بروس ویلیس از فیلم اکشن «شب‌ زنده‌ داری» کنار کشید
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
جمعه 21 فروردين 1394 ساعت 16:22 | بازدید : 494 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
بروس ویلیس از فیلم اکشن «شب‌ زنده‌ داری» کنار کشید

اکشن دلهره‌آور «شب‌ زنده‌ داری» با کنار کشیدن بروس ویلیس بازیگر همراه با کارگردان فیلم ناتمام ماند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، بروس ویلیس ستاره فیلم‌های اکشن از بازی در فیلم اکشن دلهره‌آور «شب‌ زنده‌ داری» (Wake) انصراف داد. کناره‌گیری بازیگر و کارگردان فیلم در حالی اتفاق افتاد که پنج روز از فیلم‌برداری طبق برنامه انجام شده بود.

بروس ویلیس بازیگر و جان پوگ کارگردان فیلم «شب‌زنده‌داری» از این فیلم که با مشکل سرمایه‌گذاری مواجه شده است، بیرون آمده‌اند. پنج روز از فیلم‌برداری در ماه اسفند در شهر کلیولند ایالت اوهایو انجام شده بود که معلوم شد سرمایه‌گذاران فیلم توانایی تأمین بودجه را ندارند.

شرکت بنارویا پیکچرز سرمایه‌گذار فیلم حدود یک ماه پیش اعلام کرده بود که برای رفع مشکلاتی که موجب «تأخیر» در پروژه شده بود، اقدام می‌کند و تأکید کرده بود که فیلم‌برداری ظرف مدت ۳ هفته از سر گرفته خواهد شد. اواخر اسفند ماه کمیسیون فیلم کلیولند اعلام کرد که فیلم‌برداری در ۲۳ مارس (۳ فروردین) شروع خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد و کارگردان و بازیگر نقش اصلی از ادامه کار انصراف دادند. شرکت بنارویا پیکچرز در ماه بهمن و در جریان جشنواره بین‌المللی فیلم برلین اقدام به جذب سرمایه برای «شب‌زنده‌داری» کرده بودند.

در این فیلم که جان پوگ بر اساس فیلم ‌نامه‌ای از کریس بورلی کارگردانی می‌کرد، بروس ویلیس قرار بود در نقش یک روان‌پریش ظاهر شود که به خانه دوران کودکی خود در جزیره‌ای دورافتاده باز می‌گردد و متوجه می‌شود جزیره تحت محاصره قرار گرفته است.

بروس ویلیس متولد ۱۹۵۵ در آلمان غربی که در فیلم‌هایی مانند «حس ششم»، «عنصر پنجم»، «شهر گناه»، «بی‌مصرف‌ها» و مجموعه فیلم‌های «جان سخت» بازی کرده، اخیراً بازی در کمدی «کازبا را تکان بده» به کارگردانی بری لوینسن را به پایان برده است و مشغول فیلم‌برداری «استخراج» و درگیر دو پروژه دیگر باعنوان‌های «اسیر» و «پروژه بدون عنوان وودی آلن» است که به زودی کلید خواهند خورد.

ناتمام ماندن فیلم «شب‌زنده‌داری» دومین مشکلی است که شرکت تولیدی بنارویا در شش ماه گذشته به علت مسائل مالی و سرمایه‌گذاری با آن مواجه می‌شود. در اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر) این مشکلات باعث شد که پروژه «چشم بت» (Idol’s Eye) به کارگردانی الیویه آسایا که قرار بود رابرت دنیرو و رابرت پتینسن بازیگرانش باشند، پیش از آغاز فیلم‌برداری در تورنتو کانادا متوقف شود.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بروس ویلیس , از فیلم اکشن , شب‌ زنده‌ داری , کنار کشید ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب