انیمیشن «مولان» تبدیل به فیلم می شود
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 16 فروردين 1394 ساعت 14:54 | بازدید : 488 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
انیمیشن «مولان» تبدیل به فیلم می شود

موج بازسازی آثار انیمیشن دیزنی و تبدیل آن‌ها به فیلم زنده، این‌بار دامن شخصیت کارتونی «مولان» (Mulan) را گرفته است.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، شرکت دیزنی درصدد است تا نسخه زنده‌ای از داستان «مولان» را بسازد که نسخه انیمیشن موفق آن در سال ۱۹۹۸ به روی پرده رفت. کارتون «مولان» بر اساس افسانه چینی هوآ مولان، یک زن جنگجو ساخته شده بود.

موفقیت خیره‌کننده نسخه‌های زنده افسانه‌های پریان دیزنی، مانند «شیطان صفت» که بازنگری در داستان «زیبای خفته» بود و فروش فیلم «سیندرلا» دهفته‌های گذشته، مسؤولان شرکت دیزنی را بیش از پیش مصمم کرده است که داستان‌های انیمیشن خود را زنده کنند.

Mulan2

هالیوود ریپورتر دوشنبه شب گزارش داد که دیزنی فیلم‌نامه‌ای به قلم تیم دو نفره الیزابت مارتین و لورن هاینک را خریداری کرده است که به افسانه چینی هوآ مولان می‌پردازد که شخصیت اصلی انیمیشن سال ۱۹۹۸ آن شرکت بود.

کریس بِندر و جی.سی. اسپینک، تهیه‌کنندگان «ما خانواده میلر هستیم» تهیه این پروژه تازه را بر عهده دارند.

انیمیشن سال ۱۹۹۸ «مولان» به کارگردانی تونی بنکرافت و بری کوک به داستان دختری می‌پرداخت که ظاهر یک مرد را به خود گرفت تا جای پدرش را در ارتش بگیرد و به جنگ برود. او با کمک اژدهایی به نام موشو به جنگجویی قابل بدل و به یکی از قهرمانان کشورش بدل می‌شود. فروش جهانی نسخه انیمیشن این داستان در آن زمان به بیش از ۳۰۴ میلیون دلار رسید و فیلم نامزد جوایز گلدن گلوب و اسکار شد. در سال ۲۰۰۵ نیز «مولان ۲» ساخته شد اما روی پرده نرفت و به صورت DVD عرضه شد.

Mulan1

فیلم «سیندرلا» به کارگردانی کنت برانا و بازی لیلی جیمز در نقش اصلی و کیت بلنچت در نقش منفی که از سه هفته پیش بر پرده سینما رفته، تاکنون ۳۳۶.۲ میلیون دلار در سراسر جهان از محل گیشه درآمد داشته است. نسخه زنده «آلیس در سرزمین عجایب» تیم برتون در سال ۲۰۱۰ بیش از ۱ میلیارد دلار فروش جهانی داشت و فروش جهانی «شیطان صفت» با بازی آنجلینا جولی که اردیبهشت سال گذشته اکران گرفت، بالغ بر ۷۵۸ میلیون دلار بود.

استودیو دیزنی در این روزها همچنین سرگرم تولید نسخه زنده «دیو ودلبر» است که اما واتسن، اما تامپسن، اودرا مک‌دونالد و کوین کلاین در آن حضور خواهند داشت و بیل کاندان آن را کارگردانی خواهد کرد و اواخر اسفند ۱۳۹۵ اکران خواهد گرفت. این شرکت همچنین قصد دارد برای اکران سال آینده «کتاب جنگل» و دنباله «آلیس در سرزمین عجایب» را به صورت زنده بسازد و همچنین فیل پرنده «دامبو» را در پروه‌ای که تیم برتون کارگردانی آن را بر عهده دارد، زنده کند.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن , مولان , تبدیل به فیلم , می شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب