ریچارد لینکلی‍تر به دنبال ساخت ادامه «پسربچگی» و یک عنوان جدید
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 14:19 | بازدید : 497 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
ریچارد لینکلی‍تر به دنبال ساخت ادامه «پسربچگی» و یک عنوان جدید

ریچارد لینکلتر کارگردان فیلم تحسین شده «پسر بچگی» اعلام کرد دوست دارد سرنوشت این پسر را در کالج هم دنبال کند. او همچنین از پیشنهاد ساخت «کجا رفته‌ای برنادت» استقبال کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از باشگاه خبرنگاران و مهر؛ «ریچارد لینکلی‍تر» کارگردان «پسربچگی» در حال مذاکره برای ساخت اقتباسی از رمان «برنادت کجا رفته‌ای» نوشته «ماریا سمپل» است. منابع گزارش کرده‌اند که «لینکلیتر» هنوز قرارداد همکاری را امضا نکرده است اما از این پیشنهاد استقبال کرده است.

«برنادت کجا رفته‌ای»، داستان زندگی زنی را روایت می‌کند که وقتی مطلع می‌شود دخترش آرزو دارد به آنتاریکتیکا سفر کند، خانواده‌اش را ترک می‌کند. فیلم‌نامه‌نویسان «اشتباه در ستارگان ما» «مایکل وبر» و «اسکات نوستادر» اقتباس از رمان «برنادت کجا رفته‌ای» را انجام داده‌اند.

ریچارد لینکلتر کارگردان که با وجود همه تحسین‌ ها از مراسم اسکار دست خالی بیرون رفت، گفته است دوست دارد شخصیت‌های قصه‌اش را در موقعیت‌های بعدی دنبال کند.

او اعلام کرد قصد دارد ادامه «پسر بچگی» را بسازد. این فیلمساز گفته است فیلمی که ۱۲ سال صرف ساختنش کرد، تنها فیلم او از این دست نخواهد بود و او دلش می‌خواهد ادامه فیلم قبل را بسازد.

او می گوید مخاطبان این فیلم که تازه سال پیش از وجودش مطلع شدند، از من این سوال را می‌پرسیدند و در ۶ ماه اول همه پاسخ من بود: امکان ندارد. چون نظرم این بود که هیچ ایده‌ای برای ادامه آن ندارم.

وی افزود: اما نمی‌دانم اگر حالا این سوال از من پرسیده شود چه پاسخی می‌دهم. فکر می‌کنم بیست سالگی و سال های این دهه از عمر خیلی جالب است. در حقیقت در این مقطع است که می‌فهمی واقعا چه کسی هستی و می خواهی چه بشوی. بنابراین تایید می‌کنم که نظرم عوض شده و به ادامه قصه فکر می‌کنم.

او که سابقه ادامه قصه را در فیلم‌های دیگرش دارد و فیلم «پیش از طلوع» را سال ۱۹۹۵ ساخت و ادامه آن را سال ۲۰۰۴ با عنوان «پیش از غروب» جلوی دوربین برد، قسمت سوم این مجموعه را در سال ۲۰۱۳ با عنوان «پیش از نیمه شب» ساخت.

لینکلتر گفت اما دلیل ندارد که قسمت بعدی «پسربچگی» حتما در ۱۲ سال اتفاق بیفتد. کسی چه می‌داند، باید دید قصه به کجا می‌رود.

این فیلمساز افزود: حتی نمی‌توانم بگویم ساخت فیلم به همان صورت پیش برود، چون من تازه شروع کرده‌ام به فکر کردن به ادامه فیلم و فعلا هیچ ایده مشخصی برای ادامه کار ندارم.

فیلم بعدی او «لینکلیتر» به تازگی فیلمی با عنوان «همین را دارم بهت می‌گویم» (That’s What I’m Talking About) را با بازیگری «وایت راسل» و «رایان گازمن» به پایان رسانده است که ادامه‌ ای بر فیلم سال ۱۹۹۳ او با عنوان «گیج و پریشان» است نیز در کالج می‌گذرد و لینکلتر آن را به عنوان «کمدی وحشی زیبا» خوانده و ملودی‌ای از پسربچگی نامیده است.

«پسربچگی» از مدعیان اسکار با ۶ نامزدی بود اما در نهایت یک جایزه برای پاتریشیا آرکت برای نقش مکمل زن دریافت کرد.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ریچارد لینکلی‍تر , به دنبال ساخت , ادامه , پسربچگی , یک عنوان , جدید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب