لیام نیسون ماجرای واقعی تک‌ تیرانداز ایرلندی را فیلم می‌ کند
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت 19:52 | بازدید : 371 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
لیام نیسون ماجرای واقعی تک‌ تیرانداز ایرلندی را فیلم می‌ کند

بازیگر ایرلندی که این روزها سرگرم بازی در نقش یکه‌بزن فیلم‌های اکشن است، تصمیم دارد فیلم دلهره‌آور رمانتیکی درباره یک شخصیت واقعی ارتش جمهوری‌خواه ایرلند را تهیه کند.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از آنا، فیلم رمانتیک دلهره‌آور «چیزی دیوانه‌ وار و شگفت‌ انگیز» (A Mad and Wonderful Thing) بر گرفته از داستان واقعی تک‌تیرانداز ارتش جمهوری‌خواه ایرلند به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

«چیزی دیوانه‌وار و شگفت‌انگیز» اقتباسی است از اولین رمان مارک مالهالند، نویسنده ۴۹ ساله ایرلندی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. مالهالند این داستان را بر اساس شنیده‌هایش از برادرش که ۲۰ سال از او بزرگتر بود و برای بمب‌گذاری در لندن به ۲۲ سال زندان محکوم شده بود، نوشته است. دارن مالهالند یکی از سه عضو ارتش جمهوری‌خواه ایرلند بود که در سال ۱۹۹۸ به اتهام اقدام برای خرابکاری به‌منظور اخلال در توافق‌نامه صلح بلفاست میان ایرلند شمالی و انگلستان که به «توافق‌نامه جمعه قبل از عید پاک» شهرت یافت، بازداشت شد.

لیام نیسن بازیگر ۶۳ ساله ایرلندی این فیلم را تهیه خواهد کرد. نیسن درباره رمان «چیزی دیوانه‌وار و شگفت‌انگیز» گفته است: «عالی است: عمیقاً رضایت‌بخش و تکان دهنده. من فکر می‌کنم به اندازه کافی از زمان «توافق‌نامه جمعه قبل از عید پاک» گذشته است تا لااقل رمانی داشته باشیم که درون ذهن یکی از قهرمانان دردسرساز آن دوران را بکاود. اینکه بتوانیم خوب و بد یک کشمکش را به شیوه‌ای اصیل و هیجان‌انگیز بشنویم.» هنوز جزئیاتی در مورد کارگردان، نویسنده فیلم‌نامه و بازیگران این فیلم منتشر نشده است.

لیام نیسن با نام اصلی ویلیام جان نیسن متولد ۱۹۵۲ در ایرلند شمالی، اولین بار در سال ۱۹۷۸ در فیلم «پیشرفت زائر» به کارگردانی کن اندرسن بازی کرد و در سال ۱۹۸۶ در فیلم «مأموریت» رولاند جافی همراه با رابرت دنیرو و جرمی آیرونز و شش سال بعد در «شوهران و همسران» وودی آلن حضور پیدا کرد. موفقیت بزرگ او ایفای نقش اصلی «فهرست شیندلر» در سال ۱۹۹۳ بود که نامزدی اسکار، گلدن‌گلوب و بفتا را برایش به ارمغان آورد. وی بازیگر فیلم‌هایی مانند «مایکل کالینز»، «ملکوت آسمان»، «دار و دسته‌های نیویورکی»، «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود یک-تهدید شبح»، «بتمن آغاز می‌کند»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «خشم تایتان‌ها»، «خاکستری» بود و در سال ۲۰۰۸ با فیلم «ربوده شده» به قهرمان اکشن‌های دلهره‌آور تبدیل شد و نقش‌های مشابهی را در «ربوده شده ۲»، «ناشناس» و «بدون توقف» ایفا کرد. در ماه‌های اخیر «ربوده شده ۳» به کارگردانی الیویه مگاتن و فیلمنامه‌ای از لوک بسون و «تمام شب بدو» با بازی لیام نیسن به روی پرده رفته‌اند.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: لیام نیسون , ماجرای واقعی , تک‌ تیرانداز ایرلندی , را , فیلم می‌ کند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب