صدها سینمای آلمانی از پخش «انتقام جویان 2 » سر باز زدند
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:42 | بازدید : 368 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
صدها سینمای آلمانی از پخش «انتقام جویان ۲» سر باز زدند

تعداد زیادی از سینماداران آلمانی در اقدامی مشترک از اکران فیلم «انتقام جویان: عصر آلترون» (The Avengers: Age of Ultron) سر باز زدند.

بنابر گزارش نیمروبه نقل از تسنیم، در حالی که هنوز اکران سراسری فیلم جدید جاس ویدون در سینماهای دنیا آغاز نشده، «انتقام جویان: عصر آلترون ها» در دو روز اکران محدود بیش از ۴۵ میلیون دلار درآمد داشته است. خیلی از کارشناسان معتقدند این فیلم می تواند رکوردهای فروش زیادی را جا به جا کند و شاید برخی را دست نیافتنی کند. با این وجود هستند سالن های سینمایی که از سود سرشار احتمالی فیلم چشم پوشی کرده اند. صد ها سینمادار آلمانی در ادامه پروسه ای که «بایکوت دیزنی» نام گرفته از اکران جدیدترین محصول این کمپانی در سالن هایشان جلوگیری کردند. این اقدام به دلیل مشکلات مالی سالن های کوچک انجام می پذیرد. سینماداران هدفشان از بایکوت دیزنی جلب نظر این کمپانی و تجدید نظر روی قراردادها و قوانینش است.

بر اساس قراردادهای دیزنی با سالن های سینما این کمپانی ۵۳ درصد از فروش کل فیلم هایش را از سینماداران می گیرد و این برای سالن های کوچک اصلا به صرفه و اقتصادی نیست. آنها می خواهند این مقدار حداقل تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند. گفتنی است ترس سینماداران از موافقت با قرارداد دیزنی این است که دیگر استودیو ها هم پا جای این کمپانی مشهور قرار دهند.  دیزنی هنوز به این اتفاق واکنش نشان نداده است.

گفتنی است «انتقام جویان: عصر آلترون ها» از روز ۲۳ آوریل در سینماهای آلمان اکران شده و قرار است روز اول می در آمریکا شمالی هم اکران شود.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: صدها , سینمای آلمانی , از پخش , انتقام جویان 2 , سر باز زدند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب