال از فیلم‌های دنباله‌دار در چین زیاد است به ویژه این که این فیلم بر دنیای اتومبیل و سرعت متمرکز است و به خوبی جوانان طبقه متوسط را به وجد می‌آورد. یک روز پیش از اکران این فیلم لامبورگینی و فراری یک مسابقه اتومبیل‌رانی به سبک فیلم «سریع و خشمگین» در پکن به راه انداخته بودند.

furious7-2

علاوه بر این وین دیزل، جیسون استتم و میشل رودریگز اواخر مارس راهی پکن شده بودند تا از فیلم حمایت کنند.

فیلم «سریع و خشمگین ۷» در دومین هفته نمایشش در مجموع ۸۰۰.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و تا همین حالا از فروش جهانی فیلم ششم همین مجموعه که در جهان پرفروش شده بود، جلو زده است.

این فیلم در روسیه هم وارد کتاب رکوردها شد و با فروش ۱۵ میلیون دلار در چهار روز، پرفروش‌ترین افتتاحیه فیلم در تاریخ روسیه را ثبت کرد.

در چین فیلم «گرگ مبارزه می کند» به کارگردانی و با بازی وو جینگ هنرمند مشهور چینی فیلم دوم هفته شد و ۳۶.۱۹ میلیون دلار به فروش قبلی خود افزود و در ۱۱ روز فروشش را به ۶۹.۷۳ میلیون دلار رساند. این فیلم به شیوه سه بعدی با سیتم آی مکس در سینماها به نمایش درآمد.

furious7-3

فیلم سوم باکس آفیس چین نیز «بگذار ازدواج کند» اقتباسی از سریال تلویزیونی به همین نام به کارگردانی لیو جیانگ با بازی گائو یوآن یوآن و جیانگ وان بود که با افزودن ۱۹.۹۱ میلیون دلار بر فروش قبلی خود در ۱۱ روز ۴۳.۳۸ میلیون دلار فروخت و با نمایش در ۲۰۰ هزار و ۷۹۵ سالن سینما ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار نفر را به سینماها کشاند.

فیلم «سرویس مخفی» ساخته متیو وان با بازی کالین فرت که در ۱۷ روز در مجموع بیش از ۷۵ میلیون دلار فروش کرده فیلم چهارم باکس آفیس چین است. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شلوغ ترین , روز , سینمای چین , هفتمین , سریع و خشمگین , رکورد زد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت 14:35 | بازدید : 449 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Daniel Radcliffe برای بازی در فیلم GTA وارد مذاکره شد

گفته می شود که دانیل رادکلیف -ستاره فیلم های هری پاتر- در حال مصاحبه برای نقشی در فیلمی درباره GTA است و این فیلم توسط شرکت BBC ساخته خواهد شد. برای توضیحات بیشتر در مورد فیلم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از گیمفا، این فیلم جدید شرکت BBC در مورد ساخت سری بازی های GTA و بحث های بوجود آمده در مورد این سری بازی می باشد که این قضایا آن را به یک سوژه عالی برای فیلمی در سبک درام تبدیل کرده است. شرکت BBC در مورد این فیلم نقشه های بزرگی در سر دارد.

بر طبق گفته Hollywood Reporter، فیلم برداری این فیلم همین ماه شروع می شود و رادکلیف در حال مذاکره برای نقش Sam Houser -بنیانگذار و رئیس شرکت راک استار- می باشد.

Owen Harris(کارگردان فیلم Kill Your Friends) این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و نمایشنامه آن توسط James Wood نوشته شده است. این فیلم در مورد تنش های در حال افزایش بین شرکت راک استار و Jack Thompson -وکیل سابق- در دهه ۲۰۰۰ می باشد. البته تا هنوز نقش Thompson انتخاب نشده است.

هنوز سردرگمی هایی در مورد نام فیلم وجود دارد. Hollywood Reporter می گوید که نام فیلم قبلاً Rockstar Games بوده است، اما بعداً به Grand Theft Auto تغییر داده شده و هنوز هم امکان تغییر نام آن وجود دارد و این در حالی است که Polygon اصرار دارد که نام این فیلم Gamechanger می باشد!

به هر حال، دانیل رادکلیف با لیست هرچند کوتاه، اما قابل تقدیر فیلم هایی که او در آن نقش داشته است، از جمله فیلم های هری پاتر، امکان ورود او به فیلم Grand Theft Auto را افزایش می دهد.

موضوعی که این فیلم را به یک سوژه عالی تبدیل می کند، داستانش است، زیرا که آقای Jack Thompson مخالف وجود خشونت و مسائل جنسی در بازی های ویدئویی می باشد و از سری بازی GTA به شدت انتقاد به عمل آورده است و تنش های میان او و شرکت راک استار واقعاً برای یک فیلم درام عالی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: Daniel Radcliffe , برای بازی , در فیلم GTA , وارد مذاکره , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت 14:31 | بازدید : 428 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فیلم Need For Speed 2 در دست ساخت است

به گزارش The Wrap، فیلم Need For Speed 2 در دست ساخت است.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از دنیای بازی، این فیلم، دومین محصول بزرگ بر اساس فرنچایز بسیار محبوب شرکت EA است و با همکاری مشترک استودیوهای آمریکا و چین ساخته می‌شود.

بر اساس آنچه در این گزارش آمده‌است، بخش اعظمی از فیلم در چین فیلمبرداری می‌شود و در آن از استعدادهای برجسته‌ی چینی استفاده می‌شود. کار شروع فیلمبرداری نیز اواخر سال جاری آغاز می‌شود.

در این گزارش مشخص نشده‌است که آیا ستاره‌ی سریال تلویزیونی Breaking Bad یعنی Aaron Paul مجدداً نقش اصلی فیلم را خواهد داشت یا خیر. اما گفته شده‌است که جزئیات بیشتر از این فیلم در هفته‌های آتی منتشر خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم , Need For Speed 2 , در دست ساخت , است ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 24 فروردين 1394 ساعت 15:41 | بازدید : 443 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
باکس آفیس ۲۳ فروردین : ادامه پیشتازی «خشمگین ۷» برای هفته دوم

هفتمین فیلم مجموعه سینمایی «سریع و خشمگین» برای دومین هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از هنرآنلاین، «خشمگین ۷» (Furious 7) از شرکت یونیورسال پیکچرز در هفته دوم اکران در ایالات متحده و کانادا با ۵۹ درصد کاهش ۶۰.۶ میلیون دلار فروخت و بار دیگر در صدر جدول فروش تکیه زد.

فیلم هفتم مجموعه “سریع و خشمگین” هفته پیش با فروش خیره‌کننده ۱۴۳.۶ میلیون دلار کار خود را شروع کرد و اکنون با حساب فروش هفته دوم، در مجموع تاکنون ۲۵۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی به دست آورده است.

این فیلم روز جمعه یعنی در هشتمین روز اکران از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد و یک رکورد جدید برای یونیورسال ثبت کرد. “من نفرت‌انگیز ۲″ دیگر فیلم این شرکت در ۱۱ روز به این میزان فروش دست پیدا کرد و رکورددار قبلی بود.

فیلم اکشن “خشمگین ۷″ به کارگردانی جیمز وان، آخرین فیلم مجموعه “سریع و خشمگین” با بازی پل واکر بازیگر فقید است. 

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: باکس آفیس , 23 فروردین , ادامه پیشتازی , خشمگین 7 برای هفته دوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 24 فروردين 1394 ساعت 15:40 | بازدید : 405 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
gta-v

در آستانه ورود نسخه PC ( کامپیوتر ) بازی پرطرفدار GTA V به بازار هستیم.به همین بهانه در این مطلب می خواهیم نگاهی داشته باشیم به آمار و ارقامی جالب در مورد این بازی. 

شاید GTA V حتی پس از گذشت ماه‌ها از انتشار، هنوز هم در صدر چارت‌های مختلف یکه‌تازی کند، اما این بازیهزینه‌ی کمی نیز برای راکستار نداشته‌است.

gta-v-1

بر اساس گزارش آخرین اپیزود Did You Know Gaming، بودجه‌ی هزینه‌شده برای Grand Theft Auto 5، چیزی معادل ۲۶۸ میلیون دلار بوده‌است.با این حساب، این مبلغ، GTA V را تبدیل به پنجمین پرهزینه‌ترین سرگرمی و سومین پرهزینه‌ترین بازی تاریخ تبدیل می‌کند.

تنها دو بازی هزینه‌ی بیشتری از این مقدار داشتند: Destiny و Call of Duty: Modern Warfare 2 که ناشر هردوی آنها نیز شرکت اکتیویژن است.با این وجود، فروش GTA 5 به قدری بالا و اعجاب‌آور بوده است که بتواند ۵ رکورد گینس را جابجا کند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آمار و ارقامی جالب , درباره بازی , GTA V ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 24 فروردين 1394 ساعت 15:39 | بازدید : 418 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
«نگهبانان کهکشان ۲» سال آینده جلوی دوربین می‌ رود

«جیمز گان»، کارگردان «نگهبانان کهکشان»، پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۴ میلادی، تأیید کرد که قسمت دوم این فیلم را فوریه سال آینده میلادی جلوی دوربین خواهد برد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از فارس، پس از مدت‌های شایعه درباره ساخت یا عدم ساخت ادامه فیلم‌ سینمایی «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، «جیمز گان»،کارگردانی این فیلم خبر از ساخت قسمت جدید فیلم در فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی خبر داد.

«گان» همچنین عنوان کرده است که داستان قسمت دوم از این فیلم، تکمیل کننده داستان قسمت اول خواهد بود و «کارن گیلان» بار دیگر در در نقش «نبولا» ایفای نقش خواهد کرد.

در حالیکه قسمت اول «نگهبانان کهکشان» در لندن فیلمبرداری شده، قسمت جدید آن در استودیوهای «پینوود» ساخته خواهد شد.

Guardians-Of-The-Galaxy

این فیلم که هم‌اکنون ۷۰ صفحه از فیلمنامه آن نوشته شده، قرار است می سال ۲۰۱۷ میلادی به نمایش درآید. در این فیلم بازیگرانی چون «کریس پرات»، «ون دیزل» و «دیو باتیستا» ایفای نقش خواهند کرد.

به گزارش فارس، پروژه ۱۷۰ میلیون دلاری «نگهبانان کهکشان»، روایت‌گر داستان پسری کوچکی به نام پیتر است که پس از مرگ مادرش، توسط گروهی از دزدان فضایی به رهبری فردی شرور از سیاره زمین ربوده می‌شود. پس از گذشت ۲۶ سال، پیتر با دزدیدن گویی اسرارآمیز از سیاره‌ای به نام موراگ، خود را وارد ماجرای تازه‌ای می‌کند.

این فیلم در سال ۲۰۱۴ میلادی اکران و ۷۷۰ میلیون دلار فروخت که بدین ترتیب عنوان پرفروشترین فیلم سینمایی سال ۲۰۱۴ میلادی را به خود اختصاص داد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نگهبانان کهکشان 2 , سال آینده , جلوی دوربین , می‌ رود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 24 فروردين 1394 ساعت 15:37 | بازدید : 441 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
پس از «مکس دیوانه: جاده خشم»، سه قسمت دیگر ساخته می شود

تام هاردی بازیگر دور جدید مجموعه سینمایی «مکس دیوانه» اعلام کرد که دست‌کم سه فیلم دیگر از این مجموعه در آینده نزدیک ساخته خواهد شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، تام هاردی بازیگر فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) که ماه آینده به روی پرده خواهد رفت، از قراردادش برای حضور در دست‌کم سه فیلم دیگر از این فرانشیز سینمایی خبر داد.

فرانشیز سینمایی «مکس دیوانه» در سال ۱۹۷۹ با فیلم‌نامه و کارگردانی جورج میلر استرالیایی و بازی مل گیبسن به راه افتاد و دو دنباله آن در سال‌های ۱۹۸۱ و ۱۹۸۵ ساخته شد که مل گیبسن نقش اصلی آن را بر عهده داشت. این داستان مبنای چندین بازی ویدئویی، سریال تلویزیونی و فیلم کوتاه قرار گرفت. جورج میلر امسال این فرانشیز سینمایی را با بازی تام هاردی بازیگر ۳۸ ساله انگلیسی «جنگجو»، «یاغی» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» به جای مل گیبسن در نقش شخصیت مکس راکاتانسکی زنده کرد.

Mad-Max-Fury-Road-6

تام هاردی ضمن مصاحبه با مجله اسکوایر در مورد حضورش در چهارمین فیلم «مکس دیوانه» اعلام کرد که سه فیلم دیگر این مجموعه نیز ساخته خواهد شد.

شرکت برادران وارنر که پخش این فیلم تولید شرکت‌های ویلیج رودشو و کندی میلر پروداکشنز را بر عهده دارد، در مورد این اعلام بازیگر فیلم اظهار نظری نکرده است.

فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» یک روز پیش از اکران عمومی قرار است در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) در جشنواره بین‌المللی فیلم کن به نمایش درآید. داستان این فیلم در بیابان‌های استرالیا و پس از یک فاجعه آخرزمانی اتفاق می‌افتد که مردم برای زنده ماندن تقلا می‌کنند و از هر وسیله نقلیه‌ای که برای حرکت در بیابان و تپه‌ماهورهای آن مناسب باشد، برای فرار به سوی جایی که ممکن است در آن به زندگی ادامه دهند، استفاده می‌کنند.

Mad-Max-Fury-Road-3

چارلیز ترون بازیگر برنده اسکار «هیولا»، «سرزمین شمالی» و «جاده» در این فیلم نقش زنی مرموز و بی‌رحم به نام فیوریوزا را ایفا می‌کند که برای گذشتن از بیابان با مکس راکاتانسکی همراه می‌شود. زویی کراویتز و نیکلاس هولت از دیگر بازیگران «مکس دیوانه: جاده خشم» هستند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پس از , مکس دیوانه , جاده خشم , سه قسمت دیگر , ساخته می شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 24 فروردين 1394 ساعت 15:37 | بازدید : 479 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
زانوی جیمز باند زیر تیغ جراحی می رود

«اسپکتر»، بیست‌ و‌ چهارمین فیلم فرانشیز جیمزباند، باز هم با بدبیاری تازه‌ای رو به رو شد و لازم شد که برنامه‌ی تولیدش برای عمل جراحی زانوی بازیگر نقش اصلی مورد تجدید نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا در ادامه مشکلات پروژه «اسپکتر» (Spectre) در ماه‌های اخیر، از جمله لو رفتن فیلم‌نامه در جریان هک شدن رایانه‌های شرکت سونی پیکچرز، ربوده شدن خودروهای صحنه فیلم‌برداری، مجروح شدن بازیگر نقش اصلی فیلم، اجازه پیدا نکردن عوامل برای فیلم‌برداری در لوکیشن‌های کلیدی فیلم و مطرح شدن بحث خطر اتمام بودجه تولید فیلم، اکنون لزوم عمل جراحی آرتروسکوپی دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند بار دیگر وقفه‌ای را در تولید این فیلم پدید آورده است.

به گزارش گاردین، پزشکان به دنیل کریگ بازیگر که مدتی پیش سر صحنه «اسپکتر» مجروح شده بود، اعلام کرده‌اند که لازم است هر چه سریع‌تر تحت عمل جراحی آرتروسکوپی قرار گیرد. بر اساس این گزارش سخنگوی شرکت تولیدی ائون پروداکشنز با «جزئی» قلمداد کردن این عمل جراحی اعلام کرده است که فیلم‌برداری به زودی ادامه پیدا خواهد کرد.به گفته این سخنگو «دنیل کریک برای ترمیم جراحت زانوی خود در یک مرخصی برنامه‌ریزی شده عمل جراحی آرتروسکوپیک زانو را انجام می‌دهد. او در تاریخ ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) بار دیگر در استودیو پاینوود (لندن) به پروژه ملحق خواهد شد.»

وی گزارش‌های منتشر شده در مورد چند روز تأخیر در برنامه تولید فیلم را تکذیب کرد.

دنیل کریگ ۴۷ ساله هفته پیش در مکزیک سر صحنه فیلم‌برداری بود که جراحان اعلام کردند لازم است مورد عمل جراحی قرار بگیرد و در آخر هفته گذشته میلادی به نیویورک رفت.

فیلم «اسپکتر» قرار است با پخش شرکت سونی در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ (۱ آبان ۹۴) در انگلستان و ۶ نوامبر (۱۵ آبان) همان سال در آمریکا و سراسر جهان به‌روی پرده برود. لوکیشن‌های این فیلم در باکینگهام‌شایر، لندن، رم، طنجه و ارفود مراکش، مکزیکو سیتی و شهرهای سولدن و اوبرتیلیاخ و دریاچه آلتوسی در اتریش قرار دارد.

در «اسپکتر» به کارگردانی سام مندز که کارگردانی فیلم قبلی موفق و پرفروش جیمز باند با عنوان «اسکای‌فال» را نیز بر عهده داشت، دنیل کریگ برای چهارمین بار در نقش اصلی، مأمور ۰۰۷ بازی می‌کند. تعدادی از بازیگران فیلم «اسپکتر» عبارتند بن ویشا در نقش Q ، نیومی هریس در نقش ایو مانی‌پانی، روروی کینر در نقش بیل تَنر،کریستوف والتز در نقش دشمن شرور جیمزباند که ظاهراً اوبرهاوزر نام دارد، مونیکا بلوچی در نقش لوسیا اسکیارا، لئا سیدو در نقش مدلین سوان، استفانی سیگمن بازیگر مکزیکی و دِیو باتیستا بازیگر آمریکایی.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: زانوی جیمز باند , زیر تیغ جراحی , می رود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 24 فروردين 1394 ساعت 15:25 | بازدید : 494 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آخرین اخبار فیلم «آخرین شوالیه‌ ها» با بازی پیمان معادی و مورگان فریمن

فیلم سینمایی «آخرین شوالیه‌ ها» که فیلمبرداری آن از سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شده بود، پس از حدود ۳ سال سرانجام از روز جمعه (۱۴ فروردین) در آمریکا اکران شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از فارس، فیلم اکشن و حماسی «آخرین شوالیه‌ ها» (Last Knights) با بازی مورگان فریمن، کلایو اوون و پیمان معادی که فیلمبرداری آن از نوامبر سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شده بود، سرانجام از جمعه گذشته با درجه R در آمریکا به نمایش درآمده است. دلیل قرار گرفتن این فیلم در این درجه وجود صحنه‌های خشن عنوان شده است.

lastknights-1

«آخرین شوالیه‌ها» به کارگردانی «کازوآکی کیریا»، فیلمساز ژاپنی، داستان رهبر و ریش سفید یک روستان به نام باروتوک (با بازی مورگان فریمن) است که رشوه مشاور پادشاه را نمی‌پذیرد و به همین خاطر به مجازات مرگ محکوم می‌شود و به همین خاطر شوالیه‌های باقی مانده در این روستا درصدد انتقام از پادشاه برمی‌آیند.

lastknights-2

در این فیلم «پیمان معادی» نقش پادشاه خونخوار و ستمگر و «شهره آغداشلو» نقش زنی به نام ماریا را بازی می‌کند. «کلایو اوون» نیز در این فیلم نقش شوالیه‌ای شجاع را به عهده دارد.

«شوالیه تاریکی» محصول مشترک دو کشور کره جنوبی و جمهوری چک است و «مایکل کونیوس» فیلمنامه آن را نوشته است. این فیلم قرار است ۱۰ آوریل در لیتوانی و ۱۷ آوریل در انگلستان به نمایش درآید. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آخرین اخبار , فیلم , آخرین شوالیه‌ ها , با بازی پیمان معادی , و , مورگان فریمن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 21 فروردين 1394 ساعت 16:22 | بازدید : 494 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بروس ویلیس از فیلم اکشن «شب‌ زنده‌ داری» کنار کشید

اکشن دلهره‌آور «شب‌ زنده‌ داری» با کنار کشیدن بروس ویلیس بازیگر همراه با کارگردان فیلم ناتمام ماند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، بروس ویلیس ستاره فیلم‌های اکشن از بازی در فیلم اکشن دلهره‌آور «شب‌ زنده‌ داری» (Wake) انصراف داد. کناره‌گیری بازیگر و کارگردان فیلم در حالی اتفاق افتاد که پنج روز از فیلم‌برداری طبق برنامه انجام شده بود.

بروس ویلیس بازیگر و جان پوگ کارگردان فیلم «شب‌زنده‌داری» از این فیلم که با مشکل سرمایه‌گذاری مواجه شده است، بیرون آمده‌اند. پنج روز از فیلم‌برداری در ماه اسفند در شهر کلیولند ایالت اوهایو انجام شده بود که معلوم شد سرمایه‌گذاران فیلم توانایی تأمین بودجه را ندارند.

شرکت بنارویا پیکچرز سرمایه‌گذار فیلم حدود یک ماه پیش اعلام کرده بود که برای رفع مشکلاتی که موجب «تأخیر» در پروژه شده بود، اقدام می‌کند و تأکید کرده بود که فیلم‌برداری ظرف مدت ۳ هفته از سر گرفته خواهد شد. اواخر اسفند ماه کمیسیون فیلم کلیولند اعلام کرد که فیلم‌برداری در ۲۳ مارس (۳ فروردین) شروع خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد و کارگردان و بازیگر نقش اصلی از ادامه کار انصراف دادند. شرکت بنارویا پیکچرز در ماه بهمن و در جریان جشنواره بین‌المللی فیلم برلین اقدام به جذب سرمایه برای «شب‌زنده‌داری» کرده بودند.

در این فیلم که جان پوگ بر اساس فیلم ‌نامه‌ای از کریس بورلی کارگردانی می‌کرد، بروس ویلیس قرار بود در نقش یک روان‌پریش ظاهر شود که به خانه دوران کودکی خود در جزیره‌ای دورافتاده باز می‌گردد و متوجه می‌شود جزیره تحت محاصره قرار گرفته است.

بروس ویلیس متولد ۱۹۵۵ در آلمان غربی که در فیلم‌هایی مانند «حس ششم»، «عنصر پنجم»، «شهر گناه»، «بی‌مصرف‌ها» و مجموعه فیلم‌های «جان سخت» بازی کرده، اخیراً بازی در کمدی «کازبا را تکان بده» به کارگردانی بری لوینسن را به پایان برده است و مشغول فیلم‌برداری «استخراج» و درگیر دو پروژه دیگر باعنوان‌های «اسیر» و «پروژه بدون عنوان وودی آلن» است که به زودی کلید خواهند خورد.

ناتمام ماندن فیلم «شب‌زنده‌داری» دومین مشکلی است که شرکت تولیدی بنارویا در شش ماه گذشته به علت مسائل مالی و سرمایه‌گذاری با آن مواجه می‌شود. در اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر) این مشکلات باعث شد که پروژه «چشم بت» (Idol’s Eye) به کارگردانی الیویه آسایا که قرار بود رابرت دنیرو و رابرت پتینسن بازیگرانش باشند، پیش از آغاز فیلم‌برداری در تورنتو کانادا متوقف شود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بروس ویلیس , از فیلم اکشن , شب‌ زنده‌ داری , کنار کشید ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
جمعه 21 فروردين 1394 ساعت 16:21 | بازدید : 418 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
هیو جکمن سر به سر هوادارانش گذاشت

هیو جکمن با اعلام این که ممکن است دیگر در نقش ولورین ظاهر نشود، سر به سر هوادارانش گذاشت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، هیو جکمن بازیگر فیلم «مردان ایکس» با گذاشتن عکسی در اینستاگرامش گفت شاید این آخرین حضور او در این نقش باشد. هیو جکمن تصویری از مشت خود را با سه پنجه آهنی بیرون آمده از انگشتانش گذاشته و زیر آن نوشته است: «آخرین بار»  

جدیدترین قسمت ولورین قرار است سوم مارس ۲۰۱۷ اکران شود. این فیلم هنوز عنوانی ندارد و در آن جکمن در نقش شخصیت اصلی یعنی ولورین بازی کرده است.

جکمن آخرین بار در سال ۲۰۱۴ در فیلم «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» در این نقش ظاهر شد. جیمز مک آوری، مایکل فاسبندر و جنیفر لارنس در این فیلم همراه او بازی کردند.

جکمن با ایفای نقش ژان والژان در فیلم موزیکال «بینوایان» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد سال ۲۰۱۳ و نامزد جایزه بفتا و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی برای همین نقش شد. او پیش از این در سال ۲۰۰۲ نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای ایفای نقش در فیلم «کیت و لئوپولد» شده بود و برنده جوایزی مانند تونی و امی هم هست.

hugh-jackman_wolverine-the-last-time

مجموعه فیلم های «مردان ایکس» از مجموعه فیلم‌های سینمایی ابرقهرمانی است. این مجموعه فیلم ها بر اساس داستان ها و مجلات مصور کمپانی مارول کامیکس (مخصوصاً داستان های مردان ایکس) ساخته شده است. حق استفاده از شخصیت های گروه مردان ایکس و شخصیت های مربوط به آن در فیلم های سینمایی متعلق به کمپانی فاکس قرن بیستم است. بنابراین فیلم های این مجموعه توسط این کمپانی تولید شده اند و شخصیت های آن نیز (به استثنای کوئیک سیلور ) در دیگر فیلم هایی که با اقتباس از شخصیت های کمپانی مارول ساخته شده است (مانند انتقام جویان) حضور ندارند.

تا کنون ۷ فیلم از این مجموعه فیلم‌ها به نام‌های «مردان ایکس»، «ایکس ۲: مردان ایکس متحد می‌شوند»، «مردان ایکس: آخرین ایستادگی»، «خاستگاه مردان ایکس: ولورین»، «مردان ایکس: کلاس اول»، «ولورین» (فیلم ۲۰۱۳) و «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» ساخته شده است.

این بازیگر ۴۶ ساله استرالیایی مدتی است به سرطان پوست مبتلا شده و برای سومین بار زیر تیغ جراحی رفته است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هیو جکمن سر به سر , هوادارانش , گذاشت ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
پنج شنبه 20 فروردين 1394 ساعت 12:35 | بازدید : 451 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
دو نامزد اسکار نویسندگی با هم فیلمنامه می نویسند

گیلیان فلین نویسنده فیلمنامه «دختر گمشده» با استیو مک‌کویین نویسنده «۱۲ سال بردگی» یک فیلمنامه جدید می‌نویسند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، اسیتو مک کویین که کارگردان و از نویسندگان فیلم «۱۲ سال بردگی» بود با همکاری گیلیان فلین نویسنده کتاب و فیلمنامه «دختر گمشده» قصد دارند تا یک فیلم جدید خلق کنند.

پیشتر اعلام شده بود این فیلم با اقتباسی از مینی سریال بریتانیایی «بیوه‌ها» ساخته می‌شود و مک‌کویین کارگردان بریتانیایی که برای تهیه «۱۲ سال بردگی» جایزه اسکار را به خانه برد و برای جایزه کارگردانی هم نامزد بود، این فیلم فعلا بی نام را کارگردانی نیز خواهد کرد.

داستان این فیلم درباره بیوه‌های چهار دزد مسلح است که در جریان یک سرقت کشته می شوند و زنان آنها می‌خواهند راه شوهرانشان را ادامه دهند.

فیلمنامه سریال اصلی توسط لیندا لا پلانت نوشته شده بود.

کار تهیه این فیلم را نیز مک کویین در کنار ایان کانینگ و امیلی شرمن انجام می دهد و فیلم برای کمپانی نیوریجنسی ساخته می‌شود که این روزها با فیلم‌های «پرنده‌باز» به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو و «دختر گمشده» به کارگردانی دیوید فینچر موفقیت زیادی کسب کرده است.

فلین که ابتدا روزنامه نگار فرهنگی بود، با نوشتن رمان «دختر گمشده» که سومین کتابش بود، به شهرت رسید. این کتاب درباره شوهری است که از سوی زنش چنین وانمود می‌شود که قاتل اوست. در حالی که مرد به عنوان مظنون اصلی پلیس در مرکز بازجویی‌ها قرار می گیرد، زن او دوباره باز می گردد.

فلین نوشتن فیلمنامه این فیلم را برای دیوید فینچر انجام داد. نتیجه این کار فیلمی بود که هم از نظر منتقدان و هم از نظر تجاری موفق بیرون آمد و ۳۶۸ میلیون دلار فروش کرد. فلینی برای این فیلمنامه در بخش فیلمنامه اقتباسی اسکار نامزد دریافت جایزه شد.

رمان اول فلین با عنوان «موضوع‌ های اصلی» اکنون برای تلویزیون ساخته شده و دومین کتابش «جاهای تاریک» نیز در قالب یک فیلم ساخته شده که هنوز به نمایش درنیامده است. او پروژه‌های دیگر فیلمنامه‌ای نیز دارد که در قالب سریالی برای شبکه اچ بی او با عنوان «اتوپیا» و نیز فیلم «بیگانگان در قطار» برای برادران وارنر در دست تولید هستند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دو نامزد , اسکار نویسندگی , با هم , فیلمنامه , می نویسند ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
پنج شنبه 20 فروردين 1394 ساعت 12:33 | بازدید : 449 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
هیو جکمن قدیس می شود با تهیه‌ کنندگی مت دیمون و بن افلک

درام انجیلی «پل حواری» با بازی هیو جکمن و تهیه‌کنندگی مت دیمون و بن افلک جلوی دوربین می‌رود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، فیلم «پل حواری» (Apostle Paul) با بازی هیو جکمن، بازیگر استرالیایی نقش ژان‌ وال‌ ژان در فیلم «بینوایان» به مرحله تولید نزدیک شد. هیو جکمن علاوه بر بازی در نقش اصلی این درام انجیلی، تهیه‌کننده این فیلم نیز خواهد بود و دو ستاره دیگر هالیوود، مت دیمون و بن افلک، بازیگران و نویسندگان برنده جایزه اسکار «ویل هانتینگ خوب» در تهیه‌ این فیلم با او همکاری خواهند کرد.

بن افلک و مت دیمون تهیه فیلم «پل حواری» را از طریق شرکت پرل استریت تحت پوشش استودیو برادران وارنر و با همکاری جنیفر تاد و کریس کلارک برعهده خواهند داشت و کورتنی والنتی و نیک ماوینکورو از طرف استودیو بر پروژه نظارت خواهند داشت. مت کوک مشغول نگارش فیلم‌نامه است و کارگردان فیلم هنوزز تعیین نشده است.

بر اساس روایت‌های انجیل، پل در سال‌های پیدایش مسیحیت از جمله افرادی بود که به آزار و اذیت مسیحیان می‌پرداخت و هنگامی که در راه دمشق بود، از کرده‌های خود پشیمان شد و به یکی از مروجان مسیحیت بدل شد. پل که در سال ۵ پس از میلاد مسیح (ع) به دنیا آمد، با آنکه عنوان «حواری» و «قدیس» را گرفته است، یکی از دوازده حواری حضرت مسیح (ع) که در شام آخر در کنار او بودند، محسوب نمی‌شود. اما این شخصیت کلیدی تاریخ مسیحیت که گفته می شود ۱۴ کتاب از ۲۷ کتاب عهد جدید را نوشته است، بنیانگذار چندین کلیسا و عامل رواج مسیحیت در آسیای صغیر و اروپا یکی از افراد تعیین کننده در پیدایش کلیسای کاتولیک و در عین حال امپراتوری رم شرقی و مسیحیت ارتدکس بود. بر اساس روایات وی در فاصله سال‌های ۶۲ تا ۶۷ میلادی احتمالاً در رم درگذشت و به عنوان یک قدیس شناخته شد و کلیسای بزرگی به نام او در رم بنا شد.

هیو جکمن متولد ۱۹۶۸ سیدنی استرالیا در فیلم‌هایی مانند «پرستیژ»، «استرالیا»، «زندانیان»، «خبر داغ» و مجموعه سینمایی «مردان مجهول» بازی کرده و در سال ۲۰۱۲ برای بازی در نقش اصلی «بینوایان» نامزدجایزه اسکار شده است. جکمن ماه گذشته با فیلم علمی-تخیلی «چَپی» بر پرده سینما دیده شد و تابستان امسال قرار است با فیلم «پن» به کارگردانی جو رایت بار دیگر روی پرده بیاید.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هیو جکمن , قدیس می شود , با تهیه‌ کنندگی , مت دیمون , و , بن افلک ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
چهار شنبه 19 فروردين 1394 ساعت 22:24 | بازدید : 432 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
باکس آفیس ۱۷ فروردین :  هفتمین «سریع و خشمگین» رکورد شکنی کرد

هفتمین فیلم مجموعه سینمایی «سریع و خشمگین» در اولین هفته اکران در آمریکای شمالی رکورد شکست.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از هنرآنلاین، «خشمگین ۷» (Furious 7) از جمعه تا یکشنبه و در تعطیلات آخر هفته در ایالات متحده و کانادا به فروش فوق‌العاده زیاد ۱۴۳.۶ میلیون دلار دست پیدا کرد.

این رقم نه تنها بهترین فروش افتتاحیه فیلمی از مجموعه «سریع و خشمگین» (Fast & Furious) را به نام خود ثبت کرد بلکه رکورد بهترین فروش افتتاحیه یک فیلم پس از “عطش مبارزه: اشتعال” (۱۵۸ میلیون دلار) در نوامبر ۲۰۱۳ را نیز جابجا کرد.

«خشمگین ۷» تولید یونیورسال پیکچرز – که آخرین فیلم مجموعه «سریع و خشمگین» با بازی پل واکر بازیگر فقید است – در هفته تعطیلات عید پاک در سینماهای سراسر دنیا نیز اکران شد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: باکس آفیس , 17 فروردین , هفتمین , سریع و خشمگین , رکورد شکنی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 19 فروردين 1394 ساعت 14:33 | بازدید : 500 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
گیشه نوروز ۱۳۹۴ برای سینمای ایران چه ارمغان آورد؟

آخرین رقم فروش اکران نوروزی به روایت پخش‌کننده‌های سینمای ایران اعلام شد.

بنابر گزرش سینماگیم به نقل از ایسنا، فیلم‌ سینمایی «ایران برگر» که به تازگی تبلیغات تلویزیونی آن آغاز شده است،فروشش از مرز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان گذشت.

علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران و پخش‌کننده این فیلم در گفت‌وگویی با اعلام فروش این فیلم خبر داد که آخرین ساخته مسعود جعفری جوزانی در تهران ۹۰۰ میلیون و در شهرستانها ۵۰۰ میلیون تومان تا ۱۳ فروردین ماه فروش داشته است.

به گفته‌ی او؛ «ایران برگر» روز سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته با فروش روزانه ۱۲۰ میلیونی در تهران رکورد اکران نوروزی را زده است و روز گذشته ۱۳ فروردین ماه که برخی سینماها تعطیل بودند با فروش ۱۰۵ میلیون تومان، فروش خوبی را پشت سرگذاشته است.

iranberger

سرتیپی از فروش ۸۰ میلیونی مجتمع سینمایی کورش در روز سه شنبه یاد کرد و گفت: این سینما در روز سه شنبه رکورد فروش را زد و رکورد قبلی این سینما ۶۳ میلیون تومان مربوط به زمانی می‌شد که «شهرموشها» و «آتش بس ۲ » اکران شدند.

این پخش‌کننده در پاسخ‌ به اینکه با آغاز تبلیغات تلویزیونی «ایران برگر» فروش این فیلم بهتر شد؟ پاسخ داد: قطعا تبلیغات تلویزیونی و اطلاع‌رسانی خوب تاثیرگذار است اما قبل از این تبلیغات هم «ایران برگر» در اکران نوروزی ،رتبه نخست را داشت ولی به هرحال با تبلیغات تلویزیونی گیشه شهرستانها رونق گرفت.

سرتیپی در پایان درباره میزان استقبال از اکران نوروزی پاسخ داد: به هرحال تعطیلات دو روزه سینماها در ایام نوروز بر فروش‌ها تاثیر گذاشت اما به هرحال امیدواریم میزان فروش نسبت به سال گذشته تغییری نکند البته با توجه به افزایش قیمت بلیت سینماها،تعداد تماشاگر تاکنون نسبت به سال گذشته کمتر بوده است اما امیدواریم بعد تعطیلات اکران پررونق‌تر باشد.

رخ دیوانه یک میلیاردی شد

فروش فیلم سینمایی «رخ دیوانه» جدیدترین ساخته‌ی ابوالحسن داودی امشب از مرز یک میلیارد می‌گذرد.

محمد شایسته مدیر پخش «هدایت فیلم» در گفت‌وگویی با ایسنا خبر داد که «رخ دیوانه» تا شامگاه گذشته ۱۳ فروردین ماه در تهران ۶۵۰ میلیون و در شهرستانها ۲۷۰ میلیون تومان فروش داشته است و فروش آن به مرز یک میلیارد نزدیک می‌شود و امشب قطعا فروش این فیلم بیش از یک میلیارد خواهد شد.

rokh-divaneh

او با بیان اینکه اکران «رخ دیوانه» راضی‌کننده است،خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد سالنی که در اختیار داریم، ۳۱ سالن در تهران و ۳۸ سالن در شهرستان به نظرم فیلم ما،فیلم اول اکران نوروزی است.

شایسته همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به جنس مخاطبان «رخ دیوانه»، امید می‌رود بعد از تعطیلات فروش این فیلم سیر صعودی داشته باشد.

آخرین فروش فیلمی که تیزر ندارد

آخرین آمار فروش فیلم سینمایی «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی که همچنان تیزرهای آن از تلویزیون پخش نمی‌شود،اعلام شد.

سعید خانی با تشریح آخرین وضعیت اکران این فیلم که به افراد زیر ۱۴ سال هم تماشای آن توصیه نشده است به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت:«استراحت مطلق» بعد از ۲۰ روز نمایش در تهران ۵۹۲ میلیون و در شهرستانها که همزمان با تعطیلات عید (یعنی دو هفته گذشته اکرانش آغاز شده) فروش ۲۴۶ میلیون تومانی داشته است.

این پخش‌کننده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این فیلم برخلاف بقیه فیلم‌های اکران نوروزی،زمان اکرانش دیر مشخص شد و بقیه فیلم‌ها از جشنواره‌ی فیلم فجر فرصت بستن قرارداد با سینماها را داشتند بنابراین ما تعداد سینمای کمتری را داریم و همچنین سینماهای که به فروش اینترنتی و مکانیزه مجهز باشند را هم کمتر توانستیم در اختیار بگیریم.

esterahat-motlagh

او با اشاره به عدم پخش شدن تیزرهای فیلم «استراحت مطلق»،شرایط اکران این فیلم را در مقایسه با سایر فیلم‌ها ناعادلانه دانست و در عین حال گفت: با وجود همه این شرایط و با توجه به جنس فیلم و داستان، از فروش فیلم راضی هستیم.

سعید خانی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: آخرین رقم فروش «استراحت مطلق» شامل فروش باشگاه‌ها و دانشگاه‌ها هم می‌شود که پیش از عید نوروز در این مکان‌ها، این اثر به نمایش درآمده است.

آمار دروغ نمی‌دهیم

تهیه‌کننده فیلم «طعم شیرین خیال» تاکید کرد: رقم دقیق آمار فروش این فیلم، بعد از تعطیلات نوروزی اعلام می‌شود.

محمد علی حسین‌نژاد درباره‌ی آخرین رقم فروش جدیدترین ساخته کمال تبریزی با اعلام این مطلب به خبرنگار ایسنا،گفت: ما در زمان تولید و پخش این فیلم با توجه به موضوع این فیلم که درباره‌ی حفظ محیط زیست است،سعی کردیم برخی مسائل را رعایت کنیم.

او در توضیح این مطلب ادامه داد:در زمان تولید، تمام گروه ۹۰ نفره‌ی این فیلم،کلیه مسائل مربوط به صرفه‌جویی در آب و برق را رعایت کردند و همچنین سعی کردند غذایی دور ریخته نشود و اکثرا چه در زمان فیلمبرداری و چه خارج از این زمان،لباس‌های با الیاف طبیعی پوشیدند و در طبیعت اشغال نریختند، اینها مواردی بود که در تولید رعایت کردیم.

taam-shirin-khial

حسین‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد: در زمان تولید فیلم نسبت به سرمایه یکی از سرمایه‌گذاران خصوصی فیلم، برای‌مان شبه بوجود آمد بنابراین سعی کردیم آن سرمایه را از تولید این فیلم که موضوع آن پاکی است،خارج کنیم و با وجود همه سختی‌های تولید، آن سرمایه را که در پاکی آن شک داشتیم،وارد کار نکنیم.

این تهیه‌کننده همچنین به تمهیدات و محدودیت‌های که در زمان اکران فیلم در نظر گرفته‌اند،اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم که تبلیغاتی را که به محیط زیست آسیب می‌رساند را به حداقل برسانیم و به مردم درباره‌ی آمار فروش فیلم دروغ نگوییم بنابراین تا آمار قطعی فروش فیلم بدست‌مان نرسد، قرار نیست آماری را اعلام کنیم.

او پیش‌بینی کرد: بعد تعطیلات نوروز آمار دقیق فروش «طعم شیرین خیال» اعلام شود.

جدیدترین رقم فیلم بهروز افخمی

محمد پیرهادی تهیه‌کننده و پخش‌کننده «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی نیز رقم فروش این فیلم را در تهران و شهرستانها ۱۵۳ میلیون تومان اعلام کرد و اظهارنظر درباره‌ی وضعیت اکران نوروزی را به بعد از تعطیلات موکول کرد.

roobah



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گیشه نوروز , 1394 , برای سینمای ایران , چه ارمغان , آورد؟ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 16 فروردين 1394 ساعت 14:54 | بازدید : 488 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
انیمیشن «مولان» تبدیل به فیلم می شود

موج بازسازی آثار انیمیشن دیزنی و تبدیل آن‌ها به فیلم زنده، این‌بار دامن شخصیت کارتونی «مولان» (Mulan) را گرفته است.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، شرکت دیزنی درصدد است تا نسخه زنده‌ای از داستان «مولان» را بسازد که نسخه انیمیشن موفق آن در سال ۱۹۹۸ به روی پرده رفت. کارتون «مولان» بر اساس افسانه چینی هوآ مولان، یک زن جنگجو ساخته شده بود.

موفقیت خیره‌کننده نسخه‌های زنده افسانه‌های پریان دیزنی، مانند «شیطان صفت» که بازنگری در داستان «زیبای خفته» بود و فروش فیلم «سیندرلا» دهفته‌های گذشته، مسؤولان شرکت دیزنی را بیش از پیش مصمم کرده است که داستان‌های انیمیشن خود را زنده کنند.

Mulan2

هالیوود ریپورتر دوشنبه شب گزارش داد که دیزنی فیلم‌نامه‌ای به قلم تیم دو نفره الیزابت مارتین و لورن هاینک را خریداری کرده است که به افسانه چینی هوآ مولان می‌پردازد که شخصیت اصلی انیمیشن سال ۱۹۹۸ آن شرکت بود.

کریس بِندر و جی.سی. اسپینک، تهیه‌کنندگان «ما خانواده میلر هستیم» تهیه این پروژه تازه را بر عهده دارند.

انیمیشن سال ۱۹۹۸ «مولان» به کارگردانی تونی بنکرافت و بری کوک به داستان دختری می‌پرداخت که ظاهر یک مرد را به خود گرفت تا جای پدرش را در ارتش بگیرد و به جنگ برود. او با کمک اژدهایی به نام موشو به جنگجویی قابل بدل و به یکی از قهرمانان کشورش بدل می‌شود. فروش جهانی نسخه انیمیشن این داستان در آن زمان به بیش از ۳۰۴ میلیون دلار رسید و فیلم نامزد جوایز گلدن گلوب و اسکار شد. در سال ۲۰۰۵ نیز «مولان ۲» ساخته شد اما روی پرده نرفت و به صورت DVD عرضه شد.

Mulan1

فیلم «سیندرلا» به کارگردانی کنت برانا و بازی لیلی جیمز در نقش اصلی و کیت بلنچت در نقش منفی که از سه هفته پیش بر پرده سینما رفته، تاکنون ۳۳۶.۲ میلیون دلار در سراسر جهان از محل گیشه درآمد داشته است. نسخه زنده «آلیس در سرزمین عجایب» تیم برتون در سال ۲۰۱۰ بیش از ۱ میلیارد دلار فروش جهانی داشت و فروش جهانی «شیطان صفت» با بازی آنجلینا جولی که اردیبهشت سال گذشته اکران گرفت، بالغ بر ۷۵۸ میلیون دلار بود.

استودیو دیزنی در این روزها همچنین سرگرم تولید نسخه زنده «دیو ودلبر» است که اما واتسن، اما تامپسن، اودرا مک‌دونالد و کوین کلاین در آن حضور خواهند داشت و بیل کاندان آن را کارگردانی خواهد کرد و اواخر اسفند ۱۳۹۵ اکران خواهد گرفت. این شرکت همچنین قصد دارد برای اکران سال آینده «کتاب جنگل» و دنباله «آلیس در سرزمین عجایب» را به صورت زنده بسازد و همچنین فیل پرنده «دامبو» را در پروه‌ای که تیم برتون کارگردانی آن را بر عهده دارد، زنده کند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن , مولان , تبدیل به فیلم , می شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 16 فروردين 1394 ساعت 14:52 | بازدید : 399 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تیم بازیگری فیلم «دیو و دلبر» تکمیل شد + عکس

با پیوستن اودرا مک‌دونالد به جمع بازیگران نقش‌های اصلی فیلم زنده «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast)، تولید این فیلم به جریان افتاد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، فیلم‌برداری نسخه جدید و زنده‌ای از داستان پریان «دیو و دلبر» استودیو دیزنی ماه آینده آغاز می‌شود. به گزارش هالیوود ریپورتر، با پیوستن اودرا مک‌دونالد به جمع بازیگران نقش‌های اصلی فیلم زنده «دیو و دلبر» و تکمیل کادر بازیگری فیلم «دیو و دلبر»، تولید این فیلم زنده بر اساس نسخه انیمیشن سال ۱۹۹۶ دیزنی در ماه می (اردیبهشت) در استودیو شپرتن لندن آغاز می‌شود.

فیلم‌نامه «دیو و دلبر» را استیفن چبوفسکی و اوان اسپیلیوتوبولوس نوشته‌اند و بیل کاندان کارگردان «چکامه گرگ‌و‌میش: سپیده‌دم جدایی» ۱ و ۲ و «دختران رؤیایی» آن را کارگردانی می‌کند.

نسخه زنده سینمایی «دیو و دلبر» طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۹۵) به روی پرده برود.

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تیم بازیگری , فیلم , دیو و دلبر , تکمیل شد , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 16 فروردين 1394 ساعت 14:49 | بازدید : 408 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
مایکل کیتون به جوایز سال جدید چشم دارد/ رمزگشایی از مک دونالد

مایکل کیتون در فصل جوایز سال ۲۰۱۶ در نقش یک موفق اقتصادی ظاهر می‌ شود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، فیلم «موسس» (The Founder) به کارگردانی جان لی هنکاک روز بیست و پنجم ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ وارد سینماها خواهد شد، آن هم درست در قلب فصل اهدای جوایز سینمایی.

مایکل کیتون که در فیلم اسکاری «مرد پرنده‌ای» خوش درخشید، ستاره این فیلم بیوگرافیکی خواهد بود و در آن نقش ری کراک را بازی خواهد کرد؛ مردی که مک‌دونالد را تبدیل به بزرگترین مغازه زنجیره‌ای فست فود جهان کرد. کمپانی‌های فیلم نیشن و کمباین مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم مستقل را بر عهده خواهند داشت و کمپانی واینستین هم حقوق پخش رسمی آن در ایالات متحده را خریداری کرده است.

فیلم «موسس» که رابرت سیگل مسئولیت نوشته فیلمنامه آن را بر عهده داشته، نشان می‌دهد که چطور ری کراک، که یک فروشنده معمولی اهل ایالت ایلینوی بود، با مک و دیک مک‌دونالد که در دهه ۱۹۵۰ در جنوب ایالت کالیفورنیا یک مغازه فروش همبرگر داشتند آشنا شد. کراک از سیستم بسیار سریع درست کردن برگرها توسط این برادران خوشش آمد و متوجه شد که آن‌ها پتانسیل تبدیل شدن به یک نام بزرگ را دارند. او خود را در موقعیتی قرار داد که بتواند کمپانی را از برادران بگیرد و در نهایت آن را تبدیل به یک امپراتوری میلیارد دلاری کرد.

گفته می‌شود لحن کلی فیلمنامه به فیلم‌هایی مانند «شبکه اجتماعی» و «خون به پا می‌شود» شباهت دارد. کمپانی واینستین تا به حال در زمینه اکران کردن فیلم‌هایش در فصل جوایز و مخصوصا تعطیلات عید شکرگزاری به چند موفقیت بزرگ دست پیدا کرده است. از جمله این فیلم‌های موفق آن‌ها می‌توان به «سخنرانی پادشاه» و «بازی تقلید» اشاره کرد.  



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مایکل کیتون , به جوایز , سال جدید , چشم دارد , رمزگشایی , از , مک دونالد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 16 فروردين 1394 ساعت 14:45 | بازدید : 402 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

«خشمگین ۷» با آخرین حضور پل واکر، افتتاحیه ای ۱۴۰ میلیون دلاری رقم زد

قسمت هفتم فیلم «سریع و خشمگین» به رقم باورنکردنی فروش ۱۴۰ میلیون دلاری در اولین آخر هفته نمایشش دست می‌یابد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، «خشمگین ۷» محصول یونیورسال با یک آخر هفته رکوردشکن کار خود را آغاز کرد و با اکران در ۴۰۰۴ سالن سینما تا آخر یکشنبه نزدیک به ۱۴۰ میلیون دلار فروش می‌کند.

این فیلم تا روز جمعه ۶۰ میلیون دلار فروش کرده بود که ۱۵.۸ میلیون دلار آن حاصل از اکران اولیه این فیلم در پنج‌شنبه شب در آمریکا بود.

آمار جدید نشان می‌دهد این فیلم در روز شنبه فروش خود را به ۱۱۵ میلیون دلار رساند و تا پایان یکشنبه باید به ۱۴۰ میلیون دلار برسد.

این فیلم با بازی دوین جانسون، وین دیزل و پل واکر فقید، به راحتی توانست رکوردی برای ماه آوریل از نظر فروش به جای بگذارد. تا پیش از این رکورد فروش ماه آوریل متعلق به فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» از کمپانی مارول-دیسنی بود که سال پیش در آخرهفته افتتاحیه‌اش ۹۵ میلیون دلار فروخته بود.

این فیلم به این ترتیب بیست و نهمین فیلم تاریخ سینما شده که در اولین آخر هفته نمایشش در آمریکا از فروش ۱۰۰ میلیون دلار بالاتر رفته و احتمالا باید اولین فیلم این فهرست هم بشود. این فیلم اولین فیلمی است که پس از «بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد» که در اولین آخر هفته نمایشش در ماه نوامبر به فروش ۱۲۲ میلیون دلاری دست یافته بود، وارد این فهرست می‌شود.

قسمت هفتم «سریع و خشمگین» در عرصه بین‌المللی نیز با فروش ۶۰ میلیون دلاری در دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه، به نظر می‌رسد تا پایان تعطیلات عید پاک رقم فروشش را به ۲۵۰ میلیون دلار برساند.

استقبال منتقدان نیز از این فیلم خیلی خوب بوده و تاکنون با کسب ۸۲ درصد آرای مثبت در سایت راتن تومیتوز موفق ظاهر شده است.

این فیلم که دنباله‌ای بر مجموعه فیلم‌هایی است که از سال ۲۰۰۱ اکران شد، تاکنون با ۶ فیلم، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. در این میان فیلم ششم از بالاترین اقبال برخوردار شد و ۲۳۸ میلیون دلار در آمریکا و ۵۵۰ میلیون دلار در بازار بین المللی فروش کرد.

فروش این فیلم بر فیلم‌های دیگر همزمان با آن تاثیر گذاشته و به نظر می رسد فیلم کمدی «قوی باش» با بازی ویل فارل و کوین هارت بخش مهمی از تماشاگران مرد خود را از دست داده و با کاهشی ۵۰ درصدی نسبت به هفته پیش روبه رو شده است.

فهرست کامل باکس آفیس که فردا بسته می‌شود می‌تواند نشان دهنده جایگاه جدید فیلم‌ها با توجه به اکران «خشمگین ۷» باشد. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: خشمگین 7 , با آخرین حضور پل واکر , افتتاحیه ای 140 میلیون دلاری , رقم زد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 16:3 | بازدید : 507 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بازگشت «اسمورف‌ ها» به سینماها در سال ۲۰۱۷

موجودات کوچک آبی رنگ ماه مارس سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، کمپانی سونی پیکچرز انیمیشن اعلام کرده که قصد دارد سومین فیلم مجموعه «اسمورف‌ها» که هنوز عنوان رسمی‌اش اعلام نشده را در روز سی و یکم ماه مارس سال ۲۰۱۷ اکران کند.

این استودیو می‌گوید قصد دارد از آن زمان، که با عید پاک – که روز شانزدهم آوریل همان سال برگزار می‌شود – فاصله کمی دارد نهایت استفاده را برای فروش هرچه بهتر فیلم ببرد. اولین قسمت «اسمورف‌ها» در سال ۲۰۱۱ اکران شد و ۵۶۳ میلیون دلار در باکس‌آفیس درآمد داشت. «اسمورف‌های ۲» هم در سال ۲۰۱۳ روی پرده‌های بزرگ رفت و ۳۴۷ میلیون دلار کسب کرد.

اما فیلم بعدی این مجموعه قرار است با موجوداتی دورگه شکل بگیرد: ترکیبی حاصل از فیلم زنده با انیمیشن که با دو فیلم قبلی کاملا متفاوت باشد. این بار فیلم قصد دارد کار خود را به طراحی‌ها و ایده‌های اصلی پِیو خالق این موجودات نزدیک‌تر کند. برداشت جدید این فیلم توسط کلی ازبری کارگردانی خواهد شد که از دیگر آثارش می‌توان به «شرک ۲» و «رومئو و ژولیت» اشاره کرد. جوردن کرنر که فیلم اول این مجموعه و همچنین فیلم «تار شارلوت» را تهیه کرده بود مسئولیت تهیه‌کنندگی فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت. مری الن بادر هم تهیه‌کننده اجرایی فیلم خواهد بود.

ازبری در وبلاگش درباره فیلم گفت: از آنجا که فیلم جدید هیچ ارتباطی با موجودات دورگه لایو اکشن فیلم‌های قبلی ندارد، ما باید یک دنیای کاملا جدید خلق کنیم و این مساله برای من و تمام دست اندرکاران‌ همراهم بسیار مهم است که بتوانیم این فیلم را به نحوی به تماشاچیان تحویل دهیم که خانواده‌ها و طرفداران سراسر دنیا را برای سال‌ها تحت تاثیر قرار دهد.

کمپانی سونی اعلام کرد که عنوان رسمی و نهایی فیلم و همچنین مجموعه صداپیشگان طی چند ماه آینده معرفی خواهند شد. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازگشت , اسمورف‌ ها , به , سینماها , در سال 2017 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 15:49 | بازدید : 421 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
اندی سرکیس برای «سیاره میمونها» برنده جایزه جیمسون امپایر شد

نقش اندی سرکیس در فیلم «سیاره میمونها» برای وی جایزه بهترین هنرپیشه مرد را در جشنواره جیمسون امپایر لندن به ارمغان آورد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از فارس، مراسم اهدای جوایز «جیمسون امپایر» دیشب در لندن برگزار شد و برگزیدگان از سوی ده‌ها هزار تماشاچی مشخص شدند.

مجله تایمز در شماره امروز خود نوشت: «امپایر اواردز» برخلاف اسکار به سراغ فیلم‌های پرفروش باکس آفیس می‌رود و از میان آنان و با توجه به استقبال عمومی به گزینش فیلم‌ ها می‌پردازد.

خوانندگان مجله امپایر نیز فیلم داستانی علمی «بین ستاره ای» را به عنوان بهترین فیلم انتخاب کردند. کریستوفر نولان نیز جایزه بهترین کارگردانی را برای همین فیلم به دست آورد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اندی سرکیس , برای سیاره میمونها , برنده جایزه , جیمسون امپایر , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 15:47 | بازدید : 418 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
پیرترین کارگردان سینمای جهان درگذشت

«مانوئل دی اولیویرا»، کهنه‌کارترین کارگردان فعال سینمای جهان در سن 106 سالگی درگذشت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، سینمای جهان «مانوئل دی‌ اولیویرا»، کارگردان سرشناس و کهنه‌کار پرتغالی را که عنوان کهن‌سال‌ترین کارگردان سینمای جهان را یدک می‌کشید را از دست داد.

وی سال گذشته در سن ۱۰۵ سالگی ساخت فیلم جدیدش با عنوان «ورودی‌های قدیمی قلعه» با موضوع تاریخ کشور پرتغال را در شهر پورتورا آغاز کرده بود و سه سال پیش در ۱۰۳ سالگی فیلم «گابو و سایه» را مقابل دوربین برد.

«مانوئل دی اولیویرا» در ۱۱ سپتامبر سال ۱۹۰۸ در شهر پورتو متولد شد. پدر او کارخانه‌دار مالک نخستین کارخانه لامپ‌سازی در پرتغال بود و «اولیویرا» با بازی در اولین فیلم‌های ناطق پرتغالی، وارد دنیای سینما شد.

وی پس از آنکه از تحصیل در دانشگاه انصراف داد، نزد پدرش در کارخانه مشغول به‌کار شد. نخستین تجربه او در کارگردانی، ساخت یک فیلم مستند کوتاه با نام «کار در رودخانه دورو» (۱۹۳۱) بود. او تا پیش از آنکه اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۹۴۲ با نام «آنیکی بوبو» کارگردانی کند در طول ده سال پنج مستند دیگر ساخت.

۲۱ سال دیگر طول کشید تا «اولیویرا» فیلم سینمایی بعدی‌اش را با عنوان «وسوسه مسیح» در سال ۱۹۶۳ بسازد و در فاصله این دو فیلم، فقط سه مستند ساخت.

او این روند فیلم‌سازی خود یعنی وقفه زمانی زیاد بین آثار بلند سینمایی را تا نیم قرن ادامه داد و سپس شیوه خود را تغییر داد و تصمیم گرفت هر سال یک فیلم بلند بسازد.

برخی دلیل کم‌کاری وی در دوره اولیه فعالیتش را فشارهای ناشی از دیکتاتوری «سالازار» در پرتغال و جریان مستمر فیلمسازی او در دوره دوم فعالیتش را متاثر از همکاری با «پائولو برانکو» می‌دانند.

«اولیویرا» از سال ۱۹۹۰ تاکنون تقریباً هر سال یک فیلم ساخته‌است و تاکنون شش بار در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن شرکت کرده که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۰ با فیلم «مورد عجیب آنجلیکا» رقم خورد و در این شش بار حضور، ۵ بار نامزد دریافت نخل طلا شد و یک بار در سال ۱۹۹۹ برای فیلم «نامه» برنده جایزه ویژه هیئت داوران شده‌است.

این کارگردان کهنه‌کار در طول ۸۰ سال فعالیت هنری، جوایز سینمایی متعددی به‌دست آورده‌ که از مهم‌ترین آنها می‌توان به جایزه دوربین برلیناله از جشنواره برلین، جوایز نخل طلای افتخاری، هیات داوران، فیپرشی و کلیسای جهانی از جشنواره فیلم کن، جایزه یک عمر دستاورد سینمایی از اکادمی فیلم اروپا، جایزه یوزپلنگ افتخاری از جشنواره فیلم لوکارنو، جایزه آکی‌را کوروساوا از جشنواره فیلم توکیو، شیر طلای افتخاری و جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پیرترین , کارگردان , سینمای جهان , درگذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 12 فروردين 1394 ساعت 11:16 | بازدید : 349 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
1364419152-mgsv-tpp-11

فیلم Metal Gear Solid توسط  Sony Pictures در حال ساخت است.

به گزارش Deadline، شرکت Sony Pictures قراردادی را برای ساخت یک فیلم از سری Metal Gear Solid عقد کرده‌است. فیلمنامه این فیلم توسط Jay Basu نوشته و توسط Jordan Vogt-Roberts کارگردانی خواهدشد. Michael De Luca نیز تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهدداشت.

هیچ اطلاعات دیگری در مورد این که این فیلم کدام بخش از داستان Solid Snake را روایت خواهدکرد. همچنین مشخص نیست هیدئو کوجیما نیز در ساخت این فیلم مشارکتی نیز خواهدداشت یا خیر.

اگر اتفاقات رخ‌داده بین کوجیما و کونامی صحت داشته‌ باشند، بعید نیست که کونامی حق پخش این فیلم را به طور کامل به Sony Pictures فروخته باشد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم , Metal Gear Solid , توسط Sony Pictures , ساخته , می‌شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 6 فروردين 1394 ساعت 14:54 | بازدید : 436 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
پرکارترین بازیگر سال ۲۰۱۴ را بشناسید

ممکن است بازیگری در نقش‌ های مکمل و فرعی حضور داشته باشد و بدین صورت پرکارترین نام بگیرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ گرچه «جی. کی. سیمونز» نقش اول را در بسیاری از فیلمها ایفا نمی‌کند اما او عنوان پرکارترین بازیگر سال ۲۰۱۴ را به خود اختصاص داده است. در واقع او در پانزده سال گذشته در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی بی‌شماری حضور داشته است.

«سیمونز» در ۱۴۷ فیلم ایفای نقش کرده است. او را برای بازی در فیلم‌های «مرد عنکبوتی»، «نزدیک‌تر» و «جونو» می‌شناسیم. سال ۲۰۱۴ در هفده فیلم و سریال تلویزیونی حضور داشت. در سریال تلویزیونی انیمیشن «هالک»، «نمایندگان اسمش»، «مجموعه فیلم‌های مارول» و «مرد عنکبوتی آلتیمیت» صداپیشگی شخصیت «جی . جوناه جیمسون» را بر عهده داشته است. در سریال‌های تلویزیونی «چوزن»، «مردان در حال کار»، «جوجه رباتی»، «افسانه کورا» و غیره حضور داشته است.

از فیلم‌های سینمایی باید به «شلاق»، «پابرهنه»، «نقطه شکست»، «بچه‌های اتومبیل جعبه‌ای»، «قتل یک گربه»، «بازنویسی» و «مردان، زنان و بچه‌ها» اشاره کرد.

گفتنی است؛ «جی. کی سیمونز» برای بازی در فیلم «شلاق» برنده ۳۵ جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل شد و از جمله آنها می‌توان برگزیده شدن در آکادمی اسکار را نام برد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پرکارترین , بازیگر , سال 2014 , را , بشناسید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 6 فروردين 1394 ساعت 14:51 | بازدید : 580 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تاریخ اقتصادی صنعت سینما/ نقش ادیسون و برادران لومیر در سینما

سینما در جهان به عنوان یک هنر – صنعت شناخته می‌شود که توانسته نقش بسزایی را در دنیای هنر و اقتصاد به خود اختصاص دهد، هنر صنعتی که دنیای اقتصاد آمریکا و اروپا را وارد تحولی جدید کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، برای آشنایی و پی بردن به رمز موفقیت و توسعه سینما در جهان مدرن امروز باید از چگونگی شکل‌گیری سینما و نحوه ورود آن به دنیای صنعت و اقتصاد، آگاه شد. در مقاله‌ای که توسط یکی از اساتید دانشگاه اسکس انگلستان که یکی از تخصصی‌ترین دانشگاه‌های اقتصادی جهان است، انجام شده به موضوع تاریخ اقتصادی صنعت فیلمسازی پرداخته شده است. در ذیل بخشی از این مقاله را که مقدمه‌ای در خصوص روند شکل‌گیری سینما است، می‌خوانیم:

مانند دیگر ابداعات اصلی بشری نظیر اتومبیل، الکتریسیته، شیمی و هواپیما، سینما هم در بسیاری از کشورهای غربی در یک زمان ابداع شد. این سرگرمی خاص از زمانی که صنعتی شد، همیشه نفوذ داشت. از سال ۱۹۱۰ به بعد، هر سال میلیاردها بلیت سینما فروخته شده و تعداد مصرف کنندگانی که به صورت مستمر به سینما نمی‌روند، بسیار کم بوده است. در کشور ایتالیا، قبل از جنگ جهانی اول صنعت فیلمسازی جزو ۴ صنعت بزرگ صادرکننده این کشور بود. در دوره رکود اقتصادی ایالات متحده آمریکا، فیلمسازی دهمین صنعت سودآور بود. در فرانسه سال ۱۹۳۰، این صنعت به همراه صنایعی چون کاغذ و الکتریسیته، از صنایع به سرعت رشدکننده بود. در انگلستان هم تعداد بلیت‌های فروخته شده سینما در یک سال به یک میلیارد بلیت می‌رسید.

با وجود اینکه این اقتصاد مفید بود، با وجود اینکه خیلی سریع رشد و ضرورت پیدا کرد، با وجود اینکه تأثیر مشخصی بر زندگی هر روزه مصرف کنندگان داشت و با وجود اینکه خیلی مهمتر از موارد دیگری شده بود که زودتر صنعتی شده بودند، تاریخ اقتصادی صنعت فیلم آزمون سختی را سپری کرد. 

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تاریخ اقتصادی , صنعت سینما , نقش ادیسون , و , برادران لومیر , در سینما ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 6 فروردين 1394 ساعت 14:41 | بازدید : 433 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
تجلیل از اینگرید برگمن با طرح پوستر جشنواره کن ۲۰۱۵

پوستر جشنواره فیلم کن 2015 با ادای احترام به «اینگرید برگمن»، بازیگر نامدار تاریخ سینما طراحی شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از ایسنا، برگزارکنندگان شصت‌وهشتمین جشنواره فیلم کن در حالی از پوستر رسمی این رویداد سینمایی رونمایی کردند که چهره «اینگرید برگمن» به پاس یکصدمین سالگرد زادروز او بر روی آن نقش بسته است.

اینگرید برگمن از چهره‌های سرشناس هالیوود بود که سابقه همکاری با کارگردانان نامداری چون «آلفرد هیچکاک»، «روبرتو روسلینی»، «سیدنی لومت»، «ژن رنوار»، «ویکتور فلمینگ» و «اینگمار برگمن» را داشت و در مقابلِ بازیگران معروفی چون «گری گوری‌پک» و «همفری بوگارت» نقش‌آفرینی کرده بود.

به گزارش اسکرین دیلی، اینگرید برگمن که در سال ۱۹۸۲ در سن ۶۷ سالگی درگذشت، در سال ۱۹۷۳ ریاست هیات داوران جشنواره کن را برعهده داشت.

«ایزابلا روسلینی»، دختر این بازیگر سرشناس درباره طراحی پوستر این دوره جشنواره کن گفت: من و خانواده‌ام از اینکه جشنواره کن چهره مادرمان را به مناسبت یکصدمین سالگرد تولد او برای پوستر رسمی انتخحاب کرده، بسیار هیجان زده‌ایم. فعالیت‌های سینمایی او کشورهای بسیاری را از اروپا و آمریکا درنوردید. بازیگری برای او کار نبود، به نوعی تفریح بود و همانطور که خودش نیز گفته بود، او بازیگری را انتخاب نکرد، بازیگری او را برگزید.

cannes-2015-poster

تصویر اینگرید برگمن بر روی پوستر جشنواره کن امسال بر اساس عکس گرفته شده توسط «دیوید سیمور» طراحی شده است.

جشنواره کن در ادامه تقدیر از یکصد سالگی این چهره سرشناس، مستند «اینگرید برگمن، از زبان خودش» ساخته استیگ بیورکمن را در بخش آثار کلاسیک این فستیوال نمایش خواهد داد.

«برگمن» پس از کاترین هپبورن (با چهار اسکار)، مشترکا با مریل استریپ، جک نیکلسون، والتر برنان و دانیل دی-لوئیس (هرکدام با سه جایزه)، جزو رکوردداران بردن اسکار بازیگری است.

از مهمترین فیلم‌های او می‌توان از «کازابلانکا» (۱۹۴۲)، «زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند» (۱۹۴۳)، «بدنام»، (۱۹۴۶) «آناستازیا» (۱۹۵۶)، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (۱۹۷۴) و «سونات پاییزی» (۱۹۷۸) نام برد.

شصت‌ و هشتمین جشنواره فیلم کن از تاریخ ۱۴ تا ۲۴ می ۲۰۱۵ در جنوب فرانسه برگزار می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تجلیل , از , اینگرید , برگمن , با طرح پوستر , جشنواره کن 2015 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 6 فروردين 1394 ساعت 14:39 | بازدید : 404 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بازیگران هندی نوروز را تبریک گفتند/ پیام آمیتا باچان

آمیتا باچان ستاره مشهور سینمای هند نوروز را به پارسیان تبریک گفت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، آمیتا باچان در صفحه فیسبوک خود به مناسبت فرارسیدن نوروز به تمام پارسیان سال نو را تبریک گفته است.

او در صفحه خود نوشته است: درود؛ نوروز به تمام دوستان، خانواده‌ها و آرزومندان پارسی مبارک باد.

این ستاره مشهور سینمای هند که هر سال به استقبال سال نو می‌رود، سال پیش نیز از دلایل جشن گرفتن نوروز و پیوند آن با جمشید سخن گفته بود.

منظور باچان از پارسی‌ها اقلیت زرتشتی هند است که در واقع قرن‌ها پیش از ایران مهاجرت کردند و در هند ماندگار شدند. این گروه اقلیت همچنان به استقبال بهار با پاسداشت نوروز می روند.

این در حالی است که فستیوال‌های مختلف از شنبه (۲۱ مارس) در هند شروع شده است. جشن ۹ روزه به مناسبت آغاز سال نو با عنوان فستیوال نوراتری و روز سال نو برای مردم منطقه دیکان از جمله جشن‌های آغاز سال نو در این کشور وسیع است.

جشن نوره نیز در منطقه کشمیر جشن گرفته می‌شود. به همین مناسبت باچان سال نو را به مردم این منطقه نیز تبریک گفته است.

بومان ایرانی دیگر بازیگر هندی نیز در پیامی نوشته است: نوروز بر همه مبارک باد.

آنوپام خیر نیز نوروز و نواره را به همه تبریک گفته است.

فرهان اختر، شرادا کاپور، مدهور باندارکار، آبیشک باچان، اشا دئول و بیپاشا باسو نیز از دیگر سینماگرانی هستند که نوروز را به مردم هند تبریک گفتند. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازیگران هندی , نوروز , را , تبریک , گفتند , پیام , آمیتا باچان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 6 فروردين 1394 ساعت 14:37 | بازدید : 539 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
54154

بر اساس اخبار منتشر شده، فیلم جدید اسپیلبرگ بر اساس رمانی به نام Ready Player One by Ernest Cline خواهد بود.

فضای این رمان مربوط به بازی های رایانه ای و دنیا های مجازی است.

کمپانی برادران وارنر، حق ساخت فیلمی با اقتباس از این رمان را در ژوئن سال 2010 خرید.

داستان این فیلم در سال 2044 اتفاق می افتد. جایی که بازی های مجازی-واقعی به وجود آمده اند و کمپانی سازنده بازی، به بازی کنندگان وعده یک ایستر اگ را می دهد. یک ایستراگ که درون یکی از هزاران دنیای مجازی ای است که در OASIS ساخته شده است.

هزاران نفر تلاش می کنند و شکست می خورند اما یک نوجوان، تصمیم می گیرد تا این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد.

با توجه به رمان اصلی، پیش بینی می شود که این فیلم، مورد توجه دوستداران فیلم های علمی تخیلی و علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار بگیرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جدید , اسپیلبرگ , در رابطه , با یک , بازی , است ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 6 فروردين 1394 ساعت 14:22 | بازدید : 418 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
وین دیزل اسم دخترش را به یاد پل واکر انتخاب کرد

وین دیزل همبازی پل واکر در فیلم «سریع و خشمگین» اسم دختر نوزادش را به یاد پل واکر انتخاب کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، وین دیزل که در کنار پل واکر دو نقش اصلی مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» ‌را بازی کرده‌اند، به یاد دوست فقیدش پل واکر اسم دخترش را پائولین گذاشت.

این بازیگر دیروز دوشنبه با اعلام این خبر گفت با این کار قصد داشت تا یاد او را به عنوان بخشی از خانواده‌اش و بخشی از دنیایش زنده نگه دارد.

این بازیگر ۴۷ ساله که دارای یک دختر و یک پسر بود، سومین فرزندش را یادآور دوستش خوانده است.

دیزل افزود که صمیمت بین او و پل واکر آنقدر بود که او همسرش تصمیم به این کار گرفتند. دیزل که بارها درباره دوستی صمیمی‌اش با پل واکر صحبت کرده از او بیشتر به عنوان برادرش یاد می‌کند.  

این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش وین دیزل اعلام کرد از آنجا که در انتظار تولد فرزندش است، نمی‌تواند در مراسم فرش قرمز هفتمین فیلم «سریع و خشمگین» در ابوظبی شرکت کند. به همین دلیل کمپانی یونیورسال اولین اکران جهانی فیلم را که قرار بود ۱۰ مارس در امارات پالاس در ابوظبی باشد، لغو کرد. این نقطه یکی از لوکیشن‌های فیلمبرداری قسمت هفتم «سریع و خشمگین» هم بود.

«خشمگین ۷» هفتمین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» سوم آوریل راهی پرده‌های سینماها می‌شود. گفته می‌شود اکنون فرش قرمز این فیلم برای اولین اکرانش اول آوریل در لس‌آنجلس برگزار می‌شود. یونیورسال هم به نظر می‌رسد از اکران اولیه این فیلم در لس‌آنجلس راضی‌تر است چون این شهر مرکز اصلی هواداران فیلم است.

دیزل از محبوب‌ترین چهره‌های «سریع و خشمگین» بازیگر شخصیت دومینیک تورتو است و پل واکر که در نقش شخصیت برایان اوکانر به عنوان پلیسی شهری ظاهر می‌شد، دو شخصیت اصلی این مجموعه پرطرفدار بوده‌اند. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: وین دیزل , اسم دخترش , را , به یاد پل واکر , انتخاب کرد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 6 فروردين 1394 ساعت 14:3 | بازدید : 338 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
برادران روسو در جدال «انتقام جویان» پیروز شدند

تیم دو نفره کارگردانی فیلم‌ «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» سازندگان دو فیلم بعدی ابرقهرمان‌های مارول یعنی «انتقام جویان» خواهند بود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، جو و آنتونی روسو که فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» را کارگردانی کرده بودند و برای فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» هم بازخواهند گشت، جای خود را به عنوان ماموران اجرایی اصلی فیلم‌های کمپانی مارول محکم‌تر می‌کنند. این دو برادر مسئولیت کارگردانی هر دو قسمت فیلم‌های «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) را بر عهده خواهند داشت و این مجموعه میلیارد دلاری را از دستان جاس ویدون که دو فیلم اول را کارگردانی کرده بود درمی‌آورند.

این دو برادر مراحل آغاز فیلمبرداری «جنگ ابدیت» را در سال ۲۰۱۶ آغاز خواهند کرد و هر دو فیلم را با یک فیلمبرداری طولانی به پایان می‌رسانند. هنوز نویسنده این دو فیلم مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود آن‌ها بخواهند بار دیگر با کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نویسندگان «سرباز زمستان» همکاری کنند. آن‌ها در فیلم «جنگ داخلی» نیز همکاری کرده‌اند که برادران روسو کار فیلمبرداری آن را ماه آینده آغاز خواهند کرد.

این قرارداد جدید سوال‌هایی را درباره قرارداد روسو‌ها با کمپانی سونی به وجود آورده است. این دو در ماه مارس قراردادی سه ساله را با این کمپانی واقع در کولور سیتی امضا کردند و با توجه به اینکه کار کردن روی فیلم‌های «انتقام‌جویان» پروسه شدیدا وقت‌گیری است، باید دید آن‌ها تا چه حد فعال خواهند بود.

فیلم «جنگ داخلی» در حال حاضر در مراحل اولیه تهیه به سر می‌برد و قرار است روز ششم ماه می سال ۲۰۱۶ اکران شود. با توجه به تعداد بالای ابرقهرمانان حاضر در این فیلم، طرفداران به آن به عنوان یک مینی فیلم «انتقا‌م‌جویان» نگاه می‌کنند. قسمت‌های اول و دوم «جنگ ابدیت» هم قرار است در روزهای چهارم ماه می سال ۲۰۱۸ و سوم ماه می سال ۲۰۱۹ اکران شوند.

برادران روسو کار خود را در کمدی‌های تلویزیونی و با کارگردانی اپیزودهای سریال «توسعه تیمه تمام» از اوایل تا اواسط دهه ۲۰۰۰ آغاز کردند و تا سال ۲۰۱۲ و با سریال‌های «پایان‌های خوش» و «تمام شب بیدار» در این زمینه به کار خود ادامه دادند. با این حال، کار آن‌ها در چندی از اپیزودهای سریال «Community» بود که باعث شد بتوانند «سرباز زمستان» را کارگردانی کنند – فیلمی که موفق به کسب ۷۱۷.۷ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی شد. 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: برادران روسو , در جدال , انتقام جویان , پیروز شدند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 18:22 | بازدید : 569 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
نقد فیلم «محمد (ص)» با حمله فراستی به مجیدی آغاز شد

در حالی که تا کنون فیلم «محمد رسول‌ الله (ص)» مجید مجیدی تقریبا از تیغ نقد منتقدان مصون مانده بود، مسعود فراستی در نقد تندی، این فیلم را «بد و مغشوش و مخدوش» دانست و حتی از انتصاب مجیدی به برخی سمت‌ها هم به شدت انتقاد کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، متن این نقد با عنوان «مرگ بر داعش ، مرگ بر شارلی ابدو» به این شرح است

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , معرفی فیلم , ,
:: برچسب‌ها: نقد فیلم , محمد (ص) , با , حمله فراستی , به , مجیدی , آغاز , شد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 14:27 | بازدید : 525 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بازیگر آقای اسپاک مجموعه «پیشتازان فضا» درگذشت

لئونارد نیموی که نقش آقای اسپاک در مجموعه علمی تخیلی «پیشتازان فضا» (Star Trek) را بازی می کرد در ۸۳ سالگی در لس آنجلس درگذشت. پسر او آدام گفت که او روز جمعه در اثر یک بیماری مزمن ریوی درگذشت.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از مهر، نیموی سال ها بازیگری و کارگردانی کرد با این حال مشهورترین نقشش بازی در مجموعه فیلم ها و سریال «پیشتازان فضا» در قالب موجودی نیمه زمینی، نیمه والکانی (اهل سیاره والکان) بود.

اولین قسمت از مجموعه سینمایی با عنوان «پیشتازان فضا: فیلم سینمایی» در سال ۱۹۷۹ و پس از موفقیت سریال تلویزیونی اش ساخته شد. اوایل هفته جاری گزارش شد که او پس از ابتلا به درد سینه شدید روز ۱۹ فوریه به بیمارستان برده شده بود.

او بعدتر در توییترش نوشت: زندگی مثل باغ است. لحظه های بی نقص می توان داشت، ولی نمی توان جز در حافظه

[در جایی دیگر] نگه داشت.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازیگر آقای اسپاک , مجموعه , پیشتازان فضا , درگذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 14:19 | بازدید : 497 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ریچارد لینکلی‍تر به دنبال ساخت ادامه «پسربچگی» و یک عنوان جدید

ریچارد لینکلتر کارگردان فیلم تحسین شده «پسر بچگی» اعلام کرد دوست دارد سرنوشت این پسر را در کالج هم دنبال کند. او همچنین از پیشنهاد ساخت «کجا رفته‌ای برنادت» استقبال کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران و مهر؛ «ریچارد لینکلی‍تر» کارگردان «پسربچگی» در حال مذاکره برای ساخت اقتباسی از رمان «برنادت کجا رفته‌ای» نوشته «ماریا سمپل» است. منابع گزارش کرده‌اند که «لینکلیتر» هنوز قرارداد همکاری را امضا نکرده است اما از این پیشنهاد استقبال کرده است.

«برنادت کجا رفته‌ای»، داستان زندگی زنی را روایت می‌کند که وقتی مطلع می‌شود دخترش آرزو دارد به آنتاریکتیکا سفر کند، خانواده‌اش را ترک می‌کند. فیلم‌نامه‌نویسان «اشتباه در ستارگان ما» «مایکل وبر» و «اسکات نوستادر» اقتباس از رمان «برنادت کجا رفته‌ای» را انجام داده‌اند.

ریچارد لینکلتر کارگردان که با وجود همه تحسین‌ ها از مراسم اسکار دست خالی بیرون رفت، گفته است دوست دارد شخصیت‌های قصه‌اش را در موقعیت‌های بعدی دنبال کند.

او اعلام کرد قصد دارد ادامه «پسر بچگی» را بسازد. این فیلمساز گفته است فیلمی که ۱۲ سال صرف ساختنش کرد، تنها فیلم او از این دست نخواهد بود و او دلش می‌خواهد ادامه فیلم قبل را بسازد.

او می گوید مخاطبان این فیلم که تازه سال پیش از وجودش مطلع شدند، از من این سوال را می‌پرسیدند و در ۶ ماه اول همه پاسخ من بود: امکان ندارد. چون نظرم این بود که هیچ ایده‌ای برای ادامه آن ندارم.

وی افزود: اما نمی‌دانم اگر حالا این سوال از من پرسیده شود چه پاسخی می‌دهم. فکر می‌کنم بیست سالگی و سال های این دهه از عمر خیلی جالب است. در حقیقت در این مقطع است که می‌فهمی واقعا چه کسی هستی و می خواهی چه بشوی. بنابراین تایید می‌کنم که نظرم عوض شده و به ادامه قصه فکر می‌کنم.

او که سابقه ادامه قصه را در فیلم‌های دیگرش دارد و فیلم «پیش از طلوع» را سال ۱۹۹۵ ساخت و ادامه آن را سال ۲۰۰۴ با عنوان «پیش از غروب» جلوی دوربین برد، قسمت سوم این مجموعه را در سال ۲۰۱۳ با عنوان «پیش از نیمه شب» ساخت.

لینکلتر گفت اما دلیل ندارد که قسمت بعدی «پسربچگی» حتما در ۱۲ سال اتفاق بیفتد. کسی چه می‌داند، باید دید قصه به کجا می‌رود.

این فیلمساز افزود: حتی نمی‌توانم بگویم ساخت فیلم به همان صورت پیش برود، چون من تازه شروع کرده‌ام به فکر کردن به ادامه فیلم و فعلا هیچ ایده مشخصی برای ادامه کار ندارم.

فیلم بعدی او «لینکلیتر» به تازگی فیلمی با عنوان «همین را دارم بهت می‌گویم» (That’s What I’m Talking About) را با بازیگری «وایت راسل» و «رایان گازمن» به پایان رسانده است که ادامه‌ ای بر فیلم سال ۱۹۹۳ او با عنوان «گیج و پریشان» است نیز در کالج می‌گذرد و لینکلتر آن را به عنوان «کمدی وحشی زیبا» خوانده و ملودی‌ای از پسربچگی نامیده است.

«پسربچگی» از مدعیان اسکار با ۶ نامزدی بود اما در نهایت یک جایزه برای پاتریشیا آرکت برای نقش مکمل زن دریافت کرد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ریچارد لینکلی‍تر , به دنبال ساخت , ادامه , پسربچگی , یک عنوان , جدید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 4 اسفند 1393 ساعت 14:17 | بازدید : 594 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«ارسال آگهی تسلیت» به روایت تصویر


فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در حال اکران است،

این فیلم را می توانید به روایت تصویر ببینید.

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید>>


 

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , معرفی فیلم , ,
:: برچسب‌ها: فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» , معرفی فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» , «ارسال آگهی تسلیت» به روایت تصویر , سینماایران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 17:40 | بازدید : 506 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

جشنواره فیلم برلین دیشب جایزه برنده خرس کریستال (Crystal Bears) خود را که به عنوان جایزه بخش «نسل بالای ۱۴» (Generation 14plus) شناخته می‌شود، اهدا کرد.

 به نقل از مهر، برنده این بخش فیلمی سوئدی به عنوان «هجوم» (Flocking) بود که مناسب نوجوانان بزرگتر و جوانان است. این فیلم سوئدی به کارگردانی بآتا گاردلر ساخته شده است. در این بخش تقدیر ویژه‌ای نیز از فیلم «پرنس» (Prince) ساخته سم د یونگ از هلند به عمل آمد.

«اقرار» (A Confession) ساخته پتروس سیلوستروس از بریتانیا نیز خرس کریستال را در بخش فیلم کوتاه برد و کریس ریبر از اتریش برای «نلی» (Nelly) در این بخش تقدیر ویژه شد.

گروه داوران بین المللی بخش «نسل بالای ۱۴» همچنین جایزه بزرگ هیات داوران را با یک چک نقدی ۷۵۰۰ یورویی (۸۵۰۰ دلاری) آن برای بهترین فیلم بلند به ماریل هلر برای «خاطرات یک دختر نوجوان» اهدا کردند و جایزه ویژه بهترین فیلم کوتاه هم به «مربی» ساخته بن آدلر رسید.

مراسم اهدای جوایز و نمایش این فیلم‌ها  ۱۳ فوریه در خانه فرهنگ جهان، سینما یک، در برلین برگزار شد.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: جشنواره فیلم برلین ۲۰۱۵، برنده خرس کریستال را انتخاب کرد , برنده خرس کریستال در سال ۲۰۱۵ , اخبار سینما ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 17:31 | بازدید : 428 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

بازیگر برنده اسکار، ماریون کوتیار با امضای قراردادی به مایکل فاسبندر در پروژه «فرقه قاتلین» (Assassin’s Creed) پیوست.

 تیم کوتیار و فاسبندر می تواند برای ساخت چندگانه عنوان «فرقه قاتلین» به انداره کافی قدرتمند باشد. پنجشنبه، رئیس یوبیسافت Yves Guillemot اعلام کرد که مجوز فیلم توسط New Regency صادر شده و اکران فیلم برای ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۳۰ آذز ۹۵) برنامه ریزی شده است.

این عنوان را جاستین کورتزل کارگردانی می‌کند. کوتیار، فاسبندر و کورتزل هم‌ اکنون نیز در پروژه دیگری به نام «مکبث» همکاری می‌کنند. این پروژه که اخیرا به پایان مرحله فیلمبرداری رسیده است، اقتباسی از نمایشنامه مشهور شکسپیر است که جاستین کورتزل کارگردانی کرده و مایکل فاسبندر در آن نقش “مکبث” و ماریون کوتیار نقش “لیدی مکبث” را ایفا کرده است.

کوتیار سال ۲۰۰۷ برای بازی در فیلم «زندگی مانند گل سرخ» موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر زن شد. وی البته بیشتر برای بازی در فیلم «شوالیه تاریکی برمیخیزد» محصول سال ۲۰۱۲ شناخنه شده است. کوتیارد همچنین برای بازی در فیلم «دو روز و یک شب» نامزد اسکار بهترین بازیگر زن امسال نیز است.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , , ,
:: برچسب‌ها: ماریون کوتیار , بازیگر برنده اسکار به پروژه Assassin’s Creed پیوست , اخبار سینما ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 15 بهمن 1393 ساعت 14:23 | بازدید : 533 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

کدوم یکی بیشتر تو لحظه های شادتون بوده . . .؟

عدد مورد نظر خودتون را انتخاب کنید

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , ,
:: برچسب‌ها: نظرسنجی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 15:45 | بازدید : 727 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

قسمت آخر سری فیلم های «Taken 3: ربوده شده» با بازی لیام نیسون از اکران در 3594 سالن سینما، 40.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد. با این فروش، این باکس آفیس دومین رتبه بهترین فروش ژانویه را تا به امروز به خود اختصاص داد. 

 

این فیلم اکشن 41 میلیون دلار دیگر را از فروش در 36 کشور در بخش بین الملل بدست آورد تا فروش جهانی اش را به  92.7 میلیون دلار برساند.  این فروش محبوبیت لیام نیسون را در این کاراکتر نشان می دهد.

 

«ربوده شده 3» به تهیه کنندگی لوک بیسون  و عرضه فاکس قرن 20، توانست جایگاه بهترین فروش را که به «کلاورفیلد» در سال 2008 با فروش 40.1 میلیون دلار اختصاص داشت را بگیرد،فیلم سال گذشته «سواری باهم» با 41.5 میلیون دلار همچنان در صدر است.

 

اولیور میگاتون کارگردانی قسمت سوم «ربوده شده» را برعهده داشت و لوک بیسون و رابرت مارک کامن مشترکا فیلمنامه آن را نوشته اند. 

 

در این قسمت خواهید دید که برایان میلز مامور بازنشسته دولت متهم به یک قتل بی رحمانه ای می شود که خود نه آن را انجام داده و نه شاهدش بوده است، همانطور که به دنبال او و ردیابیش هستند، میلز با کمک توانایی های مخصوص اش، سعی در پیدا کردن قاتل اصلی و پاک کردن نام خود است.

مترجم: سریره طاهرافشار

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: لیام نیسون با «ربوده شده ۳» صدرنشین شد , گزارش باکس آفیس , اخبار سینما ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 6 بهمن 1393 ساعت 14:59 | بازدید : 758 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

اگرچه باید طرفداران سریال «هانیبال» (Hannibal) باید مدت تقریبا طولانی برای فصل سوم صبر داشته باشند اما شبکه NBC با انتشار تریلر این فصل نشان داد که طرفداران می توانند تا تابستان امسال منتظر فصل جدید سریال محبوب خود باشند.



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گالری تریلر سریال (Hannibal (2013 [تریلر اول فصل سوم درج شد] , گالری تریلر سریال (Hannibal (2013 , اخبار سینما , سینماگیم ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
چهار شنبه 1 بهمن 1393 ساعت 15:17 | بازدید : 445 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

مایکل مور مستند ساز جنجالی آمریکایی با حمله به فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» بار دیگر از کشورگشایی آمریکایی‌ها در عراق انتقاد و در عین‌حال تماشای «سلما» را به عنوان فیلمی متفاوت به دیگران توصیه کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: حمله شدید مایکل مور به «تک تیرانداز آمریکایی»/ «سلما» را ببینید , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 30 دی 1393 ساعت 16:4 | بازدید : 613 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

رئیس آکادمی اسکار به انتقادها واکنش نشان داد

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , , ,
:: برچسب‌ها: رئیس آکادمی اسکار به انتقادها واکنش نشان داد , اخبار سینما , سینماگیم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 25 دی 1393 ساعت 23:12 | بازدید : 1987 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 

 جوایز «گلدن گلوب» (Golden Globe Awards) یکی از مهمترین جوایز سینمایی است که همه ساله پیش از معرفی برگزیدگان جوایز آکادمی سینمایی «اسکار» برگزار می‌شود و نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب برگزیدگان اسکار دارد. جوایز «گلدن گلوب» که از سوی اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود اهدا می‌شوند، به برگزیدگان آثار سینمایی و تلویزیونی تعلق می‌گیرند. این مراسم در سال ۱۹۴۴ به صورت رسمی اولین دوره خود را تجربه کرد.

سال گذشته هفتادو یکمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب با مجریگری عالی تینا فی (Tina Fey) و امی مردیث پولر (Amy Meredith Poehler) توانست رکورد بیشترین مخاطب را در ۱۰ سال اخیر را از آن خود کند؛ هفتاد و دومین مراسم «گلدن گلوب» نیز با اجرای این دو مجری خانوم در روز ۱۱ ژانویه سال ۲۰۱۵ و در هتل بورلی هیلتن برگزار شد و توسط شبکه NBC به نمایش عمومی درآمد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مراسم گلدن گلوب (Golden Globe Awards (2015 + اخبار کامل , اخبار سینما , دانلود مراسم گلدن گلوب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب