اخرین اخبار از فیلم جاده چالوس
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 16 شهريور 1393 ساعت 14:36 | بازدید : 879 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

علیرضا داوری، تهیه‌کننده مجموعه «جاده چالوس» با بیان این مطلب گفت: 75 درصد این مجموعه تصویر برداری و تدوین و مونتاژ نیز همزمان انجام می شود.
بنا بر این گزارش، این مجموعه تلویزیونی براساس طرحی از آرش قادری و نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز، نگارش شده است.
موضوع سریال «جاده چالوس» روایت خانواده‌ای است که در تهران زندگی می‌کنند و پدر خانواده به علت بی تدبیری شریکش ورشکست می‌شود و در این بین ارثیه‌ای (رستوران متروکه ) به محبوبه زن خانواده در شمال می‌رسد، اعضای خانواده با رفتن به شمال و رونق دوباره رستوران متروکه سعی دارند تا مشکلات اقتصادی را با اتحاد و همدلی حل کنند.
در این مجموعه تلویزیونی بیژن امکانیان در نقش احمد زرین پدر خانواده، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه مادر خانواده، محسن افشانی در نقش امیر علی پسر خانواده و سیما خضرآبادی در نقش خدیجه دختر خانواده به ایفای نقش می پردازند.
همچنین علی رام نورایی، نیما شاهرخ شاهی و چندین چهره جدید که از میان فارغ التحصیلان هنر بازیگری و تئاتر انتخاب شده اند، از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.
این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی با اهداف مختلفی از قبیل توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اشاعه خرده فرهنگ‌های بومی و احیای ارزش‌های دینی، رشد و تقویت فرهنگ قناعت و ساده زیستی، کسب روزی حلال، آشنایی با آداب و رسوم مختلف، تشویق جامعه به تشکیل خانواده و تقویت کانون گرم خانواده و ترغیب ازدواج‌های آسان مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی، حفظ محیط زیست در تمام ابعاد زندگی و... تولید می شود.


 

 




:: موضوعات مرتبط: سینما , معرفی فیلم , ,
:: برچسب‌ها: جاده , فيم , چالوس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب