مردم فیلم‌ های منتخب جشنواره ترایبکا 2015 را معرفی کردند
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:24 | بازدید : 375 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
مردم فیلم‌ های منتخب جشنواره ترایبکا ۲۰۱۵ را معرفی کردند

چهاردهمین جشنواره فیلم ترایبکا (Tribeca Film Festival) در نیویورک با معرفی فیلم‌های منتخب تماشاگران به روزهای پایانی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم بلند «شاه جک» و مستندی با عنوان «TransFatty Lives» به عنوان برندگان منتخب تماشاگران جشنواره ترایبکا در سال ۲۰۱۵ معرفی شدند.

کمدی جیسون سودایکیس و آلیسون با نام «خوابیدن با دیگران» و مستند «ترانه لاهور» به عنوان فیلم‌های دوم در این دو بخش معرفی شدند و همه برندگان در میهمانی‌ای که دیشب ۲۵ آوریل برگزار شد، شرکت کردند.

«شاه جک» نوشته و کارگردانی فلیکس تامپسون بر یک آخر هفته محوری در زندگی یک نوجوان قلدر ۲۵ ساله در شهر کوچک روستایی تمرکز دارد. «TransFatty Lives» ساخته پاتریک اوبراین نیز مستندی درباره زندگی اوبراین است که به عنوان دی‌جی شناخته می‌شود و وقتی او به بیماریALS  مبتلا می‌شود می‌فهمد دو تا پنج سال شانس زندگی دارد. هر یک از این دو فیلمساز یک جایزه ۲۵ هزار دلاری را برای فیلم هایشان دریافت کردند و یک اثر هنری نیز به عنوان یادبود به آنها اهدا شد.  

«خوابیدن با دیگران» فیلمی که در ساندنس به نمایش درآمده بود نوشته و کارگردانی لسلی هدلند نیز یک کمدی است که به عنوان برنده دوم تماشاگران انتخاب شد. مستند دوم نیز با عنوان «ترانه لاهور» به کارگردانی اندی شوکن و شارمن عبید-چینوی بر زندگی موسیقیدان‌های پاکستانی متمرکز است که تلاش دارند موسیقی کشورشان را زنده نگه دارند.

برندگان این جوایز به رای شرکت کنندگان در جشنواره ترایبکا که رای خود را هنگام خروج از سالن سینما در صندوق‌ها ریخته‌اند، انتخاب شده‌اند. این چهار فیلم امروز ۲۶ آوریل و در روز نهایی این جشنواره سینمایی یک بار دیگر به نمایش در می‌آیند.

چهاردهمین جشنواره فیلم ترایبکا که از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شروع شده و تا امروز ۶ اردیبهشت ادامه دارد کارش را با نمایش نسخه جدید فیلم «رفقای خوب» به اتمام می‌برد. این فیلم با بازی رابرت دنیرو که از بنیانگذاران این جشنواره سینمایی در نیویورک است، بیست و پنج سال پیش ساخته شد.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مردم , فیلم‌ های منتخب , جشنواره ترایبکا , 2015 , را , معرفی کردند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب