لیام نیسون با «ربوده شده ۳» صدرنشین شد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 15:45 | بازدید : 727 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

 قسمت آخر سری فیلم های «Taken 3: ربوده شده» با بازی لیام نیسون از اکران در 3594 سالن سینما، 40.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد. با این فروش، این باکس آفیس دومین رتبه بهترین فروش ژانویه را تا به امروز به خود اختصاص داد. 

 

این فیلم اکشن 41 میلیون دلار دیگر را از فروش در 36 کشور در بخش بین الملل بدست آورد تا فروش جهانی اش را به  92.7 میلیون دلار برساند.  این فروش محبوبیت لیام نیسون را در این کاراکتر نشان می دهد.

 

«ربوده شده 3» به تهیه کنندگی لوک بیسون  و عرضه فاکس قرن 20، توانست جایگاه بهترین فروش را که به «کلاورفیلد» در سال 2008 با فروش 40.1 میلیون دلار اختصاص داشت را بگیرد،فیلم سال گذشته «سواری باهم» با 41.5 میلیون دلار همچنان در صدر است.

 

اولیور میگاتون کارگردانی قسمت سوم «ربوده شده» را برعهده داشت و لوک بیسون و رابرت مارک کامن مشترکا فیلمنامه آن را نوشته اند. 

 

در این قسمت خواهید دید که برایان میلز مامور بازنشسته دولت متهم به یک قتل بی رحمانه ای می شود که خود نه آن را انجام داده و نه شاهدش بوده است، همانطور که به دنبال او و ردیابیش هستند، میلز با کمک توانایی های مخصوص اش، سعی در پیدا کردن قاتل اصلی و پاک کردن نام خود است.

 

 


در کنار نیسون بازیگرانی چون فارست ویتاکر، مگی گریس، فامیک جانسن، دوگری اسکات، دان هاروی و اندرو هاوارد نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم «Selma: سلما» ساخته آوا دو ورنای که نامزد جایزه گلدن گلوب امسال نیز بود، این هفته در مکان دوم جدول قرار گرفت. این فیلم درام جنگ داخلی، بازیگرانی چون دیوید اویلووُ را در نقش مارتین لوتر کینگ به نمایش کشیده است. این فیلم با اکران در 2157 سالن سینما در سومین هفته اکران، 11.2 میلیون دلار دریافت کرد و مجموع فروش اش را به 13.5 میلیون دلار رساند. کمپانی پلن بی (که متعلق به برد پیت است) و اوپرا وینفری تولید این فیلم را در دست داشته اند.

 

فیلم موزیکال «Into the Woods: در جنگل» دیگر نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب که این مهم را به «مرد پرنده» واگذار کرد، در هفته سوم اکران با فروش 9.8 میلیون دلار از اکران در 2823 سالن سینما، در مکان سوم جدوم ایستاد. مجموع فروش خانه این فیلم 105.3 میلیون دلار برای کمپانی دیزنی بوده است. 

 

در فروش جهانی، این فیلم با اکران در 15 کشور، 7.6 میلیون دلار این هفته فروش کرد و مجموع فروشش را به 120.6 میلیون دلار رساند.

 

آخرین ساخته پیتر جکسون و آخرین قسمت سه گانه «هابیت» با کسب 9.4 میلیون دلار در مکان چهارم جدول ایستاد. «The Hobbit: The battle of Five Armies: هابیت: نبرد پنج سپاه» در پایان هفته چهارم اکران در مجموع فروش خانه 236.5 میلیون دلار بدست آورد و در سطح جهانی تا به امروز 700 میلیون دلار فروش کرد.

 

«Unbroken: ناشکسته» ساخته آنجلینا جولی، این هفته از اکران در 3301 سالن سینما، 8.4 میلیون دلار بدست آورد. فروش آمریکای شمالی این فیلم 101.6 میلیون دلار بوده است. این فیلم از اکران در 24 کشور، 5.7 میلیون دلار دیگر کسب کرد تا مجموع فروش جهانی اش را به 115.6 میلیون دلار برساند.

 

«The Imitation Game: بازی بدلی» دیگر نامزد جوایز گلدن گلوب، که از اکران محدود خارج و در 1566 سالن سینما به نمایش درآمده است، این هفته با فروش 7.6 میلیون دلار در مکان ششم جدول قرار گرفت. مجموع فروش این فیلم 40.7 میلیون دلار گزارش شده است.

 

فیلم خانوادگی «Night in the Museum: Secret of the Tomb: شب در موزه: راز مقبره» این هفته با کسب 6.7 میلیون دلار از 3371 سالن سینما در مکان هفتم جدول قرار گرفت. این فیلم در پایان هفته چهارم اکران 99.5 میلیون دلار کسب کرد. مجموع فروش این فیلم در سطح بین الملل به 148.6 میلیون دلار و در سطح جهانی  به 248.1 میلیون دلار رسید. 

 

«Annie: آنی» نیز در پایان هفته چهارم از اکران در 2856 سالن، 4.9 میلیون دلار بدست آورد و مجموع فروشش را به 79.4 میلیون دلار رساند. مجموع فروش این فیلم در سطح جهانی 98.8 میلیون دلار می باشد.

 

«The Woman in Black2: Angel of Death: زن سیاه پوش 2: فرشته مرگ» این هفته با 68 درصد رکود تنها 4.8 میلیون دلار فروش کرد و در مکان نهم جدول قرار گرفت. البته قسمت اول این فیلم نیز در هفته دوم با 51 درصد رکود همراه بود. مجموع فروش خانه این فیلم 22.3 میلیون دلار است.

 

همانند فیلم «سلما»، فیلم « Inherent Vice: گناه ذاتی»  ساخته پل توماس اندرسون اکران خود را گسترش داده و در با اکران در 645 سالن سینما و افت 10 درصدی، این هفته 2.9 میلیون دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 4.5  میلیون دلار رساند.

 

فیلم «American Sniper: تک تیرانداز آمریکایی» به کارگردانی کلینت ایستوود و بازی بردلی کوپر در هفته سوم با اکران در چهار سینما 555000  هزار دلار بدست آورد و در مجموع تا به امروز 3.2 میلیون دلار کسب کرده است. 

 

همچنین فیلم جنجالی «The Interview: مصاحبه» با افت شدید 64 درصدی  و نه چندان دور از انتظار در باکس آفیس،  با اکران در 492 سالن 388000 هزار  دلار کسب کرد. مجموع فروش این فیلم در آمریکای شمالی 5.7 میلیون دلار است.




:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , گزارش باکس آفیس , ,
:: برچسب‌ها: لیام نیسون با «ربوده شده ۳» صدرنشین شد , گزارش باکس آفیس , اخبار سینما ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب