گزارش گیشه سینمای ایران : «ایران‌ برگر» با فاصله زیاد در صدر جدول
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 14:45 | بازدید : 279 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
گزارش گیشه سینمای ایران : «ایران‌ برگر» با فاصله زیاد در صدر جدول

فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی با فاصله زیاد نسبت به دیگر فیلم‌های اکران نوروزی صدرنشین جدول فروش است.

بنابر گزارش نیمرو به نقل از هنرآنلاین، فیلم سینمایی «ایران برگر» تازه‌ترین ساخته مسعود جعفری‌جوزانی در پنجمین هفته اکران طبق آمار سایت “سینماتیکت” که مرتبط با موسسه “سینما شهر” وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و آمار مکانیزه فروش را اعلام می‌ کند، مجموع فروش خود را به سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسانده است.

“ایران‌‌برگر” جدید‌ترین ساخته مسعود جعفری جوزانی است که به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروزی روی رفت.

علی نصیریان، محسن تنابنده، گوهر خیراندیش، حمید گودرزی، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا هدایتی، فریبا متخصص، نیوشا ضیغمی، سیاوش چراغی‌پور، بهرام افشاری و… از جمله بازیگران این فیلم هستند.

“رخ دیوانه” به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی دومین فیلم پرفروش اکران نوروزی بوده است. این فیلم تاکنون یک میلیارد و نهصد و یازده میلیون تومان فروش داشته است.

rokh-divaneh

طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش و امیرمحمد زند در “رخ دیوانه” بازی کرده‌اند.

“استراحت مطلق” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در ۵۶ سینما اکران عمومی است و تاکنون یک میلیارد و صد و شصت و سه میلیون تومان فروخته است.اگرچه بیش از چند هفته از اکران این فیلم می‌گذرد، اما به نظر می‌رسد نسبت به هفته گذشته فروش چندانی نداشته است.

esterahat-motlagh

“استراخت مطلق” تازه‌ترین فیلم عبدالرضا کاهانی است که با بازی رضا عطاران، ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، مجید صالحی و… در حال اکران است.

“طعم شیرین خیال” به کارگردانی کمال تبریزی که از جمله فیلم‌های نوروزی است که با داشتن ۴۰ سالن سینما نزدیک به پانصد  میلیون تومان فروش داشته است. محمدعلی حسین‌نژاد تهیه‌کننده و تبریزی از اکران آن در ایام نوروز راضی نبودند.

محمدعلی حسین‌نژاد تهیه کننده این فیلم درباره وضعیت اکران فیلم‌های نوروزی به هنرآنلاین گفته بود، آنقدر اکران فیلم” طعم شیرین خیال “با عجله تصمیم گیری شد که فرصتی برای تبلیغات و برنامه‌هایی که در نظر داشتم، نماند.

taam-shirin-khial

“طعم شیرین خیال” یک طنز رومانتیک است که در آن شیرین (نازنین بیاتی) ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید (شهاب حسینی) را روایت می‌کند.

جدید‌ترین ساختهٔ کمال تبریزی که دربارهٔ محیط زیست است، چندی پیش به دلیل مضمون آن از سوی معصومه ابتکار (رئیس سازمان محیط زیست) و معاون رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.

بازیگران این فیلم عبارتند از شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، مهدی حسینی بجستانی، عیسی یوسفی‌پور، آسیه سلطانی‌نژاد و با حضور پریوش نظریه.

“روباه” به کارگردانی بهروز افخمی در آخرین هفته از اکران خود نزدیک به صد و سه میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی درباره شهدای هسته‌ای است.

robah

حمید گودرزی، جلال فاطمی، مرجان شیرمحمدی، بابک حمیدیان و سام کبودوند از جمله بازیگران این فیلم هستند. 

جدول فروش سینماهای ایران (۲ اردیبهشت ۱۳۹۴)

BOI-2-Ordibehesht-1394

برای مشاهده چارت در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید




:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گزارش گیشه , سینمای ایران , ایران‌ برگر , با فاصله زیاد , در صدر جدول ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب