پس از «مکس دیوانه: جاده خشم»، سه قسمت دیگر ساخته می شود
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 24 فروردين 1394 ساعت 15:37 | بازدید : 441 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
پس از «مکس دیوانه: جاده خشم»، سه قسمت دیگر ساخته می شود

تام هاردی بازیگر دور جدید مجموعه سینمایی «مکس دیوانه» اعلام کرد که دست‌کم سه فیلم دیگر از این مجموعه در آینده نزدیک ساخته خواهد شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، تام هاردی بازیگر فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) که ماه آینده به روی پرده خواهد رفت، از قراردادش برای حضور در دست‌کم سه فیلم دیگر از این فرانشیز سینمایی خبر داد.

فرانشیز سینمایی «مکس دیوانه» در سال ۱۹۷۹ با فیلم‌نامه و کارگردانی جورج میلر استرالیایی و بازی مل گیبسن به راه افتاد و دو دنباله آن در سال‌های ۱۹۸۱ و ۱۹۸۵ ساخته شد که مل گیبسن نقش اصلی آن را بر عهده داشت. این داستان مبنای چندین بازی ویدئویی، سریال تلویزیونی و فیلم کوتاه قرار گرفت. جورج میلر امسال این فرانشیز سینمایی را با بازی تام هاردی بازیگر ۳۸ ساله انگلیسی «جنگجو»، «یاغی» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» به جای مل گیبسن در نقش شخصیت مکس راکاتانسکی زنده کرد.

Mad-Max-Fury-Road-6

تام هاردی ضمن مصاحبه با مجله اسکوایر در مورد حضورش در چهارمین فیلم «مکس دیوانه» اعلام کرد که سه فیلم دیگر این مجموعه نیز ساخته خواهد شد.

شرکت برادران وارنر که پخش این فیلم تولید شرکت‌های ویلیج رودشو و کندی میلر پروداکشنز را بر عهده دارد، در مورد این اعلام بازیگر فیلم اظهار نظری نکرده است.

فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» یک روز پیش از اکران عمومی قرار است در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) در جشنواره بین‌المللی فیلم کن به نمایش درآید. داستان این فیلم در بیابان‌های استرالیا و پس از یک فاجعه آخرزمانی اتفاق می‌افتد که مردم برای زنده ماندن تقلا می‌کنند و از هر وسیله نقلیه‌ای که برای حرکت در بیابان و تپه‌ماهورهای آن مناسب باشد، برای فرار به سوی جایی که ممکن است در آن به زندگی ادامه دهند، استفاده می‌کنند.

Mad-Max-Fury-Road-3

چارلیز ترون بازیگر برنده اسکار «هیولا»، «سرزمین شمالی» و «جاده» در این فیلم نقش زنی مرموز و بی‌رحم به نام فیوریوزا را ایفا می‌کند که برای گذشتن از بیابان با مکس راکاتانسکی همراه می‌شود. زویی کراویتز و نیکلاس هولت از دیگر بازیگران «مکس دیوانه: جاده خشم» هستند.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پس از , مکس دیوانه , جاده خشم , سه قسمت دیگر , ساخته می شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب