هایدن کریستنسن «مارکو پولو» سینما می‌ شود
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 16:29 | بازدید : 416 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
هایدن کریستنسن «مارکو پولو» سینما می‌ شود

راب کوهن سازنده «اژدها دل» فیلم سینمایی «مارکو پولو» (Marco Polo) را با کمک شرکای چینی و با بازی هایدن کریستنسن، بازیگر نقش آناکین اسکای‌ واکر مجموعه «جنگ‌های ستاره‌ ای» می‌ سازد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، جهانگرد مشهور ایتالیایی که در سال‌های اخیر سوژه چندین سریال تلویزیونی چند ملیتی شده (از جمله محصول ۱۹۸۲ که از تلویزیون ما نیز پخش شد و سریالی که پخش آن از ۲۰۱۴ آغاز شده است) سوژه فیلم سینمایی چندملیتی تازه‌ای شده است. فیلم سینمایی «مارکوپولو» را راب کوهن کارگردانی می‌کند که آثاری مانند «اژدها دل»، «اژدها: داستان بروس لی»، « xXx » و «سریع و خشمگین» (۲۰۰۱) را در کارنامه دارد.

راب کوهن این فیلم را به عنوان یک تولید مشترک آمریکا و چین با سرمایه پارامونت، چاینا فیلم گروپ و چند شرکت آمریکایی و چینی دیگر می‌سازد و قرار است نسخه تازه «مارکوپولو» در ژانر فانتزی و اکشن باشد.

نقش مارکوپو در این فیلم بر عهده هایدن کریستنسن بازیگر ۳۴ ساله کانادایی است که در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۵ در فیلم‌های پنجم و ششم مجموعه سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای» (اپیزودهای ۲ و ۳) ساخته جورج لوکاس در نقش آناکین اسکای‌واکر قهرمان داستان که به شخصیت منفی دارت ویدر بدل شد، بازی کرده است. کریستنسن همچنین بازیگر «بیدار»، «جامپر» و «ناپدید شدن در خیابان هفتم» بوده است.

مارکوپولو تاجری ونیزی بود که در قرن سیزدهم میلادی سفری ۲۴ ساله به مقصد چین و از مسیر جاده ابریشم داشت و کتاب خاطرات او به مقدمه‌ای بر روابط فرهنگی چین و اروپا بدل شد.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هایدن کریستنسن , مارکو پولو , سینما , می‌ شود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب