فروش فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران» از مرز 1 میلیارد دلار خواهد گذشت
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت 20:33 | بازدید : 335 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
فروش فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران» از مرز ۱ میلیارد دلار خواهد گذشت

پس از ۲۴ روز از عرضه جهانی فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron)، امروز این فیلم به فروش ۱ میلیارد دلاری خواهد رسید.

بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، این فیلم پس از اولین فیلم انتقام جویان و مرد آهنی ۳ سومین فیلم میلیاردی کمپانی مارول و هشتمین فیلم میلیاردی کمپانی دیزنی محسوب می شود. همچنین این فیلم عنوان پر فروش ترین فیلم سال را نیز کسب کرده است.

این فیلم از تاریخ ۲۲ ماه آپریل روی پرده رفت و تا ۱۴ می به فروش جهانی ۹۹۰ میلون دلاری رسید. میزان فروش فیلم در کشور های مختلف بدین شرح است: کره جنوبی ۷۶ میلیون، چین ۶۹ میلیون، انگلیس ۶۳ میلیون، مکزیک ۴۱ میلون، برزیل ۳۹ میلیون و روسیه ۳۲ میلیون دلار.

رکورد هایی که این فیلم تا کنون شکسته، بدین شرح است :

بالاترین میزان فروش در اولین شب، بین فیلم های امسال در همه کشورها.

بالاترین میزان فروش در اولین هفته در تاریخ سینماهای برزیل مکزیک هنگ کنگ فیلیپین اکوادور بولیوی. همچنین بالاترین میزان فروش در اولین هفته بین فیلم های غربی نمایش داده شده در کره جنوبی و پرو.

این فیلم در تاریخ ۱۲ ماه می در چین به نمایش در آمد که به فروش ۳۴ میلیون دلاری رسید. این رقم میزان فروش در اولین شب هم برای کمپانی مارول و هم دیزنی بی سابقه بود. جالب اینکه شبی که این فیلم در چین نمایش داده شد، آخر هفته نبود.

این فیلم در تاریخ ۱ می در آمریکا و کانادا به نمایش در آمد و در اولین هفته به فروش ۱۹۱ میلیون دلاری رسید که پس از فیلم اول انتقام جویان، عنوان بالاترین میزان فروش در هفته را داراست. هم اکنون میزان کلی فروش فیلم در آمریکا ۳۳۳ میلیون دلار است و سومین فیلم تاریخ است که تنها پس از ۱۰ روز از مرز ۳۰۰ میلیون دلار می گذرد. در تاریخ چهارم جولای این فیلم در ژاپن به نمایش در خواهد آمد.





:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فروش فیلم , انتقام جویان , عصر اولتران , از مرز 1 میلیارد دلار , خواهد گذشت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب