آنجلینا جولی فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» را می‌ سازد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:27 | بازدید : 391 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
آنجلینا جولی فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» را می‌ سازد

استودیو مارول، آنجلینا جولی را به عنوان اولین کارگردان زن آثار کامیک بوکی خود برای ساختن فیلم «کاپیتان مارول» انتخاب کرد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، آنجلینا جولی که سال گذشته در مقام کارگردان درام جنگی «ناشکسته» را به روی پرده فرستاده و «کنار دریا» را با بازی خود و شوهرش برد پیت ساخته است، برای کارگردانی فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) انتخاب شده است. «کاپیتان مارول» بر اساس یکی از شخصیت‌های کتاب‌های کامیک این شرکت ساخته می‌شود که در سال ۱۹۶۸ خلق شده است.

Captain-Marvel

منابع خبری روز پنج شنبه گزارش دادند که شرکت مارول تصمیم گرفته است از کادر نویسندگان و کارگردانی مؤنث برای ساختن این فیلم استفاده کند. این شرکت در اوایل هفته گذشته دو خانم نویسنده طراز اول را به عنوان سرپرست نگارش فیلم‌نامه انتخاب کرده است. نیکول پرلمن فیلم‌نامه‌نویس «نگهبانان کهکشان» و مگ لوفوو نویسنده فیلم‌نامه «پشت‌و ‌رو» مسئولیت نگارش نسخه سینمایی «کاپیتان مارول» را عهده‌دار شده‌اند. «کاپیتان مارول» قرار است به عنوان یک فرانشیز سینمایی تازه مارول-دیزنی در میان ۹ مجموعه ابرقهرمانی آن شرکت در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ به روی پرده برود. بنا به این گزارش، آنجلینا جولی در حال حاضر مشغول مذاکره با استودیو مارول زیر مجموعه دیزنی است تا قرارداد کارگردانی «کاپیتان مارول» را امضا کند.

Captain-Marvel-Movie-2018

آنجلینا جولی، متولد ۱۹۷۵ در کالیفرنیا آمریکا، دختر جان وویت بازیگر و همسر برد پیت است. از جمله فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به «قلب توانا»، «کودک ربوده شده»، «تحت تعقیب»، «آقا و خانم اسمیت» و دو فیلم «لارا کرافت» و فیلمی که با آن در سال ۱۹۹۹ برنده جایزه اسکار شد، «دختر مشکل‌دار»، اشاره کرد. خانم جولی تاکنون به عنوان کارگردان، مستند «مکانی در زمان» را در سال ۲۰۰۷ و فیلم سینمایی بلند داستانی «سرزمین خون و عسل» را در سال ۲۰۱۱ ساخته است. درام زندگینامه‌ای «ناشکسته» به کارگردانی وی که داستان آن در کمپ اسرا در جنگ جهانی دوم می‌گذرد، کریسمس گذشته در آمریکا به‌روی پرده رفت. آنجلینا جولی اخیراً فیلم «کنار دریا» (By the Sea) را با بازی خود و برد پیت، تکمیل کرده است. پیش از این اعلام شده بود که وی برای کارگردانی فیلم «آفریقا» در آینده نزدیک تدارک می‌بیند.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آنجلینا جولی , فیلم ابرقهرمانی , کاپیتان مارول , را , می‌ سازد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب